![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 5 januari 2012 om 00:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier komen ze niet aan de deur. Maar als ik er ene tegenkom in't café, krijgt die sowiezo een pint van mij.
Die mensen willen dat tenminste nog doen.
![]() |
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
|
![]() Bij ons in Gent komen ze al lang niet meer aanbellen. Eigenlijk sinds de vuilophaling is geprivatiseerd. Ik zou liever hebben dat ze wel nog kwamen aanbellen ... dan zou ik hen kunnen zeggen dat ze nets kregen omdat ze soms dingen laten staan ... of net hebben gestaakt als ze bij ons moesten passeren. (Ze komen één keer om de twee weken dus één maal niet geweest is vuil van een maand)
Trouwens ... voor de privatisering was het heel heel veel goedkoper om de vuilbak/zak buiten te zetten. De zakken zijn destijds, na de privatisering van de vuilophaaldienst ineens van 6 Bfr naar 50 Bfr. gestegen. Laatst gewijzigd door Karma : 5 januari 2012 om 00:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die debielen laten u zakken 4 weken staan, plakken er stickers op dat er iets verkeerd mee is, om ze daarna gewoon op te halen. Alsek zo ene in mijn handen krijg... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Antwerpse vuilmannen
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#51 |
Minister
|
![]() Ik heb gehoord dat die job niet meer zo slecht betaald. Een loon van €1500 netto.
![]() |
#52 |
Minister-President
|
![]() Van mij krijgen ze een spuitbus WD40 , zodat ze de laadklep van hun vuilniskar eens deftig kunnen smeren........ dat ding piept als een gekeeld varken en is wel 5 straten ver al te horen, dit 's ochtends om 4u30/5u .
![]()
![]() |
#53 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Stel dat de flikken en de postbodes hier ook nog eens komen bellen... Ik denk dat we in Antwerpen al meer dan genoeg voor het vuilnis betalen. Euh...letterlijk dan. De straten liggen er soms vreselijk bij ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Ik kreeg van mijn baas ook nooit pree.
Het is uit de tijd: men moet die mensen gewoon een normaal loon geven en hun job laten doen. Vroeger kwamen ze rond, nu niet meer. Ook de postbode komt niet meer rond (vroeger wel). De enige die stond te dralen vooraleer ze op kerstverlof vertrok, was mijn poetsvrouw. Blijkbaar krijgt ze bij andere klanten wel een nieuwjaar, bij mij niet. Ik vind het een vervelende bedoening. Ze werkt met dienstencheques en vast denken sommige klanten dat die 7.5 euro haar uurloon is. Dit klopt natuurlijk niet. Ik heb er geen probleem mee om geschenkjes of kleinigheden te geven, maar geen geld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wie weet neemt ze haar "nieuwjaar" zelf wel als ze terugkomt uit kerstverlof . ![]()
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() ben een paar jaar geleden mee gestopt nadat ik in november eens wat veel snoeiafval had liggen ...
schoon opgebonden, maar niet in zakken, zo voor op de groenwagen laten liggen, nog nooit gebeurd ... soit, ik nen halven dag verlof, aanhangwagentje geleend, alles naar t containerpark gezeuld, geen probleem ook ni ... stonden die daar een paar weken later voor nieuwjaar te krijgen ... heb hen dat gevalleke dan uitgelegd ... ze leken dat te snappen...van t jaar zijn ze zelfs ni meer gekomen, denk ik, soit, toch ni bij mij. sindsdien wens ik ze ne gelukkige nieuwjaar en pak ik die kalender aan. alles wat correct aangeboden wordt gaat nog steeds weg, af en toe ook eens een teveel aan groenafval(den ene keer leggen ze dan die speciale groenafvalzak netjes opgevouwen terug, de andere keer smijten ze die (herbruikbare!) zak gewoon mee op de camion) en ... af en toe blijft het ook wel eens staan het hangt dus niet samen met wel of niet nieuwjaar geven en wel of niet op de 'zwarte' lijst te staan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() bij ons doen ze dat niet. Noch hier, nog in mijn vorige woonplaats. In West-Vlaanderen vinden mensen het maar normaal dat je werkt voor uw geld
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |