![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Tegen mij hoef je niet te liegen. Voor mij is het helemaal om het even of je droomt, hoopt of gelooft in je dromen. Je droomt niet aan het geloven. Dan kun je ook niet geloven in je dromen. Laatst gewijzigd door eLife : 13 januari 2012 om 11:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zou liever de 1,5 miljard 'solidariteit' die we aan de Walen spenderen richting Haïti zien vertrekken.
![]() |
#43 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eLife : 13 januari 2012 om 12:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarmee zou ik geholpen moeten worden?
Ik zal je 'n geheimpje verklappen sjok, vraag jezelf achteraf af wie er geholpen zou moeten worden. ivm solidariteit, mensen helpen e.d.; Ik doe méér, vele méér dan 'n virtueel kaarsje branden voor arme mensen, in de plaats waar ik woon hebben 'n paar oudere menskes, kansarmen, erg arme menskes met 'n klein pensioentje, sommigen zelfs dakloos, 'n initiatief opgestart om voedsel in te zamelen zodat aan iedereen (die 't nodig heeft) regelmatig 'n voedselpakket (of andere dingen zoals shampoo, tandpasta etc) uitgedeeld kan worden, ze stonden in de plaatselijke supermarkt, ik heb me spontaan aangemeld om mee te helpen, ook financiële steun verleend (en nog steeds), op kerstavond zelfs als vrijwilliger gaan helpen om die mensen 'n kerstmaal aan te bieden, daarnaast doe ik al jaar en dag aan liefdadigheid, delen met degenen die 't nodig hebben, ik geef niet aan georganiseerde hulpverlening, maar aan kleine, plaatselijke projecten zodat ik weet dat 't ook daar terechtkomt waar 't nodig is. Bovendien ben ik vrijwilligster in 'n dierenasiel, hokken schoonmaken, met de hondjes gaan wandelen, de katten helpen verzorgen etc, óók hier financieel bijdragend. Actief en donerend lid van verschillende dierenrechtenorganisaties. Regelmatig ga ik naar de stad (BCN ofzo), lopen heel wat 'armen' en 'kansarmen' rond, al bedelend, ik neem hen mee om samen met mij te gaan eten m.a.w. ik betaal hun eten (ze mogen zelfs kiezen wat ze willen + wat meenemen voor familie die thuis zit honger te lijden) en bovendien stop ik hen dan ook nog wat geld toe...etc etc... Elke bedelaar gééf ik, sommigen vragen enkel 'n sigaret, ik geef hen daar dan geld voor, ik déél uit, wel van m'n 'eigen' centen, niet van jouw geld! Ik loop niemand voorbij die bedelt, nood lijdt. Ik koop zelfs die kleine spulletjes, die ik niet eens nodig heb, waar die doofstommen mee rondlopen, kaartje op de tafel met zo'n ding, je kent dat wel, ik koop die mens z'n hele handel die hij bijheeft, rozenverkopers, ik kóóp ze, ook al zijn ze duurder dan in de bloemenwinkel, zakdoekverkopers, van die pakjes papieren zakdoekjes, ook al weet ik dat ze in de lidl of aldi gekocht werden voor de prijs van 'n heel pakket, minder dan ik geef voor dat ene pakje...etc etc... Wat doe jij zoal om nood te helpen lenigen...op 'n forum de moraalridder uithangen, mensen persoonlijk aanvallen omdat JIJ vindt of denkt dat ik geholpen moet worden? Help jezelf, 'n onnozele virtuele kaars branden is nog niemand beter van geworden, ik brand al jaar en dag échte kaarsen, m'n huis staat er vol van, op die manier help ik de kaarseneconomie ook nog eens.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Niks natuurlijk. Praatjes verkopen zoals al die PVDA'ers dat "de maatschappij" er voor moet opdraaien want zelf hun huizen en bankrekeningen open stellen voor azielige zoekers dat doen de artisjokskes natuurlijk nooit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet je ondertussen al wat JIJ zoal doet om mensen (of dieren) te helpen, nood te lenigen? Wat scheelt er met jou dat jij meent dat ik geholpen zou 'kunnen' worden, waarvoor zou ik dan geholpen kunnen worden? Wat scheelt er met mij dat ik hulp nodig zou hebben? Ik draag wel degelijk mijn steentje bij, niet met virtuele kaarsjes, daar help je geen kat (over katten gesproken, ik ga elke dag op verschillende plaatsen straatkatten voeren, en 'n koppel dat ik ken, dat hetzelfde doet als ik (katten voeren dus in hun buurt), die 't niet echt breed hebben, geef ik regelmatig geld of kattenvoer, ook doe ik samen met 'n Duitse dame 'n nieuwe thuis zoeken voor asieldieren, en met nog 'n �*ndere Nederlandse dame Galgos die mishandeld zijn 'n thuis zoeken, nòg 'n andere dame gaat regelmatig naar Griekenland om daarginds straathonden te redden van 'n zekere dood, nieuw baasje zoeken e.d., ook haar steun ik financieel) mee, op die manier is 't makkelijk zat solidair zijn met alleman. Ik heb - voor de dingen die ik doe - ook geen speciale dag van 't jaar nodig om me eraan te herinneren dat er nood gelenigd kan worden. Is 't je enkel te doen om venijn te spuien, want je weet geen fluit van me af, niet hoe of wanneer �*k 'n bijdrage lever door solidair te zijn, behalve dat ik van islam niet moet weten en maakt d�*t me automatisch tot 'n slecht mens dat 'geholpen' zou kunnen worden!?! Ga eens naar 'n arme buurt, neem eens 'n bedelaar mee om hem of haar 'n hapje te laten eten, betaald met je eigen centen, zou jou 'kunnen' helpen 'n wat toleranter mens tegen �*lles te worden! Niet enkel je troetsels waar je steeds voor opkomt, zelfs de criminelen kunnen in jouw ogen geen kwaad doen, zelfs daar sloof je je voor uit dat hun criminele daden verzwegen zouden moeten worden, want dat is ; haat zaaien in jouw ogen, stigmatiseren, racisme en wat al meer...laat jezelf helpen mens...
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 13 januari 2012 om 21:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De internetmoraalridder uithangen en venijn spuien als je van islam, 'n mensonterende, gewelddadige, vrouwonderdrukkende, bloeddorstige totalitaire veroveringsideologie, niet moet weten!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ik zou graag de culpabiliseringsindustrie zien stoppen.
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja p'sies, de 'maatschappij' moet ervoor opdraaien, sinterklaas spelen met andermans geld...nog zoiets...makkelijk zat 'solidair' zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Solidair zijn met afgetruggeld en afgeperst geld van anderen is natuurlijk makkelijker. Dat voelt toch zo moreel superieur aan.
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie anders uw kaarske nog niet branden!!!
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#54 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Je denkt toch niet dat er iemand denkt dat die mensen in nood geholpen worden door een kaarsje te branden. Citaat:
Misschien duidt niet op een zekerheid, maar op een mogelijkheid. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En nog eentje voor de arme kindjes in Afrikaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!
Ik geloof dat ik goed bezig ben. Eventjes een mail naar de minister van ontwikkelingssamenwerking dat hij het uitgespaarde geld in eigen land mag spenderen...
![]() |
![]() |
#58 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Wat heeft jouw hersenspinsel dan met de draad te maken?
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ...en 1tje voor Michael Jackson. ![]() 1tje voor 't schone toetsenbord van kwasiks. ![]() ...en 1tje voor 't zeileheil van sjok. ![]() 't Zou zomaar kunnen 'helpen'!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Waarom?
Je hebt het nog steeds niet begrepen. |
![]() |
![]() |