Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 januari 2012, 13:33   #41
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Ik denk dat de NVA -en De Wever in het bijzonder- in stilte vurig hopen dat Luyten het deksel van de NVA-beerput nooit zal lichten.

Want neem maar van me aan dat dit potje zal stinken!
Jij hebt natuurlijk de bewijzen, Bas Het Oosten?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2012, 13:36   #42
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Domme opmerking van u. Luyten heeft niets meer te verliezen. De NVA daarentegen een hele hoop.
Inderdaad, iedereen beschouwt dit als ordinair natrappen van een wanhopige, ziekelijke geest!

Citaat:
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Oud 22 januari 2012, 13:36   #43
bartelx
Parlementslid

bartelx's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Wat u kreukels noemt.
Uw reactie komt niet echt geloofwaardig over.
Waar rook is, is vuur.
Wat moet er verborgen blijven?

Jullie zijn toch de voorstanders van openbaarheid?
bartelx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2012, 13:40   #44
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Wat zit jij nou te zuchten? Natuurlijk niet, ik heb niets te zoeken in de moskee. Dat even terzijde.

U zou er goed aan doen, die link even te verwijderen.
Als je iets beweert dat niet in Het Oosten zijn kraam speelt, val je in 'ongenade' en speelt hij - typisch belgicistisch - op de man. Dar is voor hem normaal, hoor! Niets van aantrekken!

Citaat:
Oud 22 januari 2012, 13:42   #45
Yarisken
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Een junk aan het ocmw krijgt zoveel media aandacht.Het is precies komkommer tijd.
Yarisken is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2012, 13:43   #46
Jakko
Minister-President

Standaard

Citaat:
Tja, Luyten zal toch het een en het ander weten uit de inwendige keuken van de NVA, niet? En het zal toch niet allemaal rozengeur en maneschijn zijn, niet? Anders zou hij zeker niet dreigen het openbaar te maken.
Hier kan ik inkomen. Toch eigenaardig dat "het bewijs" pas nu opduikt, terwijl Luyten er al sinds augustus mee stond rond te zwaaien in Humo. En laat het nu net Lode Vereeck zijn die het bewijs nu aan De Morgen bezorgt. Ik heb Marino Keulen echter niet meer gehoord. Vond hij misschien ook dat er toch iets begon te stinken aan die bewijslast?

Laatst gewijzigd door Jakko : 22 januari 2012 om 13:44.
Jakko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2012, 13:45   #47
-Jo-
Banneling

Standaard

Citaat:
U bent er toch niet helemaal gerust in, zo te zien.
Oh toch wel hoor. Democraten die aan het spelen zijn...
-Jo- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2012, 13:49   #48
bartelx
Parlementslid

Standaard

Geybels zou meer kunnen weten, maar is ook zij nog geloofwaardig.
Oud 22 januari 2012, 13:49   #49
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Inderdaad, iedereen beschouwt dit als ordinair natrappen van een wanhopige, ziekelijke geest!
juist: heel het geval was al lang door het plebs vergeten, Kimmeke was spoedarts en de gedrogeerde interesseerde niemand meer.

Door nu met modder te gaan gooien (die dan ook nog eens helemaal is opgedroogd) doet hij enkel zichzelf oneer aan. en als hij nog een beetje beter zijn best doet, en verliefde Kim begint hem weer te steunen, dan zal zij mee in het putteke zitten.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2012, 14:08   #51
bartelx
Parlementslid

Standaard

Elke vorm van publiciteit is publiciteit ...
Oud 22 januari 2012, 14:22   #52
bartelx
Parlementslid

Standaard

Pour la drogue et les putes...

Laatst gewijzigd door bartelx : 22 januari 2012 om 14:23.
Oud 22 januari 2012, 14:47   #53
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik denk dat de NVA -en De Wever in het bijzonder- in stilte vurig hopen dat Luyten het deksel van de NVA-beerput nooit zal lichten.

Want neem maar van me aan dat dit potje zal stinken!

Als het om het verspreiden van stank gaat, dan hoeft dat koppel geen deksels te lichten. Uit zichzelf stinken ze reeds meer dan genoeg. Laat ze eerst eens wat uitleg geven over hun drugsgebruik in Thailand? Of is dat drugsgebruik sedert de beruchte "blowen"-verklaring van Quickie enkele jaren geleden in het parlement nu een "must". Blijkbaar behoort het stel Luyten-Geybels tot het "progressieve" wereldje dat neusophalend en misprijzend neerkijkt op wie verklaart perfect te kunnen functioneren en zich best o.k. te voelen zónder drugs. Dergelijk soort hufters en ego-trippers pogen zich in alle kringen in te wurmen. Het pleit voor N-VA dat ze eruit werden gegooid.
Oud 22 januari 2012, 14:48   #54
Vigilante VL
Banneling

Standaard

Luyten en Geybels mogen dan wel paria's zijn, er vallen toch wel argumenten te vinden voor hun oprispingen.

Als ge die opportunistische overloper Van Campenhout 2 weken laat afkicken in de Caraïben en ge dumpt zonder pardon een klein jaartje ervoor 2 jonge mensen voor min-of-meer gelijkaardige feiten... dan kan je op z'n minst spreken van "selon la tête du client".

