![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Get of my back troll, want ik had het niet tegen jou en je had zelfs beloofd om niet meer met mij te discuteren, dus probeer eens een keer je woord te houden. Al mag je ntl steeds je mening geven, over wat Hafid Bouazza over de islam schreef.
Gezien Noorderlicht geen reply geeft op m'n post aan hem/haar: http://forum.politics.be/showthread....7561&page=2#39 , kan ik noteren dat hij/zij met het mondje vol tanden staat, wat betreft die 'racistische' uitspraken van die Nederlandse ex-moslim. Enfin, van onwetende dhimmies kan men niet anders verwachten zeker ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
|
![]() Ik ben het geheel eens met klare kijk en ik heb al eerder op dit forum gesteld dat ik nog steeds stomverbaasd ben over de agressie van de (onder andere ) Nederandse overheid tegen met name Polen en Russen. Bij Bulgaren en vooral Roemenen kan ik me wel iets voorstellen, zij introduceerden de geinstitutioneerde bedelarij. Bedelarij op georganiseerde basis dus. Maar de corrupte en bederfelijke Eurocriminelen uit Brussel regeerden en beslisten anders.
![]() |
#43 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
Ik vind zijn idee prima. Ikzelf heb echter voorlopig geen klachten want ik hou van onze oosterburen.....Deutschland über alles...
![]() |
![]() |
#46 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zonder de Oost-Europeanen zou een metser of een plakker hier meer verdienen dan een burgerlijk ingenieur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 17 februari 2012 om 16:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Parlementslid
|
![]() Samoanen, Finnen, Portugezen, Japanners, Denen, Canadezen, Ijslanders, Koreanen, Ieren, Duitsers, Zwitsers, Oostenrijkers, Esten, Papouaanse nieuwsgwineaaaaanse (Hoe schrijft ge da?),...
Laatst gewijzigd door F.B. : 17 februari 2012 om 19:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sinds wanneer is zware arbeid gekoppeld aan een hoge vakkennis en hoge kwalitatieve eisen en een verpletterende verantwoordelijkheid ondergeschikt aan een indoor kantoorjob ? K'zal u het antwoord geven . sinds de discriminerende wetgeving rond een bediendencontract en sinds die student die met eierdooiers , bloem en kippebleod in zijn haar had mogen lopen is beginnen neerkijken op de werkende mens en zichzelf op de hoogte plaatst . Is het niet omdat die zware arbeid , in alle weersomstandigheden , in het vuil en stof , met vakkennis en verantwoordelijkheid , onder betaald is dat er nog weinig mensen zijn die het willen doen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Afkappen en herbeginnen . goedkoop hé |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Nieuwe locatie moeten zoeken wegens te veel (aan)meldingen.
http://www.deweekkrant.nl/artikel/20...kt_locatie_572 http://nos.nl/artikel/345165-overlas...uropeanen.html http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/4205...t-druk-bezocht |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En dan meer bepaald het misbruiken en ontduiken van de Nederlandse wetgeving. Dat lijkt mij niet verkeerd. Over de manier waarop nogal wat Oost Europeanen misbruik maken van onze wetgeving en sociale verworvenheden is toch ook al genoeg gepubliceerd door onverdachte bronnen? Wat kan er nu verkeerd zijn aan het aanklagen van wantoestanden? Als daar dan al gevolgen van zouden komen (de Nederlands wetgever loopt de feiten even zeer na als de Belgische, dat is nu eenmaal zo met wetgeving.) dan zijn die toch enkel voor diegenen die wantoestanden veroorzaken? In feite zou iedereen, inclusief die Oost Europeanen die zich aan de wet houden, hier blij mee moeten zijn. Van mij mogen er meer zulke iniatieven komen. Of ze nu gericht zijn op een bepaalde bevolkingsgroep wanneer deze een specifiek probleem vormt of op de hele wereldbevolking. Weg met wantoestanden en misbruiken van wetgeving en sociale verworvenheden!
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat zou je bvb denken van http://meldpuntflaminganten.be of http://meldpuntblokkers.be ? Laatst gewijzigd door filosoof : 28 februari 2012 om 18:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |