![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De openingspost niet gelezen?
Citaat:
viswijven zijn het
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Banneling
|
![]() [quote]Antwoord, ipv vragen
Citaat:
Niet ernstig willen discussiëren maar wel willen doodtrollen Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 14 januari 2012 om 17:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() als veganist heb je veel minder gewassen enzo nodig. Zelfs voor 1 liter sojamelk wordt minder soja gebruikt dan voor 1 liter melk (terwijl ze vergelijkbaar zijn qua voedingswaarde als de sojamelk verrijkt is met B12 en calcium van algen), en dan hebben we het nog niet over de mais en tarwe enzo, en nog niet over het gebruik van graasland. De ecologische voetafdruk van sojamelk is ongeveer 5 keer lager dan van melk. Idem voor andere dierlijke producten en hun plantaardige alternatieven
![]() |
![]() |
#51 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Deepeco?
Wie had dat gedacht dat ik die hier ook nog zou tegenkomen ? Die man maakt de allerbeste reclame TEGEN het veganisme. Voil�*. Op mijn negeerlijst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() en we zijn het er allemaal over eens dat dat niet kan, dat dat erg is
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vergeet ook niet dat de veganisten een zo goed als verwaarloosbare groep vormen Maïs is een heikel onderwerp ivm genetische manipulatie, soja ook. Laatst gewijzigd door eno2 : 14 januari 2012 om 18:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() dan zijn toch alvast albrecht, jij en ik het eens over die maistoestanden in de VS
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik zeg altijd tegen veganisten, dat ze moeten bescheiden blijven. Juist omwillevan hun supplementen. Mijn kritiek op supplementen heeft ertoe geleid dat ze van mij een draad gesloten hebben op een veganistische site. Censuur is overal Veganisten censuren kritische veganisten Mod-vleeseters leveren veganisten over aan de lachende leeuwen van K&K en aan de vleesetende trollen van S&M |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
They can squeeze your head with their little finger enige nadeel is wel dat zij veganisten zijn, en mensen ook dieren zijn... als ik jouw supplementen afpak, zou jij er ook niet goed vanaf komen. Jij neemt ook supplementen (=vlees, zuivel). Het enige verschil is dat de productie van jouw supplementen gepaard gingen met discriminatie, schendingen van rechten en een sterk verhoogde milieu-impact. Dus ik vind het maar raar waaom je dat van supplementen schrijft.
Rationeel: accuraat in overtuigingen, doeltreffend in middelen, consistent in doelen http://stijnbruers.wordpress.com Laatst gewijzigd door Deepeco : 14 januari 2012 om 20:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
bescheiden blijven omwille van supplementen???
![]() |