Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 februari 2012, 19:35   #41
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door julian Bekijk bericht
Ge denkt toch zeker niet dat ik u ernstig ga nemen.
Maak u geen zorgen hoor. Ik heb u ook nog geen seconde ernstig genomen. Het enige wat ik al van u gelezen heb is kritiek zonder argumentatie (en dat gaat niet alleen over deze thread).

Verder: your loss
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2012, 21:26   #42
julian
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt Bekijk bericht
Maak u geen zorgen hoor. Ik heb u ook nog geen seconde ernstig genomen. Het enige wat ik al van u gelezen heb is kritiek zonder argumentatie (en dat gaat niet alleen over deze thread).

Verder: your loss
Gij hebt dan wel de pech rare theorieen te verkondigen waarmee ge eeuwig in de marginaliteit zit.
julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2012, 23:38   #43
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Gij hebt dan wel de pech rare theorieen te verkondigen waarmee ge eeuwig in de marginaliteit zit.
Ik maak mij niet druk over of er veel mensen hetzelfde denken dan ik. Ik maak me er enkel zorgen om of wat ik denkt klopt en ik het kan argumenteren.

Net het tegenovergestelde van u dus
Oud 19 februari 2012, 08:19   #44
julian
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik maak mij niet druk over of er veel mensen hetzelfde denken dan ik. Ik maak me er enkel zorgen om of wat ik denkt klopt en ik het kan argumenteren.

Net het tegenovergestelde van u dus
Wat een zelfoverschatting. Ge moet wel denken een groot genie te zijn als ge bewust theorieën verkondigt waarvan ge weet dat ze heel marginaal zijn. Juist omdat ge zo marginaal zijt, hoef ik zelf niet te proberen u van gedacht te doen veranderen. Zou overigens ook niet kunnen lukken want voor het aanhangen van samenzweringstheorieën bestaan psychologische gronden. Heeft niets met de rede te maken.
Oud 19 februari 2012, 23:41   #45
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Wat een zelfoverschatting. Ge moet wel denken een groot genie te zijn als ge bewust theorieën verkondigt waarvan ge weet dat ze heel marginaal zijn. Juist omdat ge zo marginaal zijt, hoef ik zelf niet te proberen u van gedacht te doen veranderen. Zou overigens ook niet kunnen lukken want voor het aanhangen van samenzweringstheorieën bestaan psychologische gronden. Heeft niets met de rede te maken.

Heeft niks met zelfoverschatting te maken maar alles met zelfrespect. I.e. ik denk wel voor mezelf ipv anderen in mijn plaats te laten denken....
Oud 20 februari 2012, 01:10   #46
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat hangt ervan af. Jij gaat er nog vanuit dat het de doelstelling was van de VS om Irak democratisch / een stabiele staat te maken.

Ik denk dat helemaal niet: het ging om
- regime change (gelukt)
- iraakse olie terug exclusief in USD verhandelbaar (gelukt)
- permanente militaire aanwezigheid - min of meer gelukt. I;e; Obama wou liefst nog met meer troepen blijven maar kom, 20.000 contractors op een 'ambassade' met de afmetingen van vaticaanstad is ook al niet slecht.
Het einde van de petrodollar in nabij. 20 Maart 2012 !

Citaat:
"If the Washington/Tel Aviv-promoted hysteria is already at fever pitch, wait for March 20, when the Iranian oil bourse will start trading oil in other currencies apart from the US dollar, heralding the arrival of a new oil marker to be denominated in euro, yen, yuan, rupee or a basket of currencies.

That would suit Asian clients - from BRICS members India and China to US allies Japan and South Korea, not to mention NATO member Turkey. But that would also suit European clients, to pay for oil in their own currency. Tehran - as well as many key players in the developing world - does want to sink the petrodollar. That may be the straw to break the American camel's back." - Pepe Escobar, "US wants SWIFT war on Iran," February 17, 2012.

"Most of all, it was a war that probably brought about more long-term changes than any other in history. Nothing demonstrated more the central position of Persia as a world power. With this war we see the end of a succession of ancient empires in Iran that began with Cyrus. It was also the end of over a thousand years of a complex interaction with the west. Persian civilization was, of course, soon to demonstrate its resilience by emerging phoenix-like out of the ashes into the brilliance of medieval Islamic Iran. But that would be a changed new Persia and a changed interaction with the west: with the ending of the old Persia, the old world also ended." - Warwick Ball, "Towards One World: Ancient Persia and the West." 2010. East & West Publishing: London. Pg. 134 - 135. The quote is from the chapter, "Two Super-Powers: Recovery, Expansion and the War That Changed the World," about the century-long war between Rome and Persia in the sixth and seventh centuries A.D. Officially, the war began in 529 and ended in 629.

From its very inception, Israel was created to be destroyed in a third world war against the forces of Islam, the result of which will be a one world order. It is a cruel and miserable fate for the Jews and the people of the Middle East.

...
BRON: The excavator
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2012, 13:41   #47
julian
Banneling

Standaard

Citaat:
Heeft niks met zelfoverschatting te maken maar alles met zelfrespect. I.e. ik denk wel voor mezelf ipv anderen in mijn plaats te laten denken....
Met normaal denken heeft dat allemaal niets te maken.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be