![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is net zoals overal ter wereld in de eerste plaats een juridisch contract, met rechten en plichten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is de basis voor respect. Zonder respect, geen gezonde relatie. Dat klopt dus inderdaad! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Overal ter wereld komt het tot een huwelijk, omdat de bruid anders geen seks wil. Laatst gewijzigd door tarantula : 24 februari 2012 om 12:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
U vergeet het stukje: "gezamenlijk opvoeden van de kinderen" en bovendien ben je het stukje "liefde voor het leven" totaal nog niet tegengekomen in je "pets"respectvolle opvoeding neem ik aan. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik heb nooit in een islamitisch paradijs gewoond. Ik heb alleen ondertussen vastgesteld dat ze eigenlijk in belangrijke mate gelijk hebben. Laatst gewijzigd door tarantula : 24 februari 2012 om 12:33. Reden: spelfout |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat dit inderdaad aan het gebeuren is. De autochtone vrouwen hebben zich uit de markt geprijsd, net zoals de autochtone werknemers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Staatssecretaris
|
![]() Troll of sociaal achterlijk?
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben als goed verdienende westerse vrouw helemaal niet uit de markt geprijsd door Alima uit Thailand. Maar gezien mijn eigen voldoende inkomen heb ik totaal geen zin om met boer Fons uit de Westhoek in het huwelijk te treden. Is dat "uit de markt geprijsd"? in de grond ben ik "goedkoper" dan Alima uit Thailand, niet waar? Alles hangt er blijkbaar van af vanuit welk oogpunt men het bekijkt. En gezien uw standpunt van "wie klopt krijg respect" denk ik dat wij niet zozeer vanuit verschillende oogpunten kijken, maar zelfs op verschillende planeten wonen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En op dat respect zijn jouw gezonde relaties gebaseerd omdat je anders mak en tam bent en er dus maar op je kop gescheten moet worden? Ik vat je betoog even samen hier, is dit wat je komt te vertellen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goed geregeld hier he, hebben wij vrouwen helemaal zelf voor mekaar gekregen! ![]() Nu onze Islamitische zusters nog en het paradijs is er voor iedereen! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik denk dat we dat ook onder de noemer sociaal achterlijk kunnen klasseren, tenminste hier in Europa.
![]() |
#55 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Fons vindt dat klaarblijkelijk anders. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Uiteindelijk moeten er nog altijd mannen worden gevonden die dat "wettelijk recht" zullen moeten verdedigen, want als het op vechten aankomt -- en je leven riskeren -- dan sturen de vrouwen gewoonlijk hun kat. Zoals ik al zei, die mannen bestaan niet meer. Het zijn allemaal janetten geworden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() Dat is helaas iets dat enkel zal kunnen worden uitgemaakt aan de hand van de uitslag van de onvermijdelijke vechtpartij. Er bestaat trouwens maar één geldig antwoord op het gebrek aan respect, namelijk, erop los boksen. Je beseft uiteindelijk toch ook wel dat de opvattingen diametraal tegengesteld zijn, en dat er vroeg of laat bloed in het rond zal beginnen vliegen? Bij de eerstvolgende provocatie wordt het trouwens volle bak prijs. Dat weet je zelf ook toch wel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en wat Fons denkt zal me een worst wezen! Moeilijk te begrijpen vanop jouw planeet precies. Ik neem aan dat jij jezelf ook ergens een importbruid gaat moeten kopen? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 24 februari 2012 om 18:54. |
|
![]() |
![]() |