![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Mooi, geniale borsten!
![]() |
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
|
![]() Is da een homobar ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Aalst rulezzz |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() Is dit niet iets beter? Ja kan deze opslaan en als avatar gebruiken ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeg me (binnen een tiental minuten als het lukt) wat je van het resultaat vindt.
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 't Is te groot denk ik.
Deze is kleiner: ![]() kijk, deze werkt! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet niet wat ik nu uploadde, maar 't lukt blijkbaar
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Europees Commissaris
|
![]() Help, twee superstaven !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dank je Zeno!
Ik ben geen held met grafische pakketten. ![]() Hij is iets groter dan de oude. Stoort het?
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Enfin, 't is beter nu! Nu kan die van mij weg (1 superstaaf is meer dan genoeg hé) ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Goh Staaf stopt, ik geraak opgewonden.
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister-President
|
![]() Mijn avatar is een fotootje van cpt. Edmund Blackadder uit de onvolprezen laatste aflevering van de laatste reeks. De eenvoudige verklaring is dat het nu eenmaal een bijzonder grappig plaatje van een bijzonder grappige scène is. Een diepere verklaring (na één fles wijn) is dat de scène eigenlijk een uiting is van een zekere ontsnappingsdrang, het kleine individu (i.c. Blackadder) dat tevergeefs probeert te ontsnappen aan een onontkoombare, wrede werkelijkheid (i.c. 'the big push'), door waanzin voor te wenden in een in essentie waanzinnige onderneming (*plop* daar gaat de tweede fles). Wobble!
Mijn onderschrift is een foto van Konrad Schuman (de spelling varieert soms), de Oost-Duitse VoPo die bij de bouw van de Berlijnse Muur besloot het onzekere voor het zekere te nemen (clever he!) en over het prikkeldraad naar de vrijheid te springen voor het te laat was. De bewegende beelden zijn beter, maar het is en blijft een symbool van vrijheid... Escapisme, anyone?
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
||
![]() |
![]() |