![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vergeet niet achter een abonnement op De Tijd te nemen. Die mensen moeten ook leven.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |||
|
![]() [quote]
Citaat:
Er is helemaal geen grond tot vergelijking, en dat doe ik dus niet. Ik reageer enkel op het feit dat de gewone burger geen weet heeft van de belachlijk eenvoudige ponzi-wijze waarop hij is opgelicht. Op welke wijze hij nu nog steeds wordt opgelicht en over hoe hij, omdat er juridisch en powerwise niets...nada...nul de botten is veranderd, morgen zal worden opgelicht. In het licht van deze vaststelling is een loonsverhoging met hardware ipv met geld peanuts. Citaat:
Dat is nu net mijn punt. Die gasten, waarvan zwart op wit is bewezen dat zij zich schuldig hebben gemaakt aan fraude en oplichting lachen de burger uit en gaan gewoon door. Als ik dat zie dan bekruipt mij de goesting om die burger die dat ziet en niet (minstens electoraal) in opstand komt...uit te lachen. Citaat:
Kijk naar de VS: Maddov draaien ze er levenslang in (terecht trouwens) maar al die andere zwijnen laten ze rustig voort roven...onbegrijpelijk in een land met (in tegenstelling tot België) een vrije pers....i don't get it... Leerrijk om eens te kijken naar "Inside Job"...hemeltergend... ![]()
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() [quote=Fieseler;5990090]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In principe ben ik niet tegen bonussen, en wil ik al helemaal niet dat de staat tussenkomt bij loonafspraken. Maar hier komt vooral de aanwending van het belastingsgeld (om fortis te redden) ter sprake.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |