![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Tot nog toe maak je niet veel indruk met je stelling Laatst gewijzigd door eno2 : 21 december 2011 om 12:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar kan u geen 70 puntenplan vinden van het Vlaams Belang. Wat raar... Kan u nu ofwel uw haatdraadje sluiten en uw excuses aanbieden voor deze valselijke beschuldigingen ofwel dat 70 puntenplan van het Vlaams Belang laten zien... En stop met zeveren over andere partijen, het gaat hier over het Vlaams Belang... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat ze racistische antecedenten hebben, dat weet iedereen. De beschuldiging van de draadopener is evenwel niet historisch, maar op het hier en nu gericht. Ze kan die niet hard maken. Het is dus laster. Ik vraag me zelfs af of dit innuendo niet te onzindelijk is om te laten staan. Laatst gewijzigd door eno2 : 21 december 2011 om 12:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het gebeurt niet veel maar ja.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je geraakt niet verder dan "de anderen...." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Ik wacht ook nog altijd op een antwoord.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=355 |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U had toch een 70 puntenplan van het Vlaams Belang? Maar u kan die bewijzen niet geven. Dit haatdraadje dient enkel om het Vlaams Belang, hun kiezers en sympathisanten te belasteren. En laster mag zomaar niet hé... Heb je uw befaamde 70 puntenplan van het Vlaams Belang al gevonden? Neen ? Geef dan uw excuses voor uw valse beschuldigingenaan het adres van deze democratische partij... Kiezers van het Vlaams Belang zullen dit ten zeerste appreciëren... ![]() Laatst gewijzigd door manta : 21 december 2011 om 14:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nu graag terug on topic. Uw antwoord, alstublieft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
W�*t er uiteindelijk 't meest gevaarlijke is voor ònze maatschappij.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De enige argumentatie die men hier kan bedenken is, het Vlaams Belang is niet het Vlaams Blok. De kopstukken van zowel het Blok als het Belang hebben duidelijk gesteld dat de naamswijziging niets veranderd. Het Vlaams Belang = Vlaams Blok http://www.youtube.com/watch?v=j7A8f...ure=plpp_video (daarop krijg ik als repliek "Ik vraag niet wat een ander zegt,.."!!!!) Mijnheer Dewinter bewaart het 70-puntenplan veilig voor de toekomst. http://www.youtube.com/watch?v=HoXRv...ure=plpp_video Ik heb nog nooit 1 VB-kopstuk of VB-mandataris (die nog steeds bij het VB is) horen beweren dat hij/zij afstand neemt van het 70-puntenplan. Dat ze daar toch hier en daar een beetje verkeerd waren. Integendeel. Tijdens het debat in het Vlaams parlement vorige week woensdag, kreeg mijnheer Dewinter het verwijt dat hij een bepaalde bevolkingsgroep wenst uit te sluiten. Mijnheer Dewinter gaf eerlijk toe, dat hij inderdaad een bevolkingsgroep wil uitsluiten. Wat is er dan veranderd? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dus nogmaals: het 70-puntenplan is geen onderdeel van het huidige VB-programma. Als u stelt dat het VB-programma racistisch is, dan moet u punten aanhalen uit dat huidige programma die uw stelling onderbouwen. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||