![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: Je staat voor deze keuze, en je kan er niet onderuit, wat kies je | |||
De vrijlkating van Dutroux |
![]() ![]() ![]() |
20 | 30,77% |
Het Vlaams Blok in een regering |
![]() ![]() ![]() |
45 | 69,23% |
Aantal stemmers: 65. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Omdat Vermeersch de waarheid zegt !
![]() |
#42 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
||
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Is op 4 minuten afgehandeld en is beter dan 4 jaar VB in de regering? Just a thought ![]()
![]() |
#44 |
Burgemeester
|
![]() Ik denk dat dit een beetje een misinterpretatie is van wat hij bedoelde: hij bedoelde: Zelfs al stond Dutroux op de lijst, men zou nog voor het VB stemmen... De vraag is dus: zou jij nog stemmen op het VB als dutroux op de lijst staat?; niet: wat kies je: VB of Dutroux?
Hij wil hier gewoon mee zeggen: het VB heeft zich in zulke underdogpositie genesteld dat alles wat ze zeggen, doen of laten niet meer uitmaakt in de ogen van de kiezer, het is allemaal goed, het komt immers van het VB.
#45 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vermeersch zit daar met een gezicht gelijk ne walrus die ze tegen zen kloten hebben gestampt... ![]() ![]() Ik heb het filmpje zonder klank bekeken. Bij Vermeersch zijne kop kunt ge gerust een toespraak van Hitler monteren... ![]() Wat een pervers en arrogant ventje toch! ![]() Moraalfilosoof? Marginaalfilosoof ja! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#47 |
Staatssecretaris
|
![]() Is dit niet eerder iets vor k&k?
Zou daar al lang een paar pagina's verder staan. ![]()
#48 |
Staatssecretaris
|
![]() idiote poll die twee totaal afzonderlijke zaken met elkaar probeert te vergelijken. Dat er dan nog enkele op de vrijlating van dutroux stemmen is ronduit schandalig en zegt veel over henzelf
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik kies voor de vrijlkating van Dutroux. Ik ken het woord niet, maar te horen aan de bijklank, moet het een afschuwelijke marteling of zo zijn
![]()
#50 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() wat een idiote topic. Ik denk niet dat jij goed beseft over wat je spreekt ofwel helemaal niet thuishoort op dit forum!!
|
![]() |
![]() |
#51 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als morgen blijkt dat een VB-er incest pleegt, wat gebeurt er dan? Da's toch ook privé? Of is een kind ontvoeren en verkrachten opeens zoveel erger dan je eigen kind jarenlang iedere avond eens lekker nemen? Nee hoor, ik ben nog steeds van mening dat politiekers mensen behoren te zijn die geen slachtoffers maken in onze maatschappij. Dus geen plegers van geweld op lijsten. VB-ers zelf daarentegen lijken daar iets minder consequent in te zijn.... |
||
![]() |
![]() |
#52 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#53 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#54 |
Partijlid
|
![]() Tja na 13 juni moest en zou men nieuwe manieren vinden om het Blok te kraken.
Deze nieuwe tactiek is mja hoe moet je het zeggen: Kap alles waar het volk bang voor is of afschuw voor heeft samen en link het met het Blok Ik heb een voorstel: Probeer eens goed te regeren en wat meer naar de noden van de bevolking te luisteren, misschien krijg je zo het Blok wel klein. Dat daar nog nooit iemand aan gedacht heeft hè! ![]()
#55 |
Minister-President
|
![]() ![]() ![]() ![]() Ik ben blij dat er zoveel zijn die dit een 'idiote' poll of topic vinden. Op tantist na de commaneuker, die op een tikfout kweilt. ![]() Om even te verduidelijken, het was ik niet die Dutroux linkte aan het blok. Het was de moraalfilosoof E VERMEERSCH, die het nodig vond om de VB kiezer te demoniseren, alsof deze een kinderverkrachter en moordenaar als volksvertegenwoordiger wil. ![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
cf de stemmen voor verreycken cf het beduidend groot aantal kopstemmen in vgl met andere partijen |
|
![]() |
![]() |
#57 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#59 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nu veroordeel je iemand op 'gazettepraat' van de subjectieve media. |
||
![]() |
![]() |
#60 |
Burgemeester
|
![]() Dutroux is maar 1 zieke geest, en niemand gelooft hem
Bij het VB zitten er honderden zieke geesten (de kopstukken, Alexandra Colen,...), en 1.000.000 mensen geloven hun! Mijn keuze is dus gemaakt! J |
![]() |