![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=-MhgnMX73Pw ![]() ben stout ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
ook aliens moeten manieren hebben.
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Door de Paarse waas werden alle mensen van GOD bezeten, evenzeer en nog veel meer dan ze eerst van het Oranje Koningshuis bezeten waren.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://www.fiddzydesign.com/fiddzybl...alm-Colour.jpg ![]() http://www.preschoollearningonline.c...es/alien16.gif ![]() http://2.bp.blogspot.com/_RKMIWbdrGs...iemonster2.jpg ![]() cookie monsteres ![]() https://img.buycostumes.com/mgen/merchandiser/69931.jpg
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Door de paarse waas meenden de mensen overal GOD te zien.
Ja: ze werden religieuze waanzinnigen. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() i'm 2 evil ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Door de paarse nevel zagen de mensen overal GOD, met name Jezus gaan.
Jezus leeft....Jezus leeft.....riepen ze de hele dag in koor. Maar de kleine kinderen zagen overal Koekie monsters.... ![]() En dan zeide Papa en Mamma: dat is niet Jezus, dat is de Duivel, hoor!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu: het moge duidelijk wezen dat de Aliëns zich massaal als Jezus hadden vermomd om het al die ijverige gelovige katholieke Belgische papenvreters wat gemakkelijker te maken zich tot het ware geloof te bekeren.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En zeide de brave ouders er ook nog bij: het benne helemaal geen koekies, maar vieze patatten......niet goed voor je cholesterol.....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, zelfs de Paus meende Jezus te zien, hoewel deze in feite en naar waarheid een vermomde Aliën was....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() Aliens: "Waar is jullie leider?"
Marxmannetje: "Hah! Die zit alleszins op het forum onder de naam harriechrustus!" Aliens: "Klinkt goed. Ik dacht al dat er hier intelligent leven was op aarde is!" (Based on a true event.) En toen vlogen ze weg met de belofte dat ze je een postkaartje zouden sturen. Heb je die al gekregen? Laatst gewijzigd door Marxmannetje : 28 februari 2012 om 19:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geloof dat ze willen dat ik Marx nog eens goed bestudeer om de wereld te redden uit de klauwen van het Kapitalisme.... ![]() Dan zullen ze massaal neder dalen.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enfin: die kardinaal was zo enthousiast over het feit dat hij de heilige geest van den lieve Heer had mogen ontvangen, dat hij niet na kon laten het aan de andere kardinalen te vertellen tijdens het grote conclaaf over de onfeilbaarheid der Paus en de verschijning van den Heer.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |