![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Beseft u echt niet dat u zelf te veel taalfouten maakt om de slimmerik uit te hangen ten aanzien van anderen ? En ik heb het wel degelijk over uw eigen taal, hoor. Eén voorbeeldje van de welhaast oneindige lijst : http://forum.politics.be/showpost.ph...ostcount=18413 waarin u stelt : “Indien het goedkope retoriek is wanneer men één der contracterende partijen (in casu Nederland) wijst op het uitvoeren van zijn contractuele verplichtingen, dan kan ik daar maar één ding op zeggen: 'amaai mijn klak, ik zal me wel drie keer bedenken vooraleer ik nog eens een contract met die Hollandse kornuiten afsluit! '.” Mag ik hopen dat u mijn goede raad (berichten 24 en 26) om het daarbij te laten nu zult volgen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wellicht kunt u even licht schijnen op dit mysterie?
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#45 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Of: Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 7 februari 2012 om 18:43. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Derhalve, en om op uw niveau te blijven : alles wat u zegt bent u zelf ! Na na nana na na na nana na.... En nu allen samen, handjes hoog en vrolijk ter plaatse stappend : Systeempje zou naar school toe gaan. Maar hij bleef gedurig staan. Hier te kijken, daar te turen. En het kan niet lang meer duren. Dan zal 't klokje negen slaan. Jongen, jongen, stap toch aan! Systeempje bleef te lang op straat. Dus hij kwam in school te laat. Daarom moest hij des middags blijven. En een hele lei vol schrijven. And’ren speelden, maar Systeempje niet. Jongen, jongen, wat verdriet ! Tra la lala la Tra la lala la.... Iene, miene, mutte, tien pond grutten, tien pond kaas, Iene, miene, mutte, blijft de baas. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
Het is óverduidelijk dat énorm hier klemtoon krijgt. Dat blijkt buiten de context tevens uit het cursief schrijven hiervan en dus is de é volstrekt gepast.
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 7 februari 2012 om 19:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Liberalisme veronderstelt inderdaad dat de positie van de mensen verzwakt moet worden door ze los te weken uit de groep waar ze deel van uitmaken. Als individu zijn ze immers beter manipuleerbaar en exploiteerbaar.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) Laatst gewijzigd door fonne : 7 februari 2012 om 19:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister-President
|
![]() Sommigen gebruiken accenten om iets te beklemtonen (énorm), anderen gebruiken kleurtjes (enorm).
U schermt ook nogal graag met Duitse woorden op dit Vlaams forum? Niks verkeerd met af en toe een juist geschreven Frans woordje dus. U bent wel een énorm streng schoolmeestertje, me dunkt. Laatst gewijzigd door Jakko : 7 februari 2012 om 19:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister-President
|
![]() Hoe zou ik gepikeerd of gefrustreerd kunnen zijn om uw stommiteiten ? Trouwens, hoe zou een moeder gepikeerd kunnen zijn om wat een kleuter brabbelt ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De causaliteit is niet van toepassing in het Belgische leersysteem.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men kan anders toch maar moeilijk naast uw taalstommiteiten kijken...
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 7 februari 2012 om 20:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dus zou het moeten zijn: "U bent wel een enórm streng schoolmeestertje, me dunkt." Maar dat ben ik niet, want ik begin zelden over taalfouten en dergelijke. Ik ben Quercus/E.Gidius niet. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 7 februari 2012 om 20:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Doei ! Laatst gewijzigd door Gwylan : 7 februari 2012 om 20:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie is dat gezwam begonnen over de taal? Wie?? Juist: U ! Laatst gewijzigd door Het Oosten : 7 februari 2012 om 20:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Minister-President
|
![]() Inmiddels lees ik in één van uw kranten dat uw koning nog een centje bijverdient met het in één van de gebouwen van de Belgische staat tijdelijk onderbrengen van een viertal asielzoekers. Zie in dat verband tevens een andere draad in "Binnenland".
Hij vangt daarvoor van de gemeente Houyet 40 euro per asielzoeker per dag. Dat is dus minstens zo’n 4.800 euro per maand ! http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...-het-ocmw.aspx Nu weten de mensen die bij NedCar zullen ontslagen worden wat hen te doen staat : ergens een leegstaand staatsgebouw vinden, en daar enkele asielzoekers plaatsen. Met werken bij NedCar hebben ze gegarandeerd nooit dergelijk maandbedrag verdiend ! |
![]() |
![]() |