Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 februari 2012, 02:09   #41
Kasumi
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ik zei net al dat ik geen schuldgevoel heb.
Maar je eigent hen wel speciale rechten toe en verhevent hen boven internationaal recht. Waar komt die irrationaliteit dan precies vandaan?
Kasumi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2012, 02:15   #42
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik kèn je niet eens, laat staan dat je me ooit aangesproken hebt over wat dan ook, misschien was dat wel met 1 van je vorige permanent verbannen niks?

Ohja; ik heb nooit wat 'geweerd', en al zeker niet enkele maanden, die handtekening staat er reeds sinds ik me aanmeldde!
U liegt.

Inderdaad, je kent me niet eens.

Weerom een voorbeeld van de volledige negatie wanneer het in Uw voordeel is. Verder merk ik op dat U spreekt over een '1 van mijn permanent verbannen' van mijn aanwezigheid op dit forum, welke volledig onbestaande is. En zo wens ik dat te behouden, zelfs zonder enig strafpunt.

Zonder twijfel hebt U de (on)nodige nodeloze moeite niet gespaard om deze te bekomen, dat kan ik afleiden uit Uw commentaar.

Hetvolgende kan mss Uw geheugen opfrissen en alsook aantonen dat U 'de waarheid vlot ontkent' en zelfs vorige interacties ontkent. Mijn geheugen desalniettemin blijft fris.

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Uw onderschrift...
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done

Ach, je mag dat deel uit mijn post schrappen...
Oh, U dacht dat ik de criminele daden van de 'grote' profeet op 'mijn' conto wou schrijven?

Als U dan toch op de link geklikt heeft, zal U wéten 'wiens' work done is, 'wie 'chaos, panic & disorder' gebracht heeft, niet �*k in ieder geval!

't Is toen en daar dat 't probleem reeds begonnen is!

Reden temeer om te weten dat joden en mohamedanen nooit ofte nimmer in vrede zullen kunnen samenleven, mohamedanen kunnen sowieso met n�*emand in vrede samenleven, dát schrijft immers hun boekske voor, of ze zouden 'n groot deel van die haatverzen moeten schrappen en eraan verzaken!
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2012, 02:20   #43
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kasumi Bekijk bericht
Maar je eigent hen wel speciale rechten toe en verhevent hen boven internationaal recht. Waar komt die irrationaliteit dan precies vandaan?
Klik op haar/zijn Chaos, Panic & My work is done - link.

Dat spreekt boekdelen.
HIER
Oud 7 februari 2012, 02:22   #44
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U liegt.

Inderdaad, je kent me niet eens.

Weerom een voorbeeld van de volledige negatie wanneer het in Uw voordeel is. Verder merk ik op dat U spreekt over een '1 van mijn permanent verbannen' van mijn aanwezigheid op dit forum, welke volledig onbestaande is. En zo wens ik dat te behouden, zelfs zonder enig strafpunt.

Zonder twijfel hebt U de (on)nodige nodeloze moeite niet gespaard om deze te bekomen, dat kan ik afleiden uit Uw commentaar.

Hetvolgende kan mss Uw geheugen opfrissen en alsook aantonen dat U 'de waarheid vlot ontkent' en zelfs vorige interacties ontkent. Mijn geheugen desalniettemin blijft fris.

Herlees de originele post HIER
Ahja, je hebt idd gelijk , en ik onderschrijf nog steeds wat ik toen schreef, maar adh daarvan heb ik m'n onderschrijft niet gewijzigd, mijn beste!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2012, 02:23   #45
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dat spreekt boekdelen.
Denk je nu nog steeds dat ik die fratsen op 'mijn' conto wil schrijven?

Alles kan nochtans geverifieerd worden hoor, en wordt onderbouwd met authentieke islamitische geschriften zoals daar zijn; koran, ahadith e.d., als je de moeite zou nemen tenminste...

Laatst gewijzigd door SDX : 7 februari 2012 om 02:25.
Oud 7 februari 2012, 02:30   #46
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ahja, je hebt idd gelijk , en ik onderschrijf nog steeds wat ik toen schreef, maar adh daarvan heb ik m'n onderschrijft niet gewijzigd, mijn beste!
Whatever.

Ik ga terug 100% OT.

Zoals het U belieft.

BTW, ik heb geen double nicks.

Zonbron = enkel Zonbron.

Mvg,

ZB
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 7 februari 2012 om 02:31.
Oud 7 februari 2012, 02:33   #47
Kasumi
Banneling

Standaard

Wat velen ook niet weten is dat Amerika fel gekant was tegen die partitie, zoals we kunnen afleiden van het Pentagon, CIA en State Department.

Enkele quotes:

Citaat:
I came to the conclusion that for our government to advocate the establishment of a Jewish state in Palestine against the will of the majority of the inhabitants of that country (the Arabs) would be a mistake that would have an adverse effect upon world peace and upon U.S. interests.
Citaat:
...[partition] would guarantee that the Palestine problem would be permanent and still more complicated in the future....[proposals for partition] are in definite contravention to various principles laid down in the [UN] Charter as well as to principles on which American concepts of Government are based. These proposals, for instance, ignore such principles as self-determination and majority rule. They recognize the principle of a theocratic racial state and even go so far in several instances as to discriminate on grounds of religion and race...

Citaat:
“At the present time the United States has a moral prestige in the Near and Middle East unequaled by that of any other great power. We would lose that prestige and would be likely for many years to be considered as a betrayer of the high principles which we ourselves have enunciated during the period of the war.
Citaat:
U.S. prestige in the Muslim world has suffered a severe blow and US strategic interests in the Mediterranean and Near East have been seriously prejudiced. Our vital interests in those areas will continue to be adversely affected to the extent that we continue to support partition....
Meer hier, volledig met bronnen
Oud 7 februari 2012, 02:34   #48
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Denk je nu nog steeds dat ik die fratsen op 'mijn' conto wil schrijven?

Alles kan nochtans geverifieerd worden hoor, en wordt onderbouwd met authentieke islamitische geschriften zoals daar zijn; koran, ahadith e.d., als je de moeite zou nemen tenminste...
Ik begrijp U wel, maar Uw instelling is minstens even nefast als de zaken waar U naar verwijst.

I rest my case.
HIER
Oud 7 februari 2012, 02:37   #49
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als we gaan 'godwinnen', zo ken ik er ook wel 'n paar; de ideologie van die arme vervolgde onderdrukte, bezette, landgeroofde fedayeen ...

Ahzo, 'dus' hadden ze iets te verbergen, dat concludeer je dus, bewijzen zal je niet hebben zeker?

...en waarom haal je er steeds Rusland bij, ik heb sympathie voor (veel kanten van) Rusland, vind zelfs dat Europa wat dichter bij Rusland zou moeten aansluiten ipv steeds de VS achterna te hollen.
natuurlijk heb ik geen bewijzen, die hebben ze allemaal vernietigd en de zaak geheil gehouden. moest er een chinees vliegtuig neerstorten in amsterdam met geheime wapens, vind je dan ook dat alles geheim gehouden moet worden en de pers op een afstand gehouden, of gelden er twee maten en twee gewichten?

Ik heb ook sympathie voor rusland, maar het land wordt genadeloos onder vuur genomen in de westerse pers. Dikwijls voor zaken die in het Westen evengoed gebeuren.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2012, 02:45   #50
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dan zal er nooit vrede zijn en zullen de palestijnen voor eeuwig de vluchtelingenstatus behouden, in kampen moeten leven en raketten ineen moeten frutselen, tot Israel 't eens goed zat is! De keuze is aan hen, de keuze hebben ze reeds gehad, maar verworpen, ze wilden geen deel, maar alles!

Want hun land delen is zelfmoord en dat wéét je!
Een tweestaten oplossing met de grens van voor 1967 is de enige oplossing, die overigens ook door de VS ondersteund wordt.
De huidige toestand is niet houdbaar, en ze zullen nooit hun land opgeven en zomaar verhuizen.

Israel, dat toen minder bewapend was dan nu, overleefde die grens van 1948 tot 1967. De enige moeilijke oorlog voor israel was die van 1973. . Het is ideologisch, rechtse israeli willen GroB israel, Groot Israel, Eretz Israel. Ze vinden dat ze recht hebben op de hele zakdoek, en dat de palestijnen maar moeten verhuizen. En als ze niet willen, zullen ze hen daar wel een handje bij helpen. Zoals hitler deed met de joden... dezelfde ultra-nationalistische redenering.

