![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 13 juni 2004 In dit forum kun je debatteren over de verkiezingsuitslagen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Tja, Vlaams Blokkers verdragen geen kritiek, zeker niet als die gefundeerd is (iets wat van hun moddergegooi niet kan zeggen).
|
![]() |
![]() |
#42 |
Lokaal Raadslid
|
![]() psychodad schreef:
[Democraten sluiten geen anderen uit. Heb nog eens naar het fragment gekeken en nu moet je me toch eens de zin geven waardoor Vermeersch hier iemand uitsluit (behalve de kopstukken zelf dan waarvan hij weet dat ze een naziverleden hebben, maar dat zeggen heeft nog niks met hen uitsluiten te maken). Ik wacht nog... Ik heb echt niets tegen het recht op vrije meningsuitting. Maar moet dat nu echt op deze manier? Hebben we ook al iemand op de VRT gezien die het Vlaams Blok komt verdedigen? Daar vind je volgens mij ook wel mensen voor die over voldoende intellect beschikken om dit op een rustige en niet beledigende wijze te doen. Een tip: Als je Vermeersch 1,5 miljoen keer cloont heb je binnen 18 jaar misschien genoeg anti-Vlaamse stemmen om de opgang van het Vlaams Blok te stoppen. |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Nu gij! |
|
![]() |
![]() |
#44 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Headinajar schreef:
MaaslandLuc schreef: Ik heb echt niets tegen het recht op vrije meningsuitting. Maar moet dat nu echt op deze manier? Hebben we ook al iemand op de VRT gezien die het Vlaams Blok komt verdedigen? Ja. Al meer dan 1 zelfs. Nu gij! Kan je dat staven met bewijzen? |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |