![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vroeger was deurwaarder nog een zeer vrij beroep (mits lange stage), maar daar moet je nu ook al rechten voor gedaan hebben, denk ik?
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zij zonder pooier kunnen toch terugvallen op het statuut van zelfstandige? Jij levert een dienst, zij betalen, de staat staat met het handje klaar voor fiscaliteit en parafiscaliteit en je bekostigt zelf je VAPZ. Als ik werkloos wordt als zelfstandige, kan ik ook enkel terugvallen op een basisuitkering die enkel goed is om 2 dagen boterhammen met choco van te eten. Ik zie het nut dus niet direct in, maar waarschijnlijk heb ik iets over het hoofd gezien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Circusartist. Straatwerkers (die bij een impressionario zijn, en gecontracteerd kunnen worden, de anderen, de vrije straatwerkers, worden van straat geveegd) Laatst gewijzigd door eno2 : 14 december 2011 om 10:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Kunstschilder
Maar ik moest wel mijn eten op het doek smeren |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Dichter
Maar nooit één gedicht verkocht Laatst gewijzigd door eno2 : 14 december 2011 om 11:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Wie een vrij beroep uitoefent, doet er goed aan daarnaast goed in de slappe was te zitten.
Ik zit nu bij een bende artisanale kunstenaars. (Keramiek) Met centen en bezit. Gratis opleiding en materiaalgebruik. Je moet het maar vinden.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Singer-songwriter en straatzanger.
In De Haan mocht ik op straat niet zingen van d e politie Ik moest naar het gemeentehuis met mijn playlist om toelating te vragen. Dat deed ik maar ik mocht alleen een keer paar keer per jaar optreden op hun feesten. En ik moest volksliedjes brengen.... In Brugge mijn aanvraag ook geweigerd. Dan maar in bos, strand en duin. |
![]() |
![]() |