Ze wouden wat drugs scoren in een land dat daarvoor berucht is ... So what? Er werd altijd geopperd dat die reis een soort follieke van de allerlaatste keer was, ZEER congruent met wat onze Lulu op Aruba deed of gaat doen.

Laffe hypocrisie van een bende schijnheiligaards die nu geval per geval door de mand aan het vallen zijn.
Vigilante VL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2012, 14:52   #55
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Wat zit jij nou te zuchten? Natuurlijk niet, ik heb niets te zoeken in de moskee. Dat even terzijde.

U zou er goed aan doen, die link even te verwijderen.
Nee, te oordelen naar jouw avatar, heb je hebt veel te druk met antisemitische activiteiten.
Oud 22 januari 2012, 14:54   #56
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vigilante VL Bekijk bericht
Luyten en Geybels mogen dan wel paria's zijn, er vallen toch wel argumenten te vinden voor hun oprispingen.

Als ge die opportunistische overloper Van Campenhout 2 weken laat afkicken in de Caraïben en ge dumpt zonder pardon een klein jaartje ervoor 2 jonge mensen voor min-of-meer gelijkaardige feiten... dan kan je op z'n minst spreken van "selon la tête du client".

Ze wouden wat drugs scoren in een land dat daarvoor berucht is ... So what? Er werd altijd geopperd dat die reis een soort follieke van de allerlaatste keer was, ZEER congruent met wat onze Lulu op Aruba deed of gaat doen.

Laffe hypocrisie van een bende schijnheiligaards die nu geval per geval door de mand aan het vallen zijn.
Straks moet ik quercus hierboven nog volledig gelijk geven.
Als je acoholverslaving en drugsverslaving (coke notabene) op hetzelfde niveau plaats, ben je ofwel betrokken partij ofwel niet goed snik.Waarmee ik niet wil zeggen dat ik voorstander ben van alcoholmisbruik, integendeel.

Citaat:
Oud 22 januari 2012, 15:03   #57
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Jij bent zeker ook lid van de "moet kunnen"-club?

"een soort follieke van de allerlaatste". Kun je werkelijk nóg meer progressieve kwijl uit jouw toetsenbord kloppen?

En als het Van Campenhout-verhaal inderdaad is zoals jij hier schrijft dan kan ik mij zo voorstellen dat het afkicken van alcohol wel als absolute voorwaarde werd gesteld om toelating te krijgen om als politicus binnen N-VA te mogen functioneren. Doet hij dat niet dan mogen ze wat mij betreft, hem er evenzeer uitgooien.
Oud 22 januari 2012, 15:04   #58
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:

Bij mijn weten neemt Van Campenhout geen ILLEGALE drugs en heeft hij evenmin een maand in het jeugddetentiecentrum van Mol gezeten wegens drugsdealen. Daar geraak je dus niet zomaar binnen als minderjarige.
Al die dingen werden Bas Luyten vergeven, net zoals ze nu Van Campenhout een kans geven.
Hoeveel keer zal Van Campenhout dronken een ongeval moeten veroorzaken vooraleer hij de bons krijgt denk je?

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 22 januari 2012 om 15:04.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2012, 15:08   #59
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
Bij mijn weten neemt Van Campenhout geen ILLEGALE drugs en heeft hij evenmin een maand in het jeugddetentiecentrum van Mol gezeten wegens drugsdealen. Daar geraak je dus niet zomaar binnen als minderjarige.
Al die dingen werden Bas Luyten vergeven, net zoals ze nu Van Campenhout een kans geven.
Hoeveel keer zal Van Campenhout dronken een ongeval moeten veroorzaken vooraleer hij de bons krijgt denk je?
Als het op drankmisbruik aankomt vinden we zondaars in alle partijen. Als onze belgo-nationalisten ook maar een greintje eerlijkheid in hun lijf hebben dan zouden ze er goed aan doen hun wafel te sluiten. Of moeten we even het doopzeel lichten van beruchte "heffers" die we ook al hebben aangetroffen in bv. SPa?
Oud 22 januari 2012, 15:16   #60
Vigilante VL
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Straks moet ik quercus hierboven nog volledig gelijk geven.
Als je acoholverslaving en drugsverslaving (coke notabene) op hetzelfde niveau plaats, ben je ofwel betrokken partij ofwel niet goed snik.Waarmee ik niet wil zeggen dat ik voorstander ben van alcoholmisbruik, integendeel.
Ze zien het woordje drugs staan en hunne Pavloviaanse schuimbek-reflex draait overuren...

Dus als ik uw bericht goed begrijp, kan ik kiezen uit twee opties volgens u:

1) Niet goed snik
2) Betrokken partij

Het zou misschien wenselijk zijn om uw argumentatief vermogen wat bij te schaven, want dit is niveau 5e leerjaar, kameraad.

Alcoholmisbruik is even destructief als cocaïne; met dat verschil dat een cokeverslaving enigszins omkeerbaar gemaakt kan worden met de gepaste medicatie (antipsychotica of juist stimulaten zoals Bupropion).

Ik ga er geen technisch duw-en-trekwerk van maken, want ik verveel me nu al.
Vigilante VL is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be