![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is inderdaad geen groot talent wat betreft de manier waarop, maar dat verandert niets aan de inhoud. Laatst gewijzigd door stuyckp : 10 december 2011 om 20:21. |
|
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
0.8 groei weg ermee 5% groei in de inkomstenbelasting weg ermee. VLD is een knoeiers partij die niet kunnen rekenen en zich laten rollen door de franstaligen. |
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hij lacht erbij ook nog. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 10 december 2011 om 20:54. |
|
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door matthias999 : 10 december 2011 om 20:53. |
|
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De federale regering heeft een paar cadeautjes achtergelaten zoals u weet. Dexia bvb. En nog een paar andere kosten worden ook netjes doorgeschoven, waar ovigens Kris Peeters ook al op gereageerd heeft. Het gaan nog leuke tijden worden. |
|
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() De Ben Weyts-act is de beste oppositie die de regeringspartijen wensen kunnen.
Meer van dat! |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote=sarkozy;5856323]
![]() QUOTE] Typisch franskiljons! Bekrompen! Het leuke aan onze belgicisten is het feit dat je van hen niet te weten komt welke partij ze aanhangen! Daar zijn ze waarschijnlijk te beschaamd voor! Van de Vlaams-nationalisten weet je dat wel! Van de 'echte' roden van de PVDA ook! Daarom alle respect! Allen belgicisten laten hun ware gelaat niet zien. Te laf waarschijnlijk! ![]()
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het zou ons verbazen moest iemand interesse betonen in het achterlijk gebral dat u hier uitrbraakt Laatst gewijzigd door born2bewild : 11 december 2011 om 00:42. |
|
![]() |
![]() |
#56 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Toen ze Fouad Belkacem arresteerden zweeg ik, want ik ben geen radicale moslim.. Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 11 december 2011 om 01:44. |
||
![]() |
![]() |
#57 |
Burger
|
![]() Ik schaam mij in hun plaats. Zijn dat onze volksvertegenwoordigers?
Het zijn in mijn ogen allemaal gattenlikkers die zwijgen/spreken op bevel van hun fractieleider en partij. Niet één iemand die daar zijn eigen visie uit de doeken wilt doen maar allemaal de partij volgen want anders vliegen ze buiten. Het is bijna vergelijkbaar met de oude sovjet republiek. Als ik die debatten volg hoor ik altijd mooie woorden, maar nooit niets dat een oplossing kan bieden aan een bepaald probleem. Als ik dit vergelijk met parlementen in het buitenland zijn de Belgische politici echte vodden. |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Hij heeft altijd moeilijk als zijn schlemiel Weyts. |
|
![]() |
![]() |
#59 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een sterke rede van Weyts was het niet, zuiver als je zijn redenaarskunst bekijkt! Maar inhoudelijk was de speech correct en duidelijk! En daar gaat het tenslotte om! Dat het redenaarstalent van Weyts niet zo sterk is als dat van zijn voorzitter zou de traditio-aanhang hier eigenlijk moeten plezieren! Wat gebeurt er eigenlijk? Men passeert gauw de inhoud om het uitsluitend over de verpakking te hebben (waar inderdaad wat over te zeggen was)! Dit bewijst echter dat de inhoud niet te weerleggen was!
![]()
#60 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik denk dat de nva leden er nog spijt van zullen krijgen dat Weverke zich tegen die tijd heeft weggestopt op het schoon verdiep. |
|
![]() |