Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 24 juni 2004, 22:06   #41
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

maar trudke toch . ik dacht dat het letterlijk maar een kwestie van lezen was ? dat ge dit zelf niet kunt, maakt het natuurlijk des te erger

onder de titel "Burgemeester Leona Detiège: Vreemdelingen eerst!": uit het blad : antwerps nieuws.

"… Mohamed, flik: bangelijk! … Merkwaardig toch, dat net de vertegenwoordigers van de bevolkingsgroep met de hoogste criminaliteitsgraad van Antwerpen perse politieagent moet worden. Wellicht krijgen alle brandstichters binnenkort een uitnodiging om brandweerman te worden? En alle pedofielen een betrekking in het stadsonderwijs? Eén ding is zeker: als Mohammed ook 'flik' wordt, zal er meer dan één Antwerpenaar terecht een 'bangelijk' gevoel hebben… Ali en Yousouf: stadsambtenaren? … Mohamed moet niet enkel de politie infiltreren, hij moet ook nog burgemeester kunnen worden. … Terwijl er in deze stad meer dan 22.000 Vlaamse werklozen zijn wil de Antwerpse burgemeester dus het werk geven aan … vreemdelingen."

becommentariëring door het Hof:

Dit uittreksel wijst er op hoe de problematiek van het al dan niet aanvaarden van vreemdelingen binnen het politiekorps op een voor de vreemdelingen bijzonder hatelijke wijze wordt aangekaart. De criminaliteit wordt gelinkt aan voornamen zoals "Mohamed", "Ali" en "Yousouf". Dergelijke aanwerving wordt voorts gelijkgesteld met de aanwerving van "brandstichters" bij de brandweer en van "pedofielen" in het onderwijs. Iedere Antwerpenaar dient ook een "bangelijk" gevoel te hebben de dag dat "Mohammed" politieman wordt.
ZO DUIDELIJK ? en dit is niet één of andere kwiet van de lagere echelons die een dissedente mening uit, maar een VB publicatie

nochtans blijkt een marokkaanse jongeman van de derde generatie die zich zodanig geIntegreerd heeft dat hij niet alleen de waarden en de normen respecteert, maar ze zelfs wil laten toepassen en toekijkt op de naleving ervan perfect aangepast ! zelfs meer: een verregaande integratie zelfs een assimilatie...

ja, het is enkel een kwestie van aanpassen...bewijzen...

ps : dat gij niet kunt tellen dacht ik al , ik verwijs niet alleen naar mijn posts maar tevens naar een andere op de 1 ste pagina
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline  
Oud 24 juni 2004, 22:12   #42
psychodad
Partijlid

psychodad's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Truder
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psychodad

Misschien is dit wel een lapsus, maar er toch even op wijzen dat dit niet is wat het vlaams blok zelf zegt dat ze doen.

U maakt hier een onderscheid tussen een Belgische Turk die hier geboren is en een gewone Belg (u praat immers over de vorige generaties). Dat onderscheid wil het vlaams blok niet maken, als die Belgische Turk zich maar volledig aanpast.

Maar dat is natuurlijk maar het officiële standpunt. Waarschijnlijk sluit uw stanpunt dichter aan bij wat de Blokkers eigenlijk willen.
Ik ben even niet mee, ik ben dan ook maar een mestkever. En daar ben ik trots op. 8)
Ik zeg juist dat het Vlaams Blok alle mensen steunt die al sinds generaties mee de socialenzekerheid ondersteunen. En u praat over Belgische Turken???
Ik zeg tevens dat mensen die zich aangepast hebben (geïntegreerd/geassimileerd) geen enkel verwijt krijgen va het Vlaams Blok ongeacht hun "ras" of nationaliteit.

