![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 13 juni 2004 In dit forum kun je debatteren over de verkiezingsuitslagen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze laten zich paaien met een studiegroep en stappen in de regering ALVORENS B-H-V gesplitst is. Dit in tegenstelling tot wat ze voor de kiezingen beweerden. 8)
![]() |
![]() |
#42 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() We kunnen blijven goochelen met termen en verwoordingen.
|
![]() |
![]() |
#43 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Nva niet aleen ookk cdnv.Wilde in een regering stappen met de slitsing BHV.Ik denk dat die vlaamse regering bestaat uit mensen die veel beloven.Maar door met elkaar,denk goed na geen 3partijen maar wel 6.Geen woord zullen kunnen houden.
#44 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Het stoort me een beetje dat ik me bij dit gespreksonderwerp moet aansluiten bij de kant van de belgiscisten als het over de NV-A gaat maar het is nu eenmaal zo al dat NV-a kiezers te naïef zijn om dit in te zien.
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#46 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik bezie de feiten. ![]() ![]() PS Vind je het niet merkwaardig dat mensen met tegenstrijdige belangen exact hetzelfde waarnemen en evalueren? Voor mijn part mag de N-VA op de bek gaan, woordbreken, slapjanus zijn zoveel ze wil: als Belgicist heb ik niet liever dat ze compleet onderafgaan, en hun programma begraven wordt zowat 10 meter onder de grond. Doch de flaminganten die de vroegere onafhankelijkheidsen en de eerdere splitsingsafzeik van de N-VA genegen waren, merken nu identiek hetzelfde als ik op: de N-VA gaat de Belgische boot in en wordt hoogst on-Vlaams in de reet gereden in de Laekense bosjes. ![]()
![]() |
![]() |
#48 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Sommige Vlaams Blokkers en belgicisten hebben altijd hand in hand gelopen om de N-VA af te breken. Ik heb dat al eerder gezegd en zelfs een verklaring voor gegeven. Dat verwondert mij niets.
|
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We nemen beiden hetzelfde waar. Wat we zien stoort u, doch verheugt mij. Dat we echter identiek dezelfde feiten, hetzelfde interpreteren, betekent dat we eenzekere mate van objectiviteit bereikten.
![]() |
![]() |
#50 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik heb wel een goed woordt voor de NVA.
Als ze bij hun woordt blijven Maar nu boerke swa zeker is van een postje zullen we niet veel meer horen van de vlaamse eisen .Want de CDN V is nu al op zijn buik gegaan voor de PS ![]()
#51 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Het formatieberaad is nog volop bezig (misschien nog wel voor weken) en het is dus koffiedik kijken wat er uit de bus zal komen.
Alle Vlaamse partijen hebben zich voor de verkiezingingen geëngageerd om BHV te splitsen; men kan er dus niet alleen de N-VA op afrekenen. Tot nu toe heb ik nog geen wanklanken gehoord. Behalve dan de lijken die uit de kast vallen, zoals de nieuwe voedingscrisis en het budgettair tekort. Wij worden natuurlijk gezegend met het optrekken van de klassieke mistgordijnen. Stevaert wil snel een sterke Vlaamse regering met een globaal programma, De Gucht wil een gedetailleerd uitgewerkt programma; Groen! doet niet mee; het Vlaams Blok stelt zijn "breekpunten" zo scherp dat je bij voorbaat moet nee zeggen. En zo zal dat nog wel een tijdje duren. Men wil het Leterme duidelijk moeilijk maken, zich kapot laten onderhandelen; men noemt dat ook wel eens verrottingsstrategie; wie daar beter van wordt? Zeker niet de burger die moet geregeerd worden. Maar om dan het debat te vernauwen tot natrappen naar de N-VA is minstens flauw.
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als Vlaamsblokkers een correcte analyse maken, dan mag ik die onderschrijven. Jij zit daarentegen met een (zelfopgelegd) cordon. Je vecht met één arm op de rug gebonden en een prop in de mond. ![]()
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In love and politics, all is fair. ![]()
![]() |
![]() |
#54 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#55 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik argumenteer hier een godganse avond, gestaafd mét krantenknipsels. Ik ben zo vriendelijk om jouw zwakke rond-de-pot gedraai niet te kwalificeren, en het enkel keer op keer te weerleggen, en dan moet ik dit hier slikken...... Ik begin stilaan te begrijpen waarom julie dringend een apart Vlaamsnationalistisch subforum nodig hebben. De uitstervende indianen hadden ook hun reservaat. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#56 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#57 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#58 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Groentje zonder argumenten Boerke swa niet met de SPA.
En eerst BHV zijn dat geen argumenten.Geef toe dat de NVA nu niks meer zal betekennen.NVA heeft zijn kiezers bedrogen.En wie nu afkomt er is nog geen vlaamse regering gevormd.Dat zijn personen die niet zien dat het CDNV SPA VLD is drie partijen die tegen elkaar zijnEen regering zullen vormen en vlaanderren zullen blijven verkopen aan de walen
#59 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Beer,
Er is inderdaad nog geen regeerakkoord; tot nader bericht moeten we dus nog wachten en niet te veel hypothetische verhalen schrijven. Mij verwondert altijd opnieuw dat men in de richting van de N-VA trapt; ik vind dat niet fair; als N-VA-stemmer geef ik de partij nog krediet; ik ben echter geen lid van de partij en ik ben er ook niet mee getrouwd. Als deze partij op essentiële punten toegevingen doet, is het gedaan met mijn platonische liefde. Maar wie zegt dat het zover zal komen? Madame Blanche?
![]() |
![]() |
#60 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
kijk nu, de pot verwijt de ketel. |
||
![]() |