En ja als israel dat niet wil zal er geen vrede zijn de komende decennia, moeten ze natuurlijk ook niet komen klagen, je kunt niet straffeloos een hele bevolking onderdrukken. Totdat de Arabieren, die met veel meer zijn dan de israeli, militair sterker zullen zijn dan israel, en dat is niet eens verre toekomst (denk maar aan iraanse kernwapens). Bovendien stijgt de palestijnse bevolking veel sneller dan de joodse dus binnen 50 jaar zijn er 5 keer meer palestijnen dan joden.

ah ja, en het gebruikelijke excuus "ze hebben in 1948 geweigerd dus hebben wij het recht hen eeuwig te onderdrukken en hun land af te pakken" is nonsens, dat weet je ook wel.

Laatst gewijzigd door tomm : 7 februari 2012 om 02:47.
Oud 7 februari 2012, 02:51   #51
Kasumi
Banneling

Standaard

Citaat:

Dat spreekt boekdelen.
Ik denk dat we het daar moeten zoeken.
Oud 7 februari 2012, 02:56   #52
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Moesten de Arabieren niet zo verdeeld zijn en zich zo gemakkelijk laten manipuleren, zoals nu weer blijkt in syrië, hadden ze al lang korte metten gemaakt met Israel.

De verdeeldheid tussen hamas en de PA was een meesterzet van de mossad en de israelische politiek waar palestijnen met open ogen zijn ingelopen.
In 2005 wilde israel enkel nog met de pa spreken als er "vrije verkiezingen" azouden gehouden worden, goed wetende dat hamas die zou winnen.

betreffende syrië wrijven de israeli zich in de handen, hun grootste vijanden die elkaar bevechten, een even goed scenario als de irak-iran oorlog, of de burgeroorlog in irak tussen shiiten en soennieten.

Het Westen heeft ook lang geprobeerd China te verdelen in kleine staatjes en te onderdrukken en arm te houden, maar in 1948 kwam daar een definitief einde aan. Nu moeten ze China met respect behandelen, en hen zelfs een stem geven op internationale fora, hoe walgelijk ze dat ook vinden.

De Arabieren moeten daar een voorbeeld aan nemen, om te beginnen die pro-westerse olietiranieën omver gooien en zich verenigen.

Laatst gewijzigd door tomm : 7 februari 2012 om 03:00.
Oud 7 februari 2012, 03:59   #53
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
natuurlijk heb ik geen bewijzen, die hebben ze allemaal vernietigd en de zaak geheil gehouden. moest er een chinees vliegtuig neerstorten in amsterdam met geheime wapens, vind je dan ook dat alles geheim gehouden moet worden en de pers op een afstand gehouden, of gelden er twee maten en twee gewichten?

Ik heb ook sympathie voor rusland, maar het land wordt genadeloos onder vuur genomen in de westerse pers. Dikwijls voor zaken die in het Westen evengoed gebeuren.
Ik vind helemaal niet dat iets geheim moet gehouden worden, maar als iets 'geheim' is, hoe kan jij 't dan weten, dat zijn enkel maar veronderstellingen, daar bouw je toch geen zaak op?
Oud 7 februari 2012, 04:04   #54
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een tweestaten oplossing met de grens van voor 1967 is de enige oplossing, die overigens ook door de VS ondersteund wordt.
De huidige toestand is niet houdbaar, en ze zullen nooit hun land opgeven en zomaar verhuizen.

Israel, dat toen minder bewapend was dan nu, overleefde die grens van 1948 tot 1967. De enige moeilijke oorlog voor israel was die van 1973. . Het is ideologisch, rechtse israeli willen GroB israel, Groot Israel, Eretz Israel. Ze vinden dat ze recht hebben op de hele zakdoek, en dat de palestijnen maar moeten verhuizen. En als ze niet willen, zullen ze hen daar wel een handje bij helpen. Zoals hitler deed met de joden... dezelfde ultra-nationalistische redenering.

En ja als israel dat niet wil zal er geen vrede zijn de komende decennia, moeten ze natuurlijk ook niet komen klagen, je kunt niet straffeloos een hele bevolking onderdrukken. Totdat de Arabieren, die met veel meer zijn dan de israeli, militair sterker zullen zijn dan israel, en dat is niet eens verre toekomst (denk maar aan iraanse kernwapens). Bovendien stijgt de palestijnse bevolking veel sneller dan de joodse dus binnen 50 jaar zijn er 5 keer meer palestijnen dan joden.

ah ja, en het gebruikelijke excuus "ze hebben in 1948 geweigerd dus hebben wij het recht hen eeuwig te onderdrukken en hun land af te pakken" is nonsens, dat weet je ook wel.
Waarom moet dat de grens van voor 1967 zijn?

Onverdedigbare grenzen = zelfmoord voor 'n land dat geklemd zit tussen vijandige staten, dat weet jij ook.

't Lijkt er op alsof je dat gráág wil?

Kijk tomm, als de arabieren (Iraniers zijn geen arabieren èh) militair sterker zijn, zich verenigen om Israel opnieuw aan te vallen, totaal te vernietigen, zal Israel zich niet zonder slag of stoot láten vernietigen, ook dat weet je zelf, ze hebben immers óók kernwapens, misschien is 't wel niet zo'n slecht idee als Iran er ook zou hebben, als er tenminste 'n normaal denkend mens aan de knoppekes zit, m.a.w. iemand die niet zelfdestructief is.
Oud 7 februari 2012, 04:07   #55
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Moesten de Arabieren niet zo verdeeld zijn en zich zo gemakkelijk laten manipuleren, zoals nu weer blijkt in syrië, hadden ze al lang korte metten gemaakt met Israel.

De verdeeldheid tussen hamas en de PA was een meesterzet van de mossad en de israelische politiek waar palestijnen met open ogen zijn ingelopen.
In 2005 wilde israel enkel nog met de pa spreken als er "vrije verkiezingen" azouden gehouden worden, goed wetende dat hamas die zou winnen.

betreffende syrië wrijven de israeli zich in de handen, hun grootste vijanden die elkaar bevechten, een even goed scenario als de irak-iran oorlog, of de burgeroorlog in irak tussen shiiten en soennieten.

Het Westen heeft ook lang geprobeerd China te verdelen in kleine staatjes en te onderdrukken en arm te houden, maar in 1948 kwam daar een definitief einde aan. Nu moeten ze China met respect behandelen, en hen zelfs een stem geven op internationale fora, hoe walgelijk ze dat ook vinden.

De Arabieren moeten daar een voorbeeld aan nemen, om te beginnen die pro-westerse olietiranieën omver gooien en zich verenigen.
De arabieren kunnen óók laten zien dat ze iets geven om hun soortgenoten, ze hebben hen immers ook al decennia in de kou laten staan, ook die landen zijn n�*et vrij van schuld in deze hele kwestie.

Ze worden enkel maar als pionnen gebruikt in hun eeuwige jodenhaat, en voor de rest laten ze hen stikken!
Oud 7 februari 2012, 04:40   #56
Kasumi
Banneling

Standaard

Citaat:

Onverdedigbare grenzen = zelfmoord voor 'n land dat geklemd zit tussen vijandige staten, dat weet jij ook.
Die grens is zelfs veel te veel en de Palestijnen verliezen (geheel onterecht) 75% van hun land. Maar goed, die grenzen worden door heel de wereld aanvaard. Dit is het minimum dat aanvaardbaar is.

Onverdedigbare grenzen = zionistische prietpraat om meer te stelen. Ze hebben nooit problemen gehad met die te verdedigen.

Dat die staten vijandig staan tov Israel is haar eigen schuld. Israel wil geen vrede, maar wil meer roven en complete dominantie in het MO en zoekt nu de oorlog op met Iran, met het liefst Amerikaanse levens die geofferd moeten worden.
Oud 7 februari 2012, 11:39   #57
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

't Lijkt er op alsof je dat gráág wil?

Kijk tomm, als de arabieren (Iraniers zijn geen arabieren èh) militair sterker zijn, zich verenigen om Israel opnieuw aan te vallen, totaal te vernietigen, zal Israel zich niet zonder slag of stoot láten vernietigen, ook dat weet je zelf, ze hebben immers óók kernwapens, misschien is 't wel niet zo'n slecht idee als Iran er ook zou hebben, als er tenminste 'n normaal denkend mens aan de knoppekes zit, m.a.w. iemand die niet zelfdestructief is.
De grenzen van 1967 zijn het minimum en zijn helemaal niet onverdedigbaar, israel kon zich perfect verdedigen tussen 1948 en 1967. En israel is beter af met een ontwapend vriendelijk palestina dan met een onderdrukte bevolking die elke vijand zal steunen die israel aanvalt. Bovendien zal israel die bevolking niet eeuwig in ommuurde ghetto's kunnen laten, hoe meer settlements er gebouwd worden, hoe meer de een staat oplossing de enige oplossing wordt. Een staat waar de palestijnen in de meerderheid zijn en de ondrdrukte meerderheid niet eeuwig zich laten onderdrukken (zie bvb. zuid-Afrika).

De grenzen van 1967 betekenen dat palestina slechts 30% van het oorpspronkelijke palestina is. De palestijnen zullen echt niet voor minder gaan. Als israel een paar gekke kolonisten belangrijker vindt dan vrede, moeten ze maar doen. In dat geval zullen vroeg of laat zelfs de VS hun handen ervan trekken en is het wachten tot een nieuwe oorlog met een steeds beter bewapende Arabische wereld en moslimlanden zoals pakistan, Iran die hen zullen helpen. De keuze is tussen extremisme en oorlog, als israel extremisme kiest is dat een keuze tegen vrede en moeten ze niet janken.
Oud 7 februari 2012, 11:41   #58
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De arabieren kunnen óók laten zien dat ze iets geven om hun soortgenoten, ze hebben hen immers ook al decennia in de kou laten staan, ook die landen zijn n�*et vrij van schuld in deze hele kwestie.

Ze worden enkel maar als pionnen gebruikt in hun eeuwige jodenhaat, en voor de rest laten ze hen stikken!
toch zijn het niet de rabieren die de palestijnen etnisch zuiverden en onderdrukken, maar de israeli. De palestijnen vluchtten naar tal van Arabische landen waar ze niet altijd goed behandeld werden, maar de eerste verantwoordelijkheid ligt toch bij degene die etnische zuivering pleegde.
Oud 7 februari 2012, 13:33   #59
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

Ik geloof niet in die onvoorwaardelijke Nederlandse steun. Het is een aantal politiek dominante individuen die onder meer onder dwang van de Joods-Amerikaanse lobby hieraan toegeeft. Terwijl Israel een puur links georienteerde staat is wil het gros van links Nederland niets van de Israelische politiek weten.
De grootste steun en dwang komt vanuit de VS - het land dat de grootste bedreiging vormt voor de individuele vrijheid van de mens.

Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 7 februari 2012 om 13:34.
D'ARTOIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2012, 14:39   #60
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kasumi Bekijk bericht
Die grens is zelfs veel te veel en de Palestijnen verliezen (geheel onterecht) 75% van hun land. Maar goed, die grenzen worden door heel de wereld aanvaard. Dit is het minimum dat aanvaardbaar is.

Onverdedigbare grenzen = zionistische prietpraat om meer te stelen. Ze hebben nooit problemen gehad met die te verdedigen.

Dat die staten vijandig staan tov Israel is haar eigen schuld. Israel wil geen vrede, maar wil meer roven en complete dominantie in het MO en zoekt nu de oorlog op met Iran, met het liefst Amerikaanse levens die geofferd moeten worden.
De reden van die vijandigheid is omdat 't 'joden' zijn, 'n joodse staat temidden van islamitische staten, ongehoord, d�*t is de enige reden!

Mochten de Israeli mohamedanen zijn en 'tzelfde, of zelfs vele ergere dingen uitvreten met hun soortgenoten (en dat gebeurt in mohamedaans paradijzen met 'eigen volk', mekaar om de haverklap om & om laten ontploffen e.d.), er zou geen mohamedaanse kat naar omkijken, geen haan naar kraaien, zelfs niet in 't westen!
Enkel en alleen omdat 't joden zijn!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be