![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister
|
![]() Ik lees humo niet meer sinds de jaren 90tig. Er zijn een aantal dossiers in verschenen, waar ik de detail vanuit mijn persoonlijke leefwereld goed kende, maar die met leugens en halve waarheden beschreven werden in humo. Zaken die flagrant niet correct waren. Toen ben ik afgestapt om dit op sensatie gericht bladje nog te kopen.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Europees Commissaris
|
![]() Wishful thinking van Humo.
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Voor BDW werd destijds de rode loper uitgerold door Humo en de VRT omdat die het VB leegzoog en duidelijk stelling nam tégen het VB (lees: geen kans op ooit een kartel met VB).
Nu BDW zijn voor links historische rol vervuld heeft (het rechtse front splijten) valt alles terug in de plooi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 3 januari 2012 om 15:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#49 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In dit licht moet je het bewuste artikel interpreteren vermoed ik. Een bijzonder zware aanval op BDW met fragmenten uit gesprekken tussen BDW, Beke en De Croo en de vermelding van een belasterende é-mail geschreven door BDW. De journalist die het artikel geschreven heeft (Eric Goens) is géén helderziende, dus moet er gelekt zijn door Beke of De Croo. Aangezien een journalist zijn bronnen niet moet bekendmaken zullen we dit nooit weten. Nog iets dat me opgevallen is : BDW kwam niet voor in de eindejaarsvragen van Humo. Zeer uitzonderlijk voor iemand van zijn gehalte die door verschillende bladen als man van het jaar verkozen werd. Toeval? Ik geloof het niet. Ik denk dat Humo het zal moeten stellen met een pak lezers die zullen afhaken. Eigen schuld dikke bult. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() a) Ik lees het blad al meer dan 20 jaar niet. b) Ik heb op dat vlak geen enkel verwijt geformuleerd.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
T'is toch niet omdat De Wever wat geschonden komt uit een artikel, dat Humo plots zijn onafhankelijkheid zou kwijt zijn ?? Begin december werd Stevaert er zo goed als volledig in afgemaakt. (maar het zou volgens sommigen wel een "links" blad zijn). Hebben ze hun onafhankelijkheid toen ook kwijtgespeeld ??? En dat Beke en De Croo zullen gelekt hebben, is toch geen verrassing, zeker ?? Politiek is immers nog altijd "kill or being killed". Btw, jij moet wel een heel trouwe Humo-lezer zijn, om gezien te hebben dat BDW niet voorkomt in de eindejaarsvraagjes.
Laatst gewijzigd door Pietje : 3 januari 2012 om 16:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister-President
|
![]() Maar daar sleurde persoon in kwestie zijn Duitse Rijk wel mee de dieperik in. Wie is dat ego? Het zou me niks verwonderen dat dramaqueen Di Rupo hier voor iets tussenzit. Ik heb ze laatst nog in de loopgraven zien zitten.
Laatst gewijzigd door Jakko : 3 januari 2012 om 16:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Ja maar het VB is 'gemakkelijker' te negeren, die zitten al lang in een cordon.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Laatst gewijzigd door Amon_Re : 3 januari 2012 om 16:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Onafhankelijkheid =/= onpartijdigheid
Voor alle duidelijkheid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Belgisch nationalisme is op dit ogenblik zelfs meer partijdig, vanwege ondemocratisch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het "kraken" van Steve was ook geen toeval !
Vraag het maar aan Caroline ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De Wever werd groot gemaakt door Woestijnvis, nu wordt hij door hetzelfde Woestijnvis kapot gemaakt. Hij heeft zijn taak (stemmen afsnoepen van het VB) mooi vervuld, nu is hij niet bruikbaar meer voor de links-progressieve elite. Hetzelfde verhaaltje als bij Dedecker.
|
![]() |
![]() |