![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Kinderen verbieden in reklame | |||
geen mening |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,00% |
algemeen verbod |
![]() ![]() ![]() |
8 | 32,00% |
beperkt toelaten |
![]() ![]() ![]() |
8 | 32,00% |
vrij toelaten |
![]() ![]() ![]() |
8 | 32,00% |
Aantal stemmers: 25. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ... omdat je een rijke vrouw bent die voor digitale televisie zonder reklame bereid bent iets meer te betalen, en ondertussen wel beseft dat deze utopie niet voor iedereen is weggelegd. Goed zo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=46f8nK50o84 ?? http://www.youtube.com/watch?v=XJavEGTHxI0 ?? Citaat:
![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie er de 'humor' niet van in, jij blijkbaar wel?
Een parodie is een humoristisch werk waarin een ander werk belachelijk wordt gemaakt.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
2) Ik heb geen digitale televisie. 3) Ik betwijfel ten sterkste of reclame de prijs drukt. Ik denk dat die vooral het aanbod bepaalt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar als het origineel van Electrabel vanuit het oogpunt van kinderarbeid toelaatbaar is, dan de parodie van Groen ook, die de kinderen zelf niet eens gemanipuleerd heeft - wel de opname. Vanuit het oogpunt van plagiaat zouden ze wel eens last kunnen krijgen las ik hier? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() Het is niet de kwaliteit die bepaalt of iets een parodie is. Wat ik van de kwaliteit vind, kon je trouwens in mijn eerste reactie al lezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 5 december 2011 om 00:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Reclame verhoogt de prijs van een product gevoelig . Het is een overhead. Dat zijn enorme budgetten. Al enorme procentages gehoord van het aandeel in de prijs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'n Parodie is 'n 'humoristisch' werk dat 'n ander belachelijk maakt. Zie jij de humor, ik niet en dat heeft niets met 'kwaliteit' te maken, er is ook barslechte humor, d�*t was niet humoristisch bedoeld. Als ik mijn kind 'uitleen/verhuur' om 'n bepaalde reclamespot te maken, betekent nog niet dat ik mijn kind 'uitleen' voor �*ndere doeleinden, stel dat de ouders 't eens zijn met de spot van electrabel, wat hoogstwaarschijnlijk zo is, anders hadden ze hun kind er niet voor 'uitgeleend', betekent nog niet dat ze 't eens zijn met Jong groen en hun kind aan Jong Groen zouden willen 'uitlenen' om in hùn propagandaspotjes te figureren. Maak deze bedenking; 'n reclamespot voor om 't even welk bedrijf--> 't VB 'ge-/misbruikt' die beelden, exact dezelfde beelden, voor hùn doeleinden en propaganda.... Stel je even voor...'t kot was te klein, 't CGKR zou al staan tr�*ppelen om te 'onderzoeken'...
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 5 december 2011 om 00:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Omdat de creatieve vormgeving prevaleert op het feitenmateriaal, vond de rechter. Groen ontleent gewoon het hele filmpje en legt een een dun eigen laagje op, misschien is dat onvoldoende? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |