![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als je ziet dat er maar een paar honderden vennoten opdaagden op de buitengewone aandeelhoudersvergadering van Arco dan snap ik echt niet waarom de federale overheid hiervoor 1.5 miljard € haar broek aan moet scheuren. Het is uiteindelijk het ACW dat gaat moeten opdraaien voor de particuliere vennoten in Arco. Bij mij moet je hier niet komen bedelen.
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Of wat denk je dat de meerderheid van de Belgische bevolking aanbelangt: welke taal een winkelier uit BHV spreekt, of de duizenden euro die per belastingbetaler naar DEXIA, KBC enz. versast werden? |
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik vind het echter niet kunnen dat er bonussen uitbetaald worden terwijl ze mijn aandelen .... Trouwens ik denk dat we van deze staatswaarborg weinig mogen verwachten hoor.
|
|
|
|
#44 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#45 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je kan trouwens eens aan het ACW vragen wat ze juist onderhandeld hebben in de CAO's en wat ze juist als aandeelhouder verdedigen in de raad van bestuur. Als Arco vennoot heb je dat recht om dat aan het ACW te vragen.
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Banneling
|
Een kleine geste volgens de christelijke vakbond ...
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Banneling
|
ALLE !!! Topmanagers bij de banken blijven gewoon
+++++++++ GORE SMEERLAPPEN +++++++++ Zijn er hier soms van de banken op dit forum die hun MUIL !! durven opendoen??????Nee zeker !!! Ik kots van die zakkenvullers,wanneer gaan de mensen op treden tegen die GANGSTERS !!!! Laatst gewijzigd door pegasus6869 : 6 januari 2012 om 15:13. |
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
De politici en vakbondsvoorzitters die maandelijks minstens zoveel op hun rekening zien verschijnen en dan nog eens in de raad van bestuur van die bedrijven zitten, dat zijn de goeden. Beetje overdreven reactie niet? Laatst gewijzigd door Bollywood : 6 januari 2012 om 15:31. |
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Banneling
|
Citaat:
het zijn mijn gevoelens tegenover die bankgangsters,en dat blijft zo. SCHAAMTELOZEN !!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Ik werk niet voor een bank maar krijg ook een bonus weliswaar stukken lager. Deze wordt bepaald op basis van mijn prestaties. Moest men nu zeggen "je krijgt geen bonus maar hebt wel goed gewerkt" dan zie ik dat als een eenzijdige contractbreuk want dit is geld waar ik contractueel wel recht op heb. Bij banken en zeker in sommige onderdelen ervan is dit nog veel meer het geval. Minder loon en op het einde van het jaar een mooie bonus indien goed gepresteerd. Als de bank of vakbonden dit wil aanpassen, dan moeten ze het arbeidscontract maar wijzigen. |
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
dju ja....ik had eigenlijk mijn ARCO-dinges al op 0 gezet(ervan uitgaande dat de EU de terugbetaling door de Belgische Overheid eenvoudigweg zal verbieden)...maar er schijnen inderdaad nog wat centjes over te zijn in Dexia Holding....
De toekomst ziet er plotsklaps weer beter uit ![]() |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Parlementslid
|
Een belastingbetaler die een bank overvalt vliegt normaal gezien de bak in (OK, misschien niet in Brussel). Maar een bank die de belastingbetaler besteelt (want dat zijn die riante bonussen)... Geen probleem!
“Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life.” - Terry Pratchett Laatst gewijzigd door Wautd : 6 januari 2012 om 18:44. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Gouverneur
|
Punt is ... ze komen niet bedelen, ze roven het gewoon uit je zakken!
Het Uien-akkoord! Je merkt het niet meteen, het oogt niet meteen spectaculair verrot, maar na inname verpest u er aardig de lucht mee! Laatst gewijzigd door WetIsWet : 6 januari 2012 om 22:48. |
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Partijlid
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door alain_bergmann : 6 januari 2012 om 23:50. |
|
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ook al ben ik dan geen bank of ben ik van geen bank, ik wil gerust mijn mond open doen on their behalf. Altijd lachen met gifgroene, jaloerse, giftige pubertjes |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Partijlid
|
ik heb gisteren een dikke factuur van 650euro van electrabel gekregen. vorig jaar was net hetzelfde en ik heb met electrabel gecontacteerd om mijn maandelijkse betaling tot 160 euro te verhogen toen hadden ze beloofd dat als ik deze bedrag blijf de hele jaar betalen dat ik geen bijkomende facturen zou moeten betalen, hoe naive ben ik geweest. ik hoop net als veel andere electrabelklanten dat electrabel in hel brand, vroeg of laat gaan mensen bui worden en een mooi vuurwerk van die bedrijf maken!!!!
Laatst gewijzigd door alain_bergmann : 6 januari 2012 om 23:59. |
|
|
|
|
|
#57 | |
|
Minister
|
Citaat:
Hypocriete lafheid. Beven voor het geld en zichzelf daaraan prostitueren. Tijd dat men zich eens gaat organiseren; zet alles wat je zogezegd zou moeten betalen op een aparte rekening; sla met alle gedupeerden bijeen en trek die monsters voor de rechter, weiger te betalen en durf het als een groep mensen aan om stop te zeggen. Het is immers hun macht want zij weten dat iedereen we lklaagt en zaagt maar uiteindelijk toch betaald uit angst. Maar het vraagt maar een klein beetje ruggegraat en een nee van onze kant om hun die macht te ontnemen. Maar zolang wij ze de macht verschaffen zal er niets veranderen. Op een smeekbede of arme meer zullen zij alvast niet buigen hoor.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein Laatst gewijzigd door AsGardSGO : 7 januari 2012 om 00:31. |
|
|
|
|
|
|
#58 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En wat met het contract met de klant ? |
|
|
|
|
|
|
#59 | |
|
Banneling
|
Citaat:
één ding...... al die zogezegde ++ slimme ++ in de wereld hebben reeds VEEL kapot gemaakt.....En mijn achting is zeer laag voor al die witte boorden heerschappen!!! |
|
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|