![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ge moet uw broodheren dienstbaar zijn he.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Achteraf bleek die verwaarloosbare verkeerstoename een verdrievoudiging van het huidige aantal voertuigbewegingen. Daar stond de burgemeester en zijn antea buddy dan.... Die projectbureaus zijn verre van neutraal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Allez, om iets preciezer te zijn:
- Lorin Parys was COO van Uplace tot eind 2013. Toen verliet hij het bedrijf om naar N-VA over te stappen. - Jan Parys is CEO van Antea. Dat brengt een gunstige studie uit over Uplace, en N-VA blijkt nu toch een overtuigd verdediger van dat winkelcentrum. Wie legt de link tussen beide (Uplace en Antea)? Of tussen alle drie (Uplace, Antea en N-VA)? |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Debat gevolgd in Vlaams Parlement. NVA maakt zich hopeloos belachelijk, als het al niet waren. Die volgen zelfs niet een partij in haar dwaasheden: die volgen gewoon alles in de dwaasheid, als het maar van ver of van bij tegen de sossen is. Als dat een motivatie is om een beleid te voeren....
Ik wist niet dat ze zo diep zaten. Tot nu had ik nog ergens een respect voor Bourgeois. Dat is nu ook verdwenen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Debat gevolgd in Vlaams Parlement. NVA maakt zich hopeloos belachelijk, als het al niet waren. Die volgen zelfs niet een partij in haar dwaasheden: die volgen gewoon alles in de dwaasheid, als het maar van ver of van bij tegen de sossen is. Als dat een motivatie is om een beleid te voeren....
Ik wist niet dat ze zo diep zaten. Tot nu had ik nog ergens een respect voor Bourgeois. Dat is nu ook verdwenen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#48 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() eDox, de concurrent die reeds de eerste steen gelegd heeft, heeft ondertussen ook problemen met een milieuvergunning.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eindelijk weer eens een project op Vlaamse bodem dat (net als de Luchthaven) tweetalig wordt! En dat door de NVA.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() Ik hoor toch serieus veel kritiek van NVA-stemmers én leden op het pro-standpunt. Dan noem ik het voor de 100% onvoorwaardelijk pro zijn 'slikken'. Anders is het een ongelooflijk grote miskenning van al die tegenkanting in eigen rangen..... Maar ja, ik weet ook niet wat 'de leiding' achter de schermen bedisselt, hé.....
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
'k Had blijkbaar beter geschreven 'loyaal zijn aan het regeringsakkoord'..... ![]()
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dus dat we er mogen van uit gaan, dat Uplace er niet komt
![]()
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leuk toch.
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Minister-President
|
![]() persoonlijk ben ik wel voor projecten zoals U-place, maar
niet voor de verkeersdrukte die het meebrengt niet op die plaats, waarom bouwen ze het niet tussen Brussel centraal en brussel zuid, daar zou het de economie wat opkrikken en de buurt opwaarderen niet daar om nog meer de verfransing naar het noorden te laten voortschrijden |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 26 februari 2015 om 01:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.nieuwpierke.be/forum_voor...e/nl/node/1111 Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 26 februari 2015 om 06:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De hypocrisie van de SP.A, haarfijn uitgelegd door Diependaele in het VP gisteren, is hier blijkbaar niemand opgevallen. Grote projectjes kunnen blijkbaar alleen maar door rode broeders in rode grootsteden.
![]() |
![]() |