![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom is dat een probleem ? Het is juist een opportuniteit, de N-VA moet de macht overnemen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik was sarcastisch
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nooit nodig gehad.
Waar zou dat toch aan liggen? ![]()
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar schrijf ik dat ik pillekes toedien?
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @guido
Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus moest hij er niet meer voor gaan liggen.
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik stem niet op die Bourgeois. Maar wat gaan jullie doen. Jullie krijsen al jaren dat alles mis loopt. Dat is pas "erg hé" En wat doen jullie eraan.... NVA stemmen. En wat doet die eraan ? Niets nada nougaballen ! Gaan lopen als ze verantwoordelijkheid moeten nemen. Dat noem ik pas erg hé ! Wat gaat ge daar aan doen...Vrije Vlaemink.
![]() |
![]() |
#50 |
Minister-President
|
![]() Nu moeten ze met drie proberen de meubels te redden. 5 % minder t.o.v. een andere peiling in dezelfde week afgenomen? De N-VA heeft wel wat reserve. Stel u dezelfde aftakeling voor de O Vld voor. Bye bye O Vld. Maak u zich dus vooral niet te veel zorgen voor het VB of de N-VA. Er zijn anderen die uw steun meer dan nodig hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Uiteindelijk is de nota nog slechter geworden dan vooreerst. En u blameert N-VA dat ze hiervoor zouden passen? Tsjeverij is iets voor vogels, niet voor mensen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Minister-President
|
![]() Tuurlijk dat. Zelfs voor LDD is er nog hoop. Met 33 % van de stemmen een parabool naar de kelder of der Untergang zien? Mijn eerste gedacht was dat er hier sommigen bijzonder lichtzinnig met medicatie omspringen.
Laatst gewijzigd door Jakko : 20 maart 2012 om 16:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat Ben Weyts (om te kalmeren) of Muyters (tegen sufheid) nu iets slikken, d�*t kan ik nog aannemen, maar blijkbaar slikken die Vlaams-nationalistische rekels hier allemaal het een en het ander. ___________________ Vermits de NVA weet dat ze de gemeenteraadsverkiezingen gaat winnen (kan ook niets anders want ze vertrekken van nul bij de gemeenteraadsverkiezingen) maakt ze van die lokale verkiezingen een nationale inzet. Een beetje doorzichtig en dikke volksverlakkerij! Laatst gewijzigd door Het Oosten : 20 maart 2012 om 17:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Jakko : 20 maart 2012 om 18:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een beetje boutades en onzin spuien, maar inhoudelijkheid: 00/10 Laatst gewijzigd door stuyckp : 20 maart 2012 om 18:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Rode Belgicistische pipo's zoals jij zullen het na 2014 zéér moeilijk krijgen. ![]() ![]() ![]()
![]() |