![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Dat kan kloppen Jan.
We mogen de invloed van muziek niet onderschatten. Vroeger in de sixties gingen ze er subliminaal rondom heen. In mijn tijd was het wel anders, amai ![]() ![]() https://en.wikipedia.org/wiki/Masih_ad-Dajjal Spelen ze het na of is het echt? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
mogen dan niet-gelovige ook (bepaalde) muziek verbieden aan/van andere ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat bedoelt u nu eigenlijk? Als het we het immers over die bepaalde christelijke groepen hebben, dan gelden hun opvattingen enkel voor de groep. Niet voor wie buiten de groep staat. Ook dat is een verschil tussen moslims en christenen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Awel , dat elk iedere (geloofs)overtuiging z'n eigen TV & radiozenders uitbaat ,
en de andere met rust laten , ieder z'n goesting ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op de schotel of internet TE genoeg van zulke zenders !!
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() De invloed van muziek is dan ook niet te onderschatten. Ik ben in mijn persoonlijke reis eens stil beginnen staan bij mijn stappen. Muziek bepaalt veel van mijn dag. Mijn muziekkeuze is een "doorslaggevende" factor op mijn humeur.
Parental advisory wordt hier wel eens vergeten geven, onze jeugd koopt cd's maar dat is eigenlijk ook een soort "drugs" he. Dat beïnvloed hen en ze geraken in trance van bepaalde lyrics/beats. Ik vind verbieden een brug te ver, maar ze er gecontroleerd mee leren omgaan is wel aangewezen. Dat is aan de ouders en die sticker parental advisory hangt er niet zomaar he. Ik heb zelf al stickers gezien : "may cause fatality" op cd's. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Muziek kan aanzetten tot religiositeit of een expressie daarvan zijn. Zelfs 'moderne' muziek. https://www.youtube.com/watch?v=tSg2OIFum3o Laatst gewijzigd door Het Oosten : 12 oktober 2016 om 20:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 12 oktober 2016 om 21:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De titel van de draad is zeer onvolledig:
Een godsdienst die muziek maken verbiedt is ziek. Elke godsdienst is ziek. Het is wel even geleden, maar toch allemaal gebaseerd op "hetzelfde boek" dat er een beeldenstorm woedde. De enen knielden voor een beeldje van Maria (wel knap van haar: zwanger worden zonder te poepen, en hare vent dat doen geloven), de anderen vernielden het beeld, want beeld is foei. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() The story of prophet Sheeth/Sheth pbuh (3rd son of Adam pbuh) and the beginning of music & adultery
https://youtu.be/vKaHmsYNu5g Ik vind het dus niet ziek dat men muziek verbiedt in bepaalde (islamitische) kringen. Trouwens, wie een echt islamitisch leven leeft, heeft sowieso amper of geen tijd voor muziek... Laatst gewijzigd door Guinevere : 14 oktober 2016 om 09:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wel in de islam volgens Bukhari (Hadith). En datis precies nog altijd zo volgens bepaalde oelama's. https://m.youtube.com/watch?v=aWKcT10I5b4 Laatst gewijzigd door Het Oosten : 14 oktober 2016 om 21:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij hadden hetzelfde aan de hand hier in het Westen met de kerk van Rome . We hebben die pastoors en de bisschoppen naar hun kerken teruggedreven. Weg uit het openbare leven. Na eeuwen strijd. Hadden we dit niet gedaan dan gingen we ook nog te voet of te paard naar Hasselt en stierven de mensen nu aan een banale blindedarmontsteking. Islam is synoniem voor 'terug naar af' ! Het is je reinste obscurantisme en zulke godsdienst heeft in het Westen geen plaats. Ga dus maar terug in een of ander islamistisch land wonen. Daar hoort u thuis. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 15 oktober 2016 om 09:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
op voorwaarde dat andere zulke niet MOETEN volgen !!
|
![]() |
![]() |