![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Diegene die door het rood rijdt is zoals de verkrachter, niet zoals de bedgenoot! Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Gouverneur
|
![]() Iedereen moet zijn verantwoordelijkheid nemen.
Ik heb eens een bloedtest gedaan en de hiv test geweigerd. Die test wordt sowieso gedaan maar de arts mag die uitslag enkel geven als u die zelf vraagt. Ik dacht dat je daarvoor 2 keer bloed moest laten trekken. Ik was verkeerd ingelicht. Vlak na mijn eerste keer seks heb ik een aids test laten doen. Na die test, die negatief was, ben ik nog lang met haar samen geweest. Een hele tijd nadien heb ik een nieuwe test laten doen. Weer negatief. Als ik van partner wissel dan laat ik een test doen. Je moet gewoon verantwoordelijkheid nemen. Een aids test wordt volledig terug betaald. De enige reden waarom ik dit niet graag laat doen is omdat ik spuiten haat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
(bon, tenzij na jaren met een vaste partner er nog niemand ziek geworden is, dan zal het wel in orde zijn ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
en ik vermoed dat quasi iedereen al gezondigd heeft aan het helemaal zeker zijn van wat je doet. (en dus zonder heel zeker zijn te dat je negatief bent, onbeschermd contact heeft gehad) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al de rest, het moedwillig doorgeven van hiv en andere tot nu toe ongeneeslijke ziektes (als je weet dat je het hebt dus), is sowieso verboden. Een miskleun van een voorstel dus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Dit is wel echt onnozel vn het VB zoiets kun je niet bestraffen, je kan de mensen niet DWINGEN een condoom te gebruiken ... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Mensen die AIDS hebben opgelopen, zoeken het meestal zelf. Als je vrijt met iemand die je onvoldoende kent, en je gebruikt geen condoom, moet je achteraf niet komen klagen.
Alleen mensen die AIDS oplopen via bloedtransfusie of een partner die is vreemdgegaan verdienen wat mij betreft amnestie. Anderen hoeven ze voor mijn part niet te straffen, maar gewoon aan hun lot over te laten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Het is een nutteloos voorstel als dat de bedoeling is, en anders is het een ferm overdreven en onrealistisch voorstel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |||||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als we nu eens begonnen met de allochtonen tolerantie aan te leren en de paar essentiële gedragsregels voor te houden, die onze gemeenschap leefbaar maken, zoals integriteit van de persoon, eerbied voor andermans eigendom, gelijkheid der geslachten... Daar ben je het dus volledig mee eens! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Elke meerderjarige gaat die nu op zak moeten hebben ![]() kassa kassa !
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1)WIE haalt het nu in zijn hoofd, zonder condoom te vrijen met iemand waarvan hij niet 200% zeker is? 2)Als je zoiets doet weet je toch zélf wat je riskeert en ben je dus medeschuldig? 3)Vergeet niet dat het +/- 3 maand duurt voor een HIV besmetting uit een bloedtest blijkt, zoadat zelfs een test van heden enkel kan uitwijzen dat iemand 3 maand geleden virusvrij was: wat hij/zij tussendoor uitspookte zonder condoom valt pas binnen 3 maand te testen... Als ik meer vertrouwen had in het gezond verstand van de mensen zou ik Durex-aandelen kopen... en rijk worden! Hoe beeldt het ZB zich de practische toepassing van die wet in? een camera in elke kamer en Big Brothertoestanden? (de Big Brother van Orwell's 1984, niet die van de TV...) Mij lijkt het zuiver theoretisch gebazel...of eerder populisme weeral: inspelen op de angsten van de mensen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Burgemeester
|
![]() Ik ben het volledig eens met 'filosoof'! Chapeau!
Keep up the good work! J |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
En wordt dat dan de gewone juridische bewijslast of een omgekeerde bewijslast? de beschuldigde die moet bewijzen dat hij onschuldig is? Hoe stel je je dat voor? Doe je dat dan ook voor mensen met andere SOA's rokerskanker? hoge bloeddruk? hartziekten? levercyrhose? meer kinderen dan ze kunnen onderhouden? (kinderbijslag schrappen?) ouderdomsverschijnselen (ze moesten maar niet oud worden?) 't lijstje van de mogelijkheden is lang niet volledig! ![]() |
||
![]() |
![]() |