![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Ik zit nog met het programma van 17 februari op ndl 2 in mijn maag. Halve maan.
Een zogezegde sheik (lees 'imam van keske schiet') die aan een debat deelneemt in een programma voor allochtonen in Nederland. De vrouwelijke moderatrice is van tafel gegaan omdat meneer 'gast' niet aan tafel wilde zitten met een gesluierde vrouw. Dat was vooraf afgesproken door de programmamakers. Op google vind je alles. Ik ben dan in mijn 'exploraties' beland op een Marokkaans-Nederlandse site en heb alle reacties gelezen (meer dan twee uren leeswerk). Gewoon om een indruk op te doen wat er leeft aan 'die andere kant'. Daar is wel een debat aan de gang, het niveau van dat debat laat ik in het midden. De extremen komen daar samen. Het is dus een bloedbad met woorden. Coherent discussïeren... sommigen doen een poging. Scheldwoorden, denigrerende zaken, historische onjuistheden, op de man spelen ipv van op de bal... schering en inslag. Een man-aan-man-gevecht waar alle denkbare slagen onder de gordel geoorloofd zijn. Een impressie. Dat nieuwe Belgen op een Brusselse lijst staan... ik ken die mensen niet en oordeel niet op grond van een lijst namen. Ergens heb ik wel het gevoel dat België en Nederland mogelijkerwijze een slag van de molen hebben gekregen op het gebied van 'democratie', het 'multi-culturele', en erg naïef omgaan met wat er aan de gang is. Nederland is te tolerant, te goedgelovig. Na het lezen van alle berichten op die Marokkaans.Nederlandse site zit ik met het gevoel dat ik ook erg naïef ben. 52% van de Brusselse bevolking is niet autochtoon. Leuven ligt er niet veraf. Hoelang nog eer Leuven voor 52% allochtoon wordt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Ne...n-haatimam.htm |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb geen probleem met mannen die niet met een vrouw aan één tafel willen zitten.
Mijn probleem begint wanneer de mannen in kwestie de vrouw erop attent maken dat zij degene is die van tafel moet.
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overigens zijn de kandidaten: - een kleiner percentage dan het aandeel van wat jij "importbelgen" noemt in de Brusselse bevolking - geselecteerd op basis van trouw aan de Brusselse francofone bourgeoisie, en deze laatsten zijn geen moslims of "importbelgen" zoals je weet, maar misprijzenswaardige, zelfhatende FDF-ers (Fils De Flamands / Front Des Frustrés) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat de niqab betreft, die heb ik in Brussel één keer gezien, en dat waren Saoedische touristes. En ik woon al redelijk lang in Sint-Jans-Molenbeek. Ik zie van tijd tot tijd een hoofddoek, maar ook veel Marokkaanse deernen in sexy tenue. Nu kan je je afvragen: waarom zou iemand die zich rechts of conservatief noemt, per se moeten verkiezen dat vrouwen in string of bikini over het straat lopen? Waarom is het tegenwoordig subversiever van een hoofddoek te dragen dan van naakt in de Playboy te poseren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar hebben veel mensen een oogafwijking waardoor ze meer wandelende tenten zien dan U.
![]() |
#51 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ga eens op een zaterdag shoppen in de Westland (Anderlecht) en je zal de kolonnes zien. Citaat:
Ik ben rechts en progressief. De hoofdoek is een symbool van een extreem-rechts en conservatief gedachtegoed. Jij als verdediger van de hoofddoek bent dus de conservatieve en extreem-rechtse. Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Erger nog , het één staat symbool van de seksuele verantwoordelijkheid van mannen, bij mijn weten zijn er geen of amper gezinnen die dochters naar het leven staan wanneer ze NIET in de playboy willen en mannen die ene playboy kopen denken niet dat de dame verantwoordelijk is voor wat zij met die playboy wel of niet doen, omgekeerd staan hoofddoeken voor de verantwoordelijkheid van vrouwen voor het seksuele gedrag van mannen,en wordt er wel degelijk ook druk uitgeoefent ze te dragen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Grapje? Moet men die allemaal "Belgen" noemen, en zijn die dat in hart en nieren? Of is dat de voorhoede van het toekomstige Belgikistan?
Laatst gewijzigd door andev : 19 februari 2012 om 15:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien iets te maken met het gedachtengoed dat er achter steekt? Hoe zei Erdogan dat weer? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is er mis met een Christelijke visie op sexualiteit? Waarom wordt De Sade vandaag heiliger geacht dan Jezus Christus?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat bepaalde daden geen taboe meer zijn, dat erover spreken geen taboe meer is. Alluderen op seks kan op het werk, onder vrienden (iets openlijker) dan wel begrinnikt worden; over orale seks tussen mannen, vaginaal vocht, anale stimulatie &c. beginnen, daar is de wereld precies niet aan toe. Terecht, misschien - ik vestig geen waardeoordeel.
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En de boerka is zeker het summum van de bevrijde moslima? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |