Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 juni 2004, 23:37   #41
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian

Idd, sinds 13 juni is leedvermaak leuker dan ooit tevoren! Dat noemt zich "filosoof" maar het springt bijna door z'n computerscherpje van frustratie en woede.
Ik heb ook ontzettend veel 'bon' in de frustraties, angsten en verzuring van de blok-bashers !
Nog goed dat er deze website bestaat waar ze hun gal, haat en zuur kunnen lozen en hun complexen ventileren. Kan je nagaan hoe aangenaam het voor hun partners moet zijn om met die geacidifieerde, hardleerse binnenvetters te moeten leven.
Mijn innige deelneming aan Mevrouw Filosoof.8)
Een Rob Klop-behandeling moet in de ogen van Mevrouw Filosoof een ware verademing zijn in vergelijking met de dagelijks superdoseringen gal en zuur die ze te verwerken krijgt, laat staan het continue moslimgezemel
Misschien stemt mevrouwtje filosoof zelf wel op het Blok enkel en alleen al om zich te revancheren op haar verzuurde en gefrustreerde echtgenoot.
Oud 16 juni 2004, 23:51   #42
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door New Statesman
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Malcolm X
Ik dacht net hetzelfde. Het Blok voerde in koeien van letters campagne voor [size=7]"het recht op vrije meningsuiting !"[/size]
haar mandatarissen moeten nu maar zelf consequent naar die oproep handelen.

Maar ja, wellicht denken DEWINTER & co enkel aan hun vrije meningsuiting.
Een ambtenaar wordt betaald door ALLE burgers, ook de kiezers van het Blok en moet zich niet bemoeien met politiek. Dat schijnen jullie maar niet te kunnen begrijpen he???
Verschoning, ook uw nazi-partij wordt betaald met ons belastinggeld !

Bovendien heeft die ambtenaar recht op vrije meningsuiting. Dat juist jullie dat niet kunnen verdragen, spreekt boekdelen.
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2004, 07:25   #43
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sebby
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jean Suys

neen

hij deed dit in functie als ambtenaar

deed het vanuit zijn werk

naar de adressen van zijn werk

dat mag niet!

dat hij dat thuis doet

naar zijn persoonlijke adressen

dat mag!
HAHAHAHAHA Ik zou het aantal Blokkers dat over hun partij praat/(promoot?) op het werk, of al eens een mailtje sturen niet de kost willen geven... hypocriet !
praten wel, argumenteren, discuteren, een foldertje of foto geven, dat moet kunnen.

ongewenste email met laster niet. ik verstuurde er geen enkele.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2004, 07:32   #44
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Denk jij dat Verreycken het blok belachelijk zou maken door zijn vrouw op straat af te toeken? Dat Monbalju...
Denk jij dat blokmandatarissen het blok belachelijk of crimineel zouden maken door drugs te dealen en mensen omver te schieten? [size=4]Ja dus[/size], en méér: een deel van hun kiezers houdt daar zelfs van!! D�*t zijn tenminste échte mannen????
Amai, de verkiezingsuitslag nog niet verteerd zie ik!
de verzuring is overgeslagen naar links... het wordt er de volgende jaren zeker niet beter op !

mijn vriendin heeft vroeger slaag gehad van haar ex-man (een SP fanaat...) sinds wij samenwonen, al meer dan drie jaar, niet meer.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2004, 07:36   #45
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door New Statesman

Een ambtenaar wordt betaald door ALLE burgers, ook de kiezers van het Blok en moet zich niet bemoeien met politiek. Dat schijnen jullie maar niet te kunnen begrijpen he???
Verschoning, ook uw nazi-partij wordt betaald met ons belastinggeld !

Bovendien heeft die ambtenaar recht op vrije meningsuiting. Dat juist jullie dat niet kunnen verdragen, spreekt boekdelen.
Was er hier ergens geen thread waarbij een allochtoon verschoond werd die een VB militant bijna ineensloeg omdat hij een folderke in zijn bus stak?

Misschien dat een aantal mensen het op hun werk niet leuk vonden dat er anti-VB mail in hun inbox OP HET WERK terechtkwam?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2004, 07:38   #46
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Willem de Spreker
Waarom niet één miljoen vlamingen op hun werk hun mening de vrije loop geven zonder dat ze gediscrimineerd worden?
Willem,
Spreek me er niet over, ik heb jaren een VB-directeur gehad: ik weet wat dat wil zeggen..
HA! d�*�*r zit het 'm! Een gevolg van een jarenlange gefrustreerde loopbaan!
Filo kwam niet overeen met zijn baas! Eer je dat te bovenkomt .....

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be