Waar zit het probleem?
Citaat:
Nu zou jij toch even moeten nadenken en het programma lezen.
Ze hebben geen problemen met Belgen van vreemde origine die zich aanpassen.
Geen probleem als je het niet snapt, dan leg ik het toch gewoon even uit. Je hebt nu weer twee posts gezet die elkaar tegenspreken. T is in vet aangeduid.
Hiermee zou je nu toch moeten zien waar je tegenstrijdigheid zit. Eerst zeg je dat het VB mensen steunt die SINDS GENERATIES meewerken (laten we dan maar zeggen dat dit ofwel Belgen zijn ofwel derdegeneratie allochtonen). Maar daarna zeg je dat het VB geen probleem heeft met NIEUWE mensen die zich aanpassen.
psychodad is offline  
Oud 24 juni 2004, 22:16   #43
psychodad
Partijlid

psychodad's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
Vlaams Blok - Sociale volkspartijKoen Bultinck en Guy D'Haeseleer - Uitgegeven in 2003 door Vlaams Blok - 32 blz.
Effe off-topic: die Koen Bultinck woont in dezelfde stad als ik (Diksmuide); en dat die over sociaal zijn durft spreken vind ik wat raar. Da's dus echt wel een arrogante zak hoor
psychodad is offline  
Oud 24 juni 2004, 22:20   #44
De Prof
Minister-President

De Prof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tiberius
Ik kan jullie oerinstinct van territoriumdrift en zelfbehoud best begrijpen.
Want de mensheid is jong.We zijn nog maar net uit de bomen geklommen...We hebben al vele oceanen overgestoken,wildernissen gecultiveerd,rotsen uitgehouwen,woestijnen doorkruist en de hemelen veroverd...In een relatief korte tijd.Ons intellect mag dan in 2000 jaar enorm zijn toegenomen de wijzers van onze oergeheugen en instinct staan nog op "primaat".
Maar de raderen der tijd malen verder.Niets stopt de evolutie.
Je kan in kosmische termen het een nanoseconde vertragen,maar dat maakt nog geen rimpel in de zee van tijd en ruimte..
Rassen bestaan niet.Er is enkel de mens en zijn verbeelding en de natuur.
En al de menselijke pigmenten vermengen zich.Alle mogelijke menselijke DNA wordt verzameld en vermengd vanuit alle hoeken van de wereld.En dit is veel langer bezig dan onze Westerse beschaving bestaat.
Nationaliteit wordt spoedig een administratieve formaliteit.
Jullie volks nationalistisch bloed en bodem gekronkel is een laatste stuipstrekking van uitstervende etnische puriteinen.Die nog niet begrijpen dat geen volk overeind blijft,en taal evolueert...En zich nog met doodsangst blijven vastklampen aan ingebeelde volkseigenheid en samenhorigheid die hen moet behoeden voor het oprukkende universeel denken en die hen dreigen "anoniem" te maken.Net zoals het Islam-fundamentalisme een doodskreet is,want ook zij worden spoedig opgeslokt door de universele geest van de mens die beseft dat we met zijn allen de bemanning zijn van dit ruimteschip ;Aarde.
Wat voor een onzin is dit nu weer.

Ga jij via DNA onderzoek, iemand klasseren of hij nationalistisch bloed heeft.
Welk DNA geeft aan of iemand een blokkiezer is.
En wat doe je met de pigmentrijke blokkiezer.

We zijn allemaal mensen met levensgewoonte, die we naar eigenbest invullen.
Die gevoelig is voor verandering.
Maar laat ieder voor zich beslissen welke hij/zij goed of slecht vindt.
De Prof is offline  
Oud 24 juni 2004, 22:41   #45
doornroosje
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
welk tegendeel ?????

dat het blok niet over rassen bezig is?
niet over nationaliteiten ?
dat ze er geen probleem mee hebben ?

ge zijt al drie keer met uw bek vlak op de grond gegaan en GIJ WILT DAN NOG ARGUMENTEN ....

zoals ik reeds zei ik kan er ook niet aan doen dat ge niet van de slimsten zijt
Iedereen heeft wel zij eigen mening,maar dat u steeds anderen verwijt dat ze van de slimsten niet zijn,zal zijn standpunt niet veranderen.
En oja,t'is hier die sos,die volgens u niks anders doet dan dan de sossen afbreken het gaat er bij u dus niet om politiek,maar alleen maar dat er maar een mening is die telt en dat is die van u,want gij hebt de wijsheid in pacht!
EN ik heb gestemd voor Annisa Temsamani ,u ook?
Maar daar hebt ge niet op geantwoord he!
IK heb nog nooit zo een onbeschofterik op dit forum tegengekomen.
doornroosje is offline  
Oud 24 juni 2004, 22:42   #46
TC
Provinciaal Gedeputeerde

TC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
wie niet slim is moet maar "bruut geweld" gebruiken

Gratis Brochure :
Aanpassen of terugkeren
Vlaams Blok - Uitgegeven in 2001 door Vlaams Blok - 45 blz.

Vlaams Blok - Sociale volkspartijKoen Bultinck en Guy D'Haeseleer - Uitgegeven in 2003 door Vlaams Blok - 32 blz.

www.vlaamsblok.be kijk bij brochures enz.. lees eens en roep daarna zoveel je wilt
ja tuurlijk : bloktruc nr zoveel ;
langs die kant warm blazen en langs de andere kant koud...; kwestie van de niet racist toch ook te kunnen meetrekken.

De passages in het arrest spreken voldoende "koud" om dit "warme" stuk meteen ijskoud te laten worden.

en gij de kritiekloze maniakale copy/paster spreekt over "slim" ...
maar bruutje toch, nog steeds de zelfde clichés aant gebruiken, herhalingen, herhalingen, herhalingen... uw plaat is grijs gedraaid jong... tijd om ze om te draaien !

alez kom.. zeg nog eens hoeveel keer ik mij al belachelijk heb gemaakt, hoeveel keer ik al op mijn bek ben gegaan... kan je misschien nog een paar taalfauten vinden ..?? ow jah.. ja kan misschien nog wat tekst copy/pasten uit het arrest.. waarom past je heel het arrest niet ? maak er een topic van en gooi het 70 punten plan er boven op !

Als ik u zo bezig zie op dit forum dan stel ik mij voor dat je zo'n zielig gefrustreerd nerdje bent, dat op school gepest werd ( wordt ?) en dat nu en ware held op het internet is !
Citaat:
achter een pc wordt eenieder een waarzegger, slimmerik en held.
zoals ik al zei ,grijsgedraaid... en euuh.. je houdbaarheidsdatum is ook verstreken hoor !!

ow jah.. voor ik het vergeet... je hebt 100% gelijk !!
Oud 24 juni 2004, 22:52   #47
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doornroosje
Citaat:
welk tegendeel ?????

dat het blok niet over rassen bezig is?
niet over nationaliteiten ?
dat ze er geen probleem mee hebben ?

ge zijt al drie keer met uw bek vlak op de grond gegaan en GIJ WILT DAN NOG ARGUMENTEN ....

zoals ik reeds zei ik kan er ook niet aan doen dat ge niet van de slimsten zijt
Iedereen heeft wel zij eigen mening,maar dat u steeds anderen verwijt dat ze van de slimsten niet zijn,zal zijn standpunt niet veranderen.
En oja,t'is hier die sos,die volgens u niks anders doet dan dan de sossen afbreken het gaat er bij u dus niet om politiek,maar alleen maar dat er maar een mening is die telt en dat is die van u,want gij hebt de wijsheid in pacht!

nee, ik heb niet voor Annisa gestemd ik stem doorgaans rechts. Bovendien ben ik haar avontuur met haar verzonnen diploma niet vergeten, en ook niet haar schaamtevol opstappen .... gij blijkbaar wel, mijn lief roosje

een nee, het gaat niet over de wijsheid in pacht hebben noch om die mening te veranderen...
. Het gaat erover dat blokkers hier zaken verkondigen die gewoon NIET waar zijn ; dat ze anderen dan verwijten dat ze niet weten waarover ze spreken en dan vol met hun bek op de grond gaan als ze niet alleen tegengesproken worden maar ook nog eens met hun platgedrukt neusje op de harde FEITEN gedrukt worden die ze niet meer kunnen ontkennen...
Dan kan ik ze niet bepaald "slim" noemen he ?
er was zelfs ne kwiet die een neutrale bron vroeg nadat ik hem zojuist een arrest had gegeven
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline  
Oud 24 juni 2004, 22:54   #48
bruut geweld
Minister-President

Standaard

aaah tcken !

mijn favoriet stalkerken

die blammage nog altijd in het achterhoofd dat je toch maar iets moet doen he
bruut geweld is offline  
Oud 24 juni 2004, 23:05   #49
TC
Provinciaal Gedeputeerde

TC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
er was zelfs ne kwiet die een neutrale bron vroeg nadat ik hem zojuist een arrest had gegeven
Hier heb je uw "neutraal" arrest

Onnozelaar... hoeveel keer gade gij nog met uw bakkes tegen de grond gaan ??? ge blijft maar vallen, en vallen, en vallen.......

