![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welke bedreiging? Is er 'n officiële oorlogsverklaring uitgegeven? Welke bloedige 'verplaatsing'? Dat kindje, is dat er 1 dat met 'n sleuteltje door de mijnenvelden gejaagd werd door die ajatolla? ...en wat heeft 't eigenlijk te maken met 't verbranden van hun eigen vrouwvolk in Pakistan? ...of is dat standaard afleidingsmanoeuvre, beginnen lullen over Israel als er gruwelijke feiten aan 't licht komen in islamparadijzen?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder deel ik Uw mening ivm Islamparadijzen niet. Trouwens als U de draad even herneemt kan U opmerken dat ik wat materie ivm Pakistan gepost. Het is overduidelijk geen paradijs. En waarom steeds dat gezanik over moslimparadijzen ? Het lijkt me een overdreven vorm van Islamnijd. Uw ijverzucht tov de Arabische landen is minstens opmerkelijk te noemen. Vergeet niet, de stap van haat naar liefde is niet erg groot. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U springt ook van islamparadijzen naar 'moslimparadijzen', waar ik 't nergens over gehad heb. Er is haat, noch liefde m'n beste, daar ginderver zal me worst wezen, wèl zou ik ons deel van de wereld er gevrijwaard van willen zien, géén (nieuwe) vrouwenverbrandingen die overgewaaid komen naar hier dus, dat ligt reeds enkele eeuwen achter ons.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |