Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Bekijk resultaten enquête: Je staat voor deze keuze, en je kan er niet onderuit, wat kies je
De vrijlkating van Dutroux 20 30,77%
Het Vlaams Blok in een regering 45 69,23%
Aantal stemmers: 65. Je mag niet stemmen in deze enquête

Discussietools
Oud 19 juni 2004, 17:26   #41
psychodad
Partijlid

psychodad's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peace
Naar mijn insziens zijn er voldoende bezwarende elementen in zijn uitspraak om tot een veroordeling voor eerroof e.d. te komen.
En waarom zal de VB-top braafjes doen alsof er niks gebeurd is ??

Omdat Vermeersch de waarheid zegt !
psychodad is offline  
Oud 19 juni 2004, 17:30   #42
Tzuvar Raemborr
Minister

Tzuvar Raemborr's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psychodad
Citaat:
Naar mijn insziens zijn er voldoende bezwarende elementen in zijn uitspraak om tot een veroordeling voor eerroof e.d. te komen.
En waarom zal de VB-top braafjes doen alsof er niks gebeurd is ??

Omdat Vermeersch de waarheid zegt !
Nee, omdat Vermeersch heel goede reclame is voor ons
But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay,
I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet.
Tzuvar Raemborr is offline  
Oud 19 juni 2004, 18:39   #43
oriana
Minister-President

oriana's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar oriana
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kistal
Onthutsend is dat 30% tot nu toe eerder deze kinderverkrachter zou vrijlaten dan het Blok laten meeregeren! Dat is zelfs meer dan het % dat op het Blok stemde! De haat druipt er van af...

Zou wie dit gekozen heeft zich aub bekend kunnen maken? Zulke zieke verwrongen geesten moeten maar naar die Martijn-stichting trekken, kunnen ze onder geestesgenoten verkeren!

Walgelijk zijn jullie!
Ik heb niet meegedaan aan de poll maar : zou het niet kunnen dat die 30% hetzelfde dacht, nl, laat die maar vrij en ik wil weten waar en wanneer en we zullen hem eens lekker ouderwets lynchen
Is op 4 minuten afgehandeld en is beter dan 4 jaar VB in de regering?

Just a thought
Oud 19 juni 2004, 18:50   #44
jorisjeroen
Burgemeester

jorisjeroen's schermafbeelding

Standaard

Ik denk dat dit een beetje een misinterpretatie is van wat hij bedoelde: hij bedoelde: Zelfs al stond Dutroux op de lijst, men zou nog voor het VB stemmen... De vraag is dus: zou jij nog stemmen op het VB als dutroux op de lijst staat?; niet: wat kies je: VB of Dutroux?

Hij wil hier gewoon mee zeggen: het VB heeft zich in zulke underdogpositie genesteld dat alles wat ze zeggen, doen of laten niet meer uitmaakt in de ogen van de kiezer, het is allemaal goed, het komt immers van het VB.
Oud 19 juni 2004, 20:51   #45
Ugur
Vreemdeling

Ugur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jorisjeroen
Hij wil hier gewoon mee zeggen: het VB heeft zich in zulke underdogpositie genesteld dat alles wat ze zeggen, doen of laten niet meer uitmaakt in de ogen van de kiezer, het is allemaal goed, het komt immers van het VB.
Dat denk ik niet hoor, als het Vlaams Blok Dutroux op zijn lijst zou zetten, zouden ze zeker en vast een enorme daling in kiezers zien, de meerderheid van de kiezers zijn ook mensen met GEZINNEN, dus met kinderen, zij zouden zeker en vast Dutroux niet op een belangrijke positie willen zien ...
Ugur is offline  
Oud 20 juni 2004, 09:48   #46
Attiladehun
Banneling

Standaard

Citaat:
De uitspraken van Vermeersch laten zien met welke belachelijke vergelijkingen men tegen het Blok wil argumenteren.

Ik stel er in elk geval vragen bij hoe een figuur gelijk Vermeersch tot de titel van pofessor kan komen.

Zijn driedubbel idiote uitspraken zijn academici in elk geval onwaardig. Deze man moet wel in zeer bijzondere mate gefrustreerd zijn door de enorme stemmenwinst van het Vlaams Blok.

Voor wie de uitspraken nog eens wil horen.
http://users.belgacom.net/politics/v...vlaamsblok.wmv

Het zou ook wellicht geen overbodig maatregel zijn om deze zogenaamde professor aan een psychologisch onderzoek te onderwerpen.
Naar aanleiding van zijn uitspraken heb ik namelijk het sterke vermoeden dat die man aan achtervolgingswaanzin leidt.

Ik ben er in elk geval beschaamd om dat men in dit land zo een geestesgestoorde man, de titel van professor geeft.
De academische wereld zou beter eens wat selectiever met zijn benoemingen omgaan.
Helemaal mee eens.
Vermeersch zit daar met een gezicht gelijk ne walrus die ze tegen zen kloten hebben gestampt...
Ik heb het filmpje zonder klank bekeken. Bij Vermeersch zijne kop kunt ge gerust een toespraak van Hitler monteren...
Wat een pervers en arrogant ventje toch!
Moraalfilosoof? Marginaalfilosoof ja!
Attiladehun is offline  
Oud 20 juni 2004, 10:07   #47
George
Staatssecretaris

George's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar George
Standaard

Is dit niet eerder iets vor k&k?

Zou daar al lang een paar pagina's verder staan.

Lamzakl
George is offline  
Oud 20 juni 2004, 10:41   #48
Stef Leeuwenhart
Staatssecretaris

Stef Leeuwenhart's schermafbeelding

Standaard

idiote poll die twee totaal afzonderlijke zaken met elkaar probeert te vergelijken. Dat er dan nog enkele op de vrijlating van dutroux stemmen is ronduit schandalig en zegt veel over henzelf
Stef Leeuwenhart is offline  
Oud 20 juni 2004, 11:11   #49
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Ik kies voor de vrijlkating van Dutroux. Ik ken het woord niet, maar te horen aan de bijklank, moet het een afschuwelijke marteling of zo zijn
Oud 20 juni 2004, 11:23   #50
Cyperken
Provinciaal Gedeputeerde

Cyperken's schermafbeelding

Standaard

wat een idiote topic. Ik denk niet dat jij goed beseft over wat je spreekt ofwel helemaal niet thuishoort op dit forum!!
Cyperken is offline  
Oud 20 juni 2004, 13:38   #51
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ugur
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jorisjeroen
Dat denk ik niet hoor, als het Vlaams Blok Dutroux op zijn lijst zou zetten, zouden ze zeker en vast een enorme daling in kiezers zien, de meerderheid van de kiezers zijn ook mensen met GEZINNEN, dus met kinderen, zij zouden zeker en vast Dutroux niet op een belangrijke positie willen zien ...
Maar wat Dutroux gedaan heeft, heeft toch niets te maken met z'n capaciteiten als politieker? Al die VB-ers die zitten roepen dat men de criminelen van het VB (drugshandel, slagen en verwondingen, wurging..) niet mag beoordelen daarop omdat dat privé is en niets met politiek te maken heeft?! En het VB wordt daar nog voor beloond ook?! (kijk naar het aantal voorkeursstemmen voor Rob V.)
Als morgen blijkt dat een VB-er incest pleegt, wat gebeurt er dan? Da's toch ook privé? Of is een kind ontvoeren en verkrachten opeens zoveel erger dan je eigen kind jarenlang iedere avond eens lekker nemen?

Nee hoor, ik ben nog steeds van mening dat politiekers mensen behoren te zijn die geen slachtoffers maken in onze maatschappij. Dus geen plegers van geweld op lijsten.

VB-ers zelf daarentegen lijken daar iets minder consequent in te zijn....
Nynorsk is offline  
Oud 20 juni 2004, 13:41   #52
Ugur
Vreemdeling

Ugur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk
Citaat:

Maar wat Dutroux gedaan heeft, heeft toch niets te maken met z'n capaciteiten als politieker? Al die VB-ers die zitten roepen dat men de criminelen van het VB (drugshandel, slagen en verwondingen, wurging..) niet mag beoordelen daarop omdat dat privé is en niets met politiek te maken heeft?! En het VB wordt daar nog voor beloond ook?! (kijk naar het aantal voorkeursstemmen voor Rob V.)
Als morgen blijkt dat een VB-er incest pleegt, wat gebeurt er dan? Da's toch ook privé? Of is een kind ontvoeren en verkrachten opeens zoveel erger dan je eigen kind jarenlang iedere avond eens lekker nemen?

Nee hoor, ik ben nog steeds van mening dat politiekers mensen behoren te zijn die geen slachtoffers maken in onze maatschappij. Dus geen plegers van geweld op lijsten.

Als hij incest pleegt en er een media circus over het proces komt dan zal hij wel uit de lijst verwijderd worden zeker ?
Ugur is offline  
Oud 20 juni 2004, 14:47   #53
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk

Als hij incest pleegt en er een media circus over het proces komt dan zal hij wel uit de lijst verwijderd worden zeker ?
Maar als er een media circus rond komt is dat 'VB-bashing' want de arme sukkel z'n privéleven wordt te grabbel gegooid...
Nynorsk is offline  
Oud 20 juni 2004, 16:06   #54
Suetonius
Partijlid

Suetonius's schermafbeelding

Standaard

Tja na 13 juni moest en zou men nieuwe manieren vinden om het Blok te kraken.
Deze nieuwe tactiek is mja hoe moet je het zeggen: Kap alles waar het volk bang voor is of afschuw voor heeft samen en link het met het Blok

Ik heb een voorstel: Probeer eens goed te regeren en wat meer naar de noden van de bevolking te luisteren, misschien krijg je zo het Blok wel klein.

Dat daar nog nooit iemand aan gedacht heeft hè!
Oud 20 juni 2004, 19:02   #55
De Prof
Minister-President

De Prof's schermafbeelding

Standaard

Ik ben blij dat er zoveel zijn die dit een 'idiote' poll of topic vinden.

Op tantist na de commaneuker, die op een tikfout kweilt.

Om even te verduidelijken, het was ik niet die Dutroux linkte aan het blok.
Het was de moraalfilosoof E VERMEERSCH, die het nodig vond om de VB kiezer te demoniseren, alsof deze een kinderverkrachter en moordenaar als volksvertegenwoordiger wil.
De Prof is offline  
Oud 20 juni 2004, 19:08   #56
lievendr
Provinciaal Gedeputeerde

lievendr's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Prof
Ik vond de stelling van Vermeersch heel idioot.
Wat wou die eigenlijk bewijzen?

Dat een VB kiezer de meest gehate Belg zou kiezen als volksvertegenwoordiger???

Dat deze gehate kindermoordenaar, in dezelfde haatcampage moet geplaatst worden als die van het VB?
dat blokkers nog op het Blok zouden stemmen als dutroux op de lijst stond.
cf de stemmen voor verreycken
cf het beduidend groot aantal kopstemmen in vgl met andere partijen
lievendr is offline  
Oud 20 juni 2004, 19:09   #57
lievendr
Provinciaal Gedeputeerde

lievendr's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Het was de moraalfilosoof E VERMEERSCH, die het nodig vond om de VB kiezer te demoniseren, alsof deze een kinderverkrachter en moordenaar als volksvertegenwoordiger wil.
het wordt bijna grappig. buisseret en die gast uit sint-gillis-waas in één dus als het ware ?
lievendr is offline  
Oud 20 juni 2004, 19:38   #58
neruda
Banneling

neruda's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Moraalfilosoof Vermeersch legde een link tussen Dutroux en het Vlaams Blok.

Wel, we zullen eens toetsen hoever de forummers hier in willen gaan.

Daarom deze vraag:
Moet toegeven ze wegen allebei even zwaar en evenredig wat betreft hun rottingsgehalte...ze beginnen allebei te stinken...
neruda is offline  
Oud 20 juni 2004, 19:50   #59
De Prof
Minister-President

De Prof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lievendr
Citaat:

het wordt bijna grappig. buisseret en die gast uit sint-gillis-waas in één dus als het ware ?
Als je je basseert op dossierkennis, wat hoogstwaarschijnlijk niet is, zou ik je het voordeel van de twijfel geven.

Nu veroordeel je iemand op 'gazettepraat' van de subjectieve media.
De Prof is offline  
Oud 20 juni 2004, 22:36   #60
tigerpants
Burgemeester

Stuur een bericht via MSN naar tigerpants
Standaard

Dutroux is maar 1 zieke geest, en niemand gelooft hem

Bij het VB zitten er honderden zieke geesten (de kopstukken, Alexandra Colen,...), en 1.000.000 mensen geloven hun!

Mijn keuze is dus gemaakt!

J
tigerpants is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be