Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 maart 2012, 00:58   #41
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Hoe bedreigend klinkt dat, niet ? Toch net niet zo erg als dreigen met nucleaire aanvallen.

What goes around comes around. Of moeten die mensen de bloedige 'verplaatsing' zomaar vergeten zonder recht op herdenking van deze grote katastroof ?

Waar heb je 't eigenlijk over?

Welke bedreiging?

Is er 'n officiële oorlogsverklaring uitgegeven?

Welke bloedige 'verplaatsing'?

Dat kindje, is dat er 1 dat met 'n sleuteltje door de mijnenvelden gejaagd werd door die ajatolla?

...en wat heeft 't eigenlijk te maken met 't verbranden van hun eigen vrouwvolk in Pakistan?

...of is dat standaard afleidingsmanoeuvre, beginnen lullen over Israel als er gruwelijke feiten aan 't licht komen in islamparadijzen?
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2012, 01:32   #42
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Waar heb je 't eigenlijk over?

Welke bedreiging?

Is er 'n officiële oorlogsverklaring uitgegeven?

Welke bloedige 'verplaatsing'?

Dat kindje, is dat er 1 dat met 'n sleuteltje door de mijnenvelden gejaagd werd door die ajatolla?

...en wat heeft 't eigenlijk te maken met 't verbranden van hun eigen vrouwvolk in Pakistan?

...of is dat standaard afleidingsmanoeuvre, beginnen lullen over Israel als er gruwelijke feiten aan 't licht komen in islamparadijzen?
Dat is mijn antwoord op Uw vorige vraagstelling die trouwens niets met het verbranden van vrouwvolk in Pakistan te maken had. Als U de inhoud van mijn antwoord niet kan interpreteren betekent dat niet automatisch dat het een 'standaard afleidingsmanoeuvre' of wat dan ook is. Integendeel, ik dacht bevredigend aan Uw interrogatie tegemoet gekomen te hebben.

Verder deel ik Uw mening ivm Islamparadijzen niet. Trouwens als U de draad even herneemt kan U opmerken dat ik wat materie ivm Pakistan gepost. Het is overduidelijk geen paradijs.

En waarom steeds dat gezanik over moslimparadijzen ? Het lijkt me een overdreven vorm van Islamnijd. Uw ijverzucht tov de Arabische landen is minstens opmerkelijk te noemen. Vergeet niet, de stap van haat naar liefde is niet erg groot.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2012, 01:40   #43
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Dat is mijn antwoord op Uw vorige vraagstelling die trouwens niets met het verbranden van vrouwvolk in Pakistan te maken had. Als U de inhoud van mijn antwoord niet kan interpreteren betekent dat niet automatisch dat het een 'standaard afleidingsmanoeuvre' of wat dan ook is. Integendeel, ik dacht bevredigend aan Uw interrogatie tegemoet gekomen te hebben.

Verder deel ik Uw mening ivm Islamparadijzen niet. Trouwens als U de draad even herneemt kan U opmerken dat ik wat materie ivm Pakistan gepost. Het is overduidelijk geen paradijs.

En waarom steeds dat gezanik over moslimparadijzen ? Het lijkt me een overdreven vorm van Islamnijd. Uw ijverzucht tov de Arabische landen is minstens opmerkelijk te noemen. Vergeet niet, de stap van haat naar liefde is niet erg groot.
Dat dacht U dan verkeerd, want U beantwoordt mijn vragen met 'n wedervraag, geen bevredigende uitleg Uwerzijds dus. Mijn vraag was; Wat betekent; "nakbar iesraeel, nakbar emrika?"

U springt ook van islamparadijzen naar 'moslimparadijzen', waar ik 't nergens over gehad heb.

Er is haat, noch liefde m'n beste, daar ginderver zal me worst wezen, wèl zou ik ons deel van de wereld er gevrijwaard van willen zien, géén (nieuwe) vrouwenverbrandingen die overgewaaid komen naar hier dus, dat ligt reeds enkele eeuwen achter ons.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be