Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 24 februari 2012, 11:11   #41
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tarantula Bekijk bericht
Het huwelijk bestaat al zeker vijftig jaar niet meer in België. Je hebt al decennia lang het akkoord van de familie van de bruid niet meer nodig om daar seksuele betrekkingen mee te hebben. Het feit dat ze zelf akkoord gaat, betekent nog geen huwelijk, want in dat geval is elke one-night stand uit een discotheek ook een huwelijk.

Wanneer je je samenwoonvriendin opzegt, hoef je helemaal geen 'taleq' te zeggen, hoor. Gewoon de huur niet meer verder betalen.

De bruid is niet akkoord om tot seksuele betrekkingen over te gaan, tenzij haar familie akkoord gaat, en die gaat enkel akkoord als je ze eerst omkoopt. Ik zie daar het probleem niet van, hoor. De reden waarom de familie het akkoord heeft gegeven, speelt helemaal geen rol.
Het huwelijk bestaat natuurlijk nog wel, maar vormt geen belemmering om seks te hebben, blijkbaar zie je dat verschil niet.
Het is net zoals overal ter wereld in de eerste plaats een juridisch contract, met rechten en plichten.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2012, 12:17   #42
tarantula
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
En waarom zou je mannen per difinitie meer respect moeten geven dan vrouwen?
Omdat de mep normaal harder aankomt. Maar niet in België. Omdat je daar te maken hebt met janetten.
Citaat:
Denk je echt dat vrees een basis is voor eender welke relatie?
Het is de basis voor respect. Zonder respect, geen gezonde relatie. Dat klopt dus inderdaad!
tarantula is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2012, 12:21   #43
tarantula
Banneling

Standaard

Citaat:
Het huwelijk bestaat natuurlijk nog wel, maar vormt geen belemmering om seks te hebben
Ja maar, dan heeft de man toch al gekregen wat hij wilde? Waarom zou hij dan nog trouwen? Om de toestemming van haar ouders te vragen, voor iets dat ze toch al doen?
Citaat:
Het is net zoals overal ter wereld in de eerste plaats een juridisch contract, met rechten en plichten.
Overal ter wereld komt het tot een huwelijk, omdat de bruid anders geen seks wil.

Laatst gewijzigd door tarantula : 24 februari 2012 om 12:21.
Oud 24 februari 2012, 12:26   #44
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Omdat de mep normaal harder aankomt. Maar niet in België. Omdat je daar te maken hebt met janetten.
Dus mannen die niet kloppen zijn homosexueel? Uit welk nest ben jij gekropen zeg?

Citaat:
Het is de basis voor respect. Zonder respect, geen gezonde relatie. Dat klopt dus inderdaad!
Laat maar... ik heb het al begrepen uit welk nest je gekropen bent.

Citaat:
Ja maar, dan heeft de man toch al gekregen wat hij wilde? Waarom zou hij dan nog trouwen? Om de toestemming van haar ouders te vragen, voor iets dat ze toch al doen?
islamitisch huwelijk: je koopt gewoon de vagina van de vrouw voor eigen alleen-gebruik. Daar gaat het dus om.

Citaat:
Overal ter wereld komt het tot een huwelijk, omdat de bruid anders geen seks wil.
overal in uw islamitische paradijzen zeker?
U vergeet het stukje: "gezamenlijk opvoeden van de kinderen" en bovendien ben je het stukje "liefde voor het leven" totaal nog niet tegengekomen in je "pets"respectvolle opvoeding neem ik aan.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2012, 12:31   #45
tarantula
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
Dus mannen die niet kloppen zijn homosexueel? Uit welk nest ben jij gekropen zeg?
Laat ons eerder zeggen dat ik niet uit dat nest gekropen ben, maar met dat nest ben beginnnen sympathiseren.
Citaat:
islamitisch huwelijk: je koopt gewoon de vagina van de vrouw voor eigen alleen-gebruik. Daar gaat het dus om.
Jij stelt het wel grof en cru voor. Maar ja, als echt wil: akkoord dan maar.
Citaat:
overal in uw islamitische paradijzen zeker?
Ik heb nooit in een islamitisch paradijs gewoond. Ik heb alleen ondertussen vastgesteld dat ze eigenlijk in belangrijke mate gelijk hebben.

Laatst gewijzigd door tarantula : 24 februari 2012 om 12:33. Reden: spelfout
Oud 24 februari 2012, 13:00   #46
tarantula
Banneling

Standaard

Citaat:
Op den duur zijn enkel nog autochtone vrouwen de dupe, want autochtone mannen halen ook al lang hun ISBAM uit Thailand!
Ik denk dat dit inderdaad aan het gebeuren is. De autochtone vrouwen hebben zich uit de markt geprijsd, net zoals de autochtone werknemers.
Oud 24 februari 2012, 13:31   #47
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Troll of sociaal achterlijk?
Oud 24 februari 2012, 13:31   #48
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik denk dat dit inderdaad aan het gebeuren is. De autochtone vrouwen hebben zich uit de markt geprijsd, net zoals de autochtone werknemers.
ik vrees dat je je verkeerd uitdrukt, maar ik denk wel dat ik je begrijp, alleen is het andersom.

Ik ben als goed verdienende westerse vrouw helemaal niet uit de markt geprijsd door Alima uit Thailand. Maar gezien mijn eigen voldoende inkomen heb ik totaal geen zin om met boer Fons uit de Westhoek in het huwelijk te treden.
Is dat "uit de markt geprijsd"?
in de grond ben ik "goedkoper" dan Alima uit Thailand, niet waar?

