![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Gij hebt dan wel de pech rare theorieen te verkondigen waarmee ge eeuwig in de marginaliteit zit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Net het tegenovergestelde van u dus ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Wat een zelfoverschatting. Ge moet wel denken een groot genie te zijn als ge bewust theorieën verkondigt waarvan ge weet dat ze heel marginaal zijn. Juist omdat ge zo marginaal zijt, hoef ik zelf niet te proberen u van gedacht te doen veranderen. Zou overigens ook niet kunnen lukken want voor het aanhangen van samenzweringstheorieën bestaan psychologische gronden. Heeft niets met de rede te maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Heeft niks met zelfoverschatting te maken maar alles met zelfrespect. I.e. ik denk wel voor mezelf ipv anderen in mijn plaats te laten denken.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |