![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Gisteren nog in DS gelezen dat het Venezuela van Chavez tot en met corrupt is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 19 maart 2012 om 21:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister-President
|
![]() Enkele kilo’s te veel, inderdaad. Maar wel pienter genoeg om te weten dat “vatsige” met een “d” wordt geschreven, en om na het betonen van oneindig veel eigen goede wil te beseffen dat de PS en de andere Belgische Franstalige partijen in geen geval een regeringsmeerderheid met de N-VA wilden vormen. Kennelijk beseffen sommige belgicisten dat zelfs nu nog niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tut tut.. De waarheid heeft haar rechten. Iedereen weet dat De Wever zèlf voor de oppositie gekozen heeft.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is geen handdoekje; dat is een hemd.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Fiscale fraude is ook een soort corruptie, beide kun je niet los van elkaar zien. Wie in staat is tot fiscale fraude, is ook in staat tot corruptie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, maar dan zie je dat schattige kontje niet meer...
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
fiscale fraude en corruptie zijn 2 totaal verschillende dingen. Laatst gewijzigd door stuyckp : 19 maart 2012 om 22:55. |
|
![]() |
![]() |