![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja... Zo hier en daar zal er toch eens ene iets goed doen zeker?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben geen "sos", Bockenrijder...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, Bob. Die zijn opgesteld door wetenschappers.
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() gij zijt wel rap onder de indruk eh schat
Laatst gewijzigd door born2bewild : 26 februari 2012 om 23:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan vallen zij onder het stelsel van de privésector dwz dat hun pensioen gemiddeld de helft is van hun collega's statutairen. Hoe rijmt U dit met dat fabeltje van "uitgesteld" loon. Een "uitgesteld" loon waar nooit bijdragen op betaald zijn. Wist U trouwens dat uw werkgever, de Staat, NOOIT patronale bijdragen heeft betaald en dat uw rsz en andere afhoudingen fiktief zijn. Wist U dat er GEEN ENKEL land in de wereld is waar ambtenaren een hoger pensioen hebben dan hun collega's uit de privé. Dit is toch krankzinnig. Om de pensioenen betaalbaar te houden en om de vastbenoemde ambtenaren hun gemiddeld dubbel pensioen te kunnen garanderen kan enkel indien men alle andere pensioenen verlaagt naar 500 Euro/maand. Is dat een realistische optie voor U? Laatst gewijzigd door demonen : 27 februari 2012 om 09:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat is ook uitgestelde betaling voor de overheid. En net nu we geen geld meer hebben. Men had die ambtenaren beter een goede bezoldiging gegeven, toen was er nog geld. Mijn echtgenote is ook ambtenaar. Statutair. Ik vrees tegen dat zij op pensioen gaat, dat er simpelweg geen geld meer is. Dag pensioen. En ik als zelfstandige, dat is ook geen dik pensioen. De babyboomers hebben gefeest. Jarenlang is het geld met bakken weggesmeten. Nu is het op. Wat ben je met de belofte op een groot pensioen als de overheid het niet kan betalen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tzit er ongeveer 300 euro bruto per maand boven. En dan weten dat in die sector dingen zoals bedrijfswagens en groepsverzekeringen GEEN evidentie zijn.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
In het verleden heb ik hierover al gevraagd om een bron te geven welke expliciet vermeld dat het "uitgesteld loon" afgeleid wordt van het gegeven dat men tijdens de loopbaan minder verdient. Ik heb geduld... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En nu zijn ze natuurlijk te duur. En maar klagen en zagen dat de Walen geld kosten. Zelf enkel wat Vlaamse zageventen in een onnodige Vlaamse regering, die klagen over een dure administratie van ambtenaren, die ze zelf geïnstalleerd hebben door hun splitsing zever. Zo kan ik het ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
500.000 ambtenaren die binnen dit en 10 jaar op pensioen gaan!!!
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stop maar met die achterhaalde zever.
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En 3 extra feestdagen.