Alles hangt er blijkbaar van af vanuit welk oogpunt men het bekijkt. En gezien uw standpunt van "wie klopt krijg respect" denk ik dat wij niet zozeer vanuit verschillende oogpunten kijken, maar zelfs op verschillende planeten wonen.
Oud 24 februari 2012, 14:53   #49
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Mep harder aankomt? Dus wij moeten mannen meer respect omdat ze autoritair dienen te zijn en harder kunnen meppen?

En op dat respect zijn jouw gezonde relaties gebaseerd omdat je anders mak en tam bent en er dus maar op je kop gescheten moet worden? Ik vat je betoog even samen hier, is dit wat je komt te vertellen?
Oud 24 februari 2012, 14:57   #50
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Oit als eens gehoord van zelfbeschikkingsrecht? Is hier een wettelijk recht, waardoor niemand meer afhankelijk is van ene huwelijk, niet wat inkomen betreft, niet wat seks betreft, dat zijn basisrechten wanneer je de wettelijke leeftijd hebt bereikt, je hoeft dus helemaal niet te trouwen, je hoeft geen maagd te zijn of andere onzin uit patriarchale culturen.
Goed geregeld hier he, hebben wij vrouwen helemaal zelf voor mekaar gekregen!
Nu onze Islamitische zusters nog en het paradijs is er voor iedereen!
Oud 24 februari 2012, 14:58   #51
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
Troll of sociaal achterlijk?
Of de mening van een moslim, zou ook nog kunnen!
Oud 24 februari 2012, 15:00   #52
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Laat ons eerder zeggen dat ik niet uit dat nest gekropen ben, maar met dat nest ben beginnnen sympathiseren.

Jij stelt het wel grof en cru voor. Maar ja, als echt wil: akkoord dan maar.

Ik heb nooit in een islamitisch paradijs gewoond. Ik heb alleen ondertussen vastgesteld dat ze eigenlijk in belangrijke mate gelijk hebben.
Dan wens ik u een fijn leven in een land wat meer aanleunt bij uw " opvattingen" !
Oud 24 februari 2012, 15:01   #53
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
ge haalt ze er toch steeds zo gemakkelijk uit hé. ongelooflijk.
Oud 24 februari 2012, 15:33   #54
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Ik denk dat we dat ook onder de noemer sociaal achterlijk kunnen klasseren, tenminste hier in Europa.
Oud 24 februari 2012, 18:22   #55
tarantula
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ben als goed verdienende westerse vrouw helemaal niet uit de markt geprijsd door Alima uit Thailand.
Toch wel, hoor. Fons uit de Westhoek verkiest klaarblijkelijk Alima uit Thailand.
Citaat:
Maar gezien mijn eigen voldoende inkomen heb ik totaal geen zin om met boer Fons uit de Westhoek in het huwelijk te treden.
Dat probleem stelt zich toch niet? Fons heeft toch al voor Alima gekozen, neen?
Citaat:
Is dat "uit de markt geprijsd"? in de grond ben ik "goedkoper" dan Alima uit Thailand, niet waar?
Fons vindt dat klaarblijkelijk anders.
Oud 24 februari 2012, 18:23   #56
tarantula
Banneling

Standaard

Citaat:
Mep harder aankomt? Dus wij moeten mannen meer respect omdat ze autoritair dienen te zijn en harder kunnen meppen? En op dat respect zijn jouw gezonde relaties gebaseerd omdat je anders mak en tam bent en er dus maar op je kop gescheten moet worden? Ik vat je betoog even samen hier, is dit wat je komt te vertellen?
Cru gesteld, ja. Jouw samenvatting klopt ongeveer wel.
Oud 24 februari 2012, 18:27   #57
tarantula
Banneling

Standaard

Citaat:
Is hier een wettelijk recht, waardoor niemand meer afhankelijk is van ene huwelijk ...
Uiteindelijk moeten er nog altijd mannen worden gevonden die dat "wettelijk recht" zullen moeten verdedigen, want als het op vechten aankomt -- en je leven riskeren -- dan sturen de vrouwen gewoonlijk hun kat. Zoals ik al zei, die mannen bestaan niet meer. Het zijn allemaal janetten geworden.
Oud 24 februari 2012, 18:33   #58
tarantula
Banneling

Standaard

Citaat:
Dan wens ik u een fijn leven in een land wat meer aanleunt bij uw " opvattingen" !
Dat is helaas iets dat enkel zal kunnen worden uitgemaakt aan de hand van de uitslag van de onvermijdelijke vechtpartij. Er bestaat trouwens maar één geldig antwoord op het gebrek aan respect, namelijk, erop los boksen. Je beseft uiteindelijk toch ook wel dat de opvattingen diametraal tegengesteld zijn, en dat er vroeg of laat bloed in het rond zal beginnen vliegen? Bij de eerstvolgende provocatie wordt het trouwens volle bak prijs. Dat weet je zelf ook toch wel?
Oud 24 februari 2012, 18:42   #59
tarantula
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
Ik denk dat we dat ook onder de noemer sociaal achterlijk kunnen klasseren, tenminste hier in Europa.
Het is te hopen voor jouw soort dat je een beetje kan vechten en wat tegen bloed kan, want je weet toch dat je met jouw gebrek aan respect, de tegenpartij geen enkele ander keus laat dan van er grondig met de vuile voeten door te gaan. We gaan nog goed lachen.
Oud 24 februari 2012, 18:52   #60
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Toch wel, hoor. Fons uit de Westhoek verkiest klaarblijkelijk Alima uit Thailand.
En hier ga je de mist in: niet Fons uit de Westhoek kiest, IK kies!

en wat Fons denkt zal me een worst wezen!
Moeilijk te begrijpen vanop jouw planeet precies.

Ik neem aan dat jij jezelf ook ergens een importbruid gaat moeten kopen?

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 24 februari 2012 om 18:54.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be