![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik had eerder reeds gepost:
Frieda Brepoels (N-VA) Helga Stevens (N-VA) Tinne Van der Straeten (Groen!) maar enkel de bovenste werd in het lijstje vermeld. |
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Mensen voor wie ik het meest respect heb in de politieke geschiedenis van de 20ste eeuw zijn mensen als Vladimir Ilich Lenin, Adolf Hitler, Hermann Goering, Fidel Castro, Ché Guevara, ...
Mijn moderne ideologische voorbeeld is Eduard Limonov, leider van de Nationaal Boschevistische Partij is Rusland. Als ik voor een Belg moet kiezen, dan maar Frank Vanhecke. |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Dehaene
|
![]() |
![]() |
#45 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
In België stelt zich dat probleem niet. Misschien zou Staes er geen traan op laten als België zou verdwijnen, Het is zeker niet zijn belangrijkste punt. Anders was hij wel bij N-VA gegaan, en niet bij Groen!. Ik zou het een intellectuele verarming vinden, als België zou ophouden te bestaan. Maar ik zou me niettemin snel thuis kunnen voelen in een onafhankelijk Vlaanderen, als dat nodig is... |
||
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#47 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vergelijk het met lessen Latijn. Misschien niet meteen zeer nuttig, maar daarom niet minder zinvol. |
||
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Roeland Raes en Filip Dewinter!
|
![]() |
![]() |
#50 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() geef mij ook maar vandenbroucke. zoals gezegd iemand met een lange termijnvisie, die verder kijkt dan de volgende verkiezingen. hij durft ook onpopulaire standpunten verkondigen.
en verder heb ik wel een boontje voor yves leterme. rustig, redelijk, en hij heeft vooral een aangename stem. ![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#52 |
Minister
|
![]() Stand
Bart de Wever (N-VA) 3 Guy Verhofstadt (VLD) 1 Jean-Luc Deheane (CD&V) 2 Frank Vandebroucke (SP.a) 5 Frieda Brepoels (N-VA) 2 Herman Van Rompuy (CD&V) 1 Gerolf Annemans (Vlaams Blok) 3 Kris Merckx (PVDA) 4 Frank Vanhecke (Vlaams Blok) 3 Bart Staes (Groen!) 2 Vera Dua (Groen!) 1 Roeland Raes (Vlaams Blok) 1 @ Fribre Ik pak altijd de bovenste omdat als iedereen er meerder kan kiezen het nimeer te doen is.
#53 |
Europees Commissaris
|
![]() Je bent
Juan dela Lanotta =Johan Vande Lanotte vergeten |
![]() |
![]() |
#54 |
Minister
|
![]() Stand
Bart de Wever (N-VA) 3 Guy Verhofstadt (VLD) 1 Jean-Luc Deheane (CD&V) 2 Frank Vandebroucke (SP.a) 5 Frieda Brepoels (N-VA) 2 Herman Van Rompuy (CD&V) 1 Gerolf Annemans (Vlaams Blok) 3 Kris Merckx (PVDA) 4 Frank Vanhecke (Vlaams Blok) 3 Bart Staes (Groen!) 2 Vera Dua (Groen!) 1 Roeland Raes (Vlaams Blok) 1 Johan Vande Lanotte (SP.a) 1
#55 |
Banneling
|
![]() En mijn stem ben je ook al vergeten, zo te zien.
|
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het was misschien een beetje onduidelijk, maar mijn stem gaat dus naar Van Hecke. |
|
![]() |
![]() |
#58 |
Minister-President
|
![]() 1. Bart De Wever
2. Geert Bourgeois 3. Gerolf Annemans
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister
|
![]() Stand
Bart de Wever (N-VA) 4 Guy Verhofstadt (VLD) 1 Jean-Luc Deheane (CD&V) 2 Frank Vandebroucke (SP.a) 5 Frieda Brepoels (N-VA) 2 Herman Van Rompuy (CD&V) 1 Gerolf Annemans (Vlaams Blok) 3 Kris Merckx (PVDA) 4 Frank Vanhecke (Vlaams Blok) 4 Bart Staes (Groen!) 2 Vera Dua (Groen!) 1 Roeland Raes (Vlaams Blok) 1 Johan Vande Lanotte (SP.a) 1
#60 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Gerangschikt geeft dat voorlopig:
Frank Vandebroucke (SP.a) 5 Bart de Wever (N-VA) 4 Kris Merckx (PVDA) 4 Frank Vanhecke (Vlaams Blok) 4 Gerolf Annemans (Vlaams Blok) 3 Jean-Luc Deheane (CD&V) 2 Frieda Brepoels (N-VA) 2 Bart Staes (Groen!) 2 Guy Verhofstadt (VLD) 1 Herman Van Rompuy (CD&V) 1 Vera Dua (Groen!) 1 Roeland Raes (Vlaams Blok) 1 Johan Vande Lanotte (SP.a) 1 |
![]() |