![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu probeer je je denigrerende mening over Vlamingen te verdoezelen door mij een mening in de schoenen te schuiven die niet de mijne is.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 1 april 2012 om 12:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/P%C3%A9crot_rail_crash
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Kan iemand me één land vertellen waar men op de ambassade de taal van de landgenoten niet spreekt?
Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 2 april 2012 om 08:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik weet natuurlijk ook niet hoe die examens 20 jaar geleden waren, misschien dat toen kennis van het Nederlands niet vereist was... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() waarom moeten 60% van de belgen beroep doen op de Nederlandse ambassades in het buitenland? Vindt U dat normaal? We betalen nochtans weldegelijk 60% (of meer) van de kosten van de belgische ambassades.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op de ambassades moeten ze ook de taal en de gebruiken van het land in kwestie machtig zijn. Anders heeft een ambassade geen zin.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mooie post Johan. Vooral leerzaam voor al die Vlamingen die nog heel vrolijk denken dat Vlaanderen een positief imago heeft buiten Vlaanderen. Maar ook een illustratie dat de gewilde banen op zo'n ambassade vooral zijn bedoeld om 'friends & family' te belonen/faciliteren. Leerzaam dus voor mensen die nog de illusie hebben dat goedbetaalde overheids-werknemers in Belgie op een bepaalde positie zitten omdat ze bepaalde capaciteiten zouden hebben. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 2 april 2012 om 10:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je in Colombia als Belg vertoeft dan weet je op voorhand dat de Belgische diplomatie heeft gewaarschuwd voor dit land. Je wordt trouwens ten stelligste aangeraden voor het afreizen naar Colombia contact op te nemen met de Belgische ambassade aldaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
Je kunt weten hoe arrogant het franco-belgo-blauw gespuis over de vlaming denkt!!! ![]()
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik snap wel dat jij als Limburger een groot voorstander zijn op om onze kosten een Vlaams huis in elke uithoek van de wereld wil om je Limburgland te promoten maar niet iedereen vindt deze kosten verantwoord.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 2 april 2012 om 10:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoef geen Belgische ambassade. Ik zou heel goed genoegen kunnen nemen met een Nederlandstalige vertegenwoordiging in de vreemde. Voor NL-Belgen, Nederlanders en Surinamers. Alles netjes in één gebouw. Scheelt nog in de kosten ook. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 2 april 2012 om 10:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |