![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel simpel. Dat het CGKR zich meer moet bezig houden met de integratie van allochtonen in plaats van met repressie tov autochtonen die de onwil tot integratie aankaarten. Dat ze dus bijvoorbeeld eindelijk eens echt werk maken van het voor de rechtbank sleuren van sharia for Belgium en consoorten. DAT zou de taak moeten zijn van het CGKR, niet het janken op bijvoorbeeld Filip Dewinter omdat hij zijn mond opentrekt in het parlement.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 5 januari 2012 om 14:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Burger
|
![]() CGRK moet afgeschaft worden. En eigenlijk zouden we beter die moslims deporteren eer er nog meer geïnstitutionaliseerde fantomen �* la CGRK opduiken die de aanwezigheid van dat moslimtuig hier legitimeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() hoezo "gescheld tegen godsdienstvrijheid"? Is elke kritiek op de katholieke kerk dan ook gescheld tegen godsdienstvrijheid?
godsdienstvrijheid betekent gewoon dat ze niet worden opgeknoopt als ze hun eigen religie belijden zolang deze niet indruist tegen de plaatselijke wetten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er werkt daar in verhouding haast geen autochtone Belg . Het geheel fungeert eerder als een soort van werkgelegenheidsagentschap voor moslims . De sossen moeten hun kiesvee uiteraard aan de waggel houden, nietwaar . ![]() Klaarblijkelijk kunnen ze nu ook via dit centrum hun Jodenhaat ventileren en ze worden er nog voor betaald ook. ![]() De volgende stap is nu waarschijnlijk die commissaris die klacht heeft neergelegd intimideren en indien mogelijk zijn werk afnemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Burger
|
![]() Zoals ik zei deporteren. Voor de enkele autochtoon die er werkt, zou best één of ander tuigdorp voorzien worden, zodat ze de samenleving niet meer kunnen besmetten met hun multikul geleuter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik lees "gescheld en tegen de godsdienstvrijheid"! Er is dus enerzijds "gescheld" en anderzijds "tegen godsdienstvrijheid" "moslimtuig" is gescheld. "alle moslims deporteren" is tegen godsdienstvrijheid. Eigenlijk is dit racisme van type D Zelf hanteren wij deze vuistregels: A. 'Ik haat moslims' = Niet fijnzinnig maar geen racisme. Het gaat om een groep gelovigen, in dezelfde lijn als katholieken, joden, protestanten; Laatst gewijzigd door artisjok : 5 januari 2012 om 15:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Die stoere commissaris mag van mij gerust een schop krijgen als hij zijn boekje te buiten gegaan is in zo'n functie, en die medewerkster van Yussef ook, als de fout bij haar lag, in zo'n functie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Arti had het goed Laatst gewijzigd door eno2 : 5 januari 2012 om 15:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Godsdienstvrijheid:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het geld stroomt daar binnen. Onlangs werd het rechtse N-SA veroordeeld tot het betalen van 1 € morele schadevergoeding aan het CGKR... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In elk geval is jouw P-Aaatje hier al een aantal banpuntjes waard en bovendien mijn verzekering dat we onze laatste communicatieve uitwisseling gehad hebben Nu al Laatst gewijzigd door eno2 : 5 januari 2012 om 22:37. |
|
![]() |
![]() |