Citaat:
aaah tcken !

mijn favoriet stalkerken

die blammage nog altijd in het achterhoofd dat je toch maar iets moet doen he
alez, past die post nog eens, kzou da doen als ik van u was.. ge zijt nu toch goe bezig. vooruit, ge moet u niet inhouden zoals ge da op school moest (moet ? ) doen hé. Hier kunde nen echten held zijn !!
Oud 24 juni 2004, 23:09   #50
bruut geweld
Minister-President

Standaard

wie zit ernog op school ?
waar gevallen ?

en het stuk is dus VERZONNEN ? vreemd dat de blokadvocaten dit niet hadden opgemerkt...

alle begrip voor je gekwetst egootje hoor , maar daar zal je toch zelf iets aan moeten doen.
bruut geweld is offline  
Oud 24 juni 2004, 23:14   #51
TC
Provinciaal Gedeputeerde

TC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

wie zit ernog op school ?
waar gevallen ?

en het stuk is dus VERZONNEN ? vreemd dat de blokadvocaten dit niet hadden opgemerkt...

alle begrip voor je gekwest egootje hoor , maar daar zal je toch zelf iets aan moeten doen.
ach.. ik zie dat je nog steeds in de ontkennings fase zit.. blijven trainen zou ik zeggen, ooit kom je er nog wel ...( not )
Oud 24 juni 2004, 23:14   #52
doornroosje
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Citaat:

nee, ik heb niet voor Annisa gestemd ik stem doorgaans rechts. Bovendien ben ik haar avontuur met haar verzonnen diploma niet vergeten, en ook niet haar schaamtevol opstappen .... gij blijkbaar wel, mijn lief roosje

een nee, het gaat niet over de wijsheid in pacht hebben noch om die mening te veranderen...
. Het gaat erover dat blokkers hier zaken verkondigen die gewoon NIET waar zijn ; dat ze anderen dan verwijten dat ze niet weten waarover ze spreken en dan vol met hun bek op de grond gaan als ze niet alleen tegengesproken worden maar ook nog eens met hun platgedrukt neusje op de harde FEITEN gedrukt worden die ze niet meer kunnen ontkennen...
Niets in de wereld zal mij tegenhouden om mijn gelijk te verkondigen.
niets in de wereld zal mijn vijand tegenhouden om zijn gelijk te verkondigen.
We kunnen er een oorlog om voeren,of we kunnen er als beschaafde mensen over praten.

doornroosje

ps. niemand zegt dat gij soms geen gelijk hebt,maar laten we het doen op een beschaafde manier.
En uw lief roosje is een redelijk stevige vent,al wat ouder maar niet uitgeblust.
hoe ik aan mijn nickname kom? de roos was het symbool van de sp en de doorn,die kunnen soms nogal steken he,daarom dat ik het zeker niet steeds eens ben met den spa en zeker niet met populist Stevaert.
En ik vind dat ik dat recht heb.
doornroosje is offline  
Oud 24 juni 2004, 23:23   #53
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:

We kunnen er een oorlog om voeren,of we kunnen er als beschaafde mensen over praten.

doornroosje

ps. niemand zegt dat gij soms geen gelijk hebt,maar laten we het doen op een beschaafde manier.
En uw lief roosje is een redelijk stevige vent,al wat ouder maar niet uitgeblust.
hoe ik aan mijn nickname kom? de roos was het symbool van de sp en de doorn,die kunnen soms nogal steken he,daarom dat ik het zeker niet steeds eens ben met den spa en zeker niet met populist Stevaert.
tuurlijk dat je dat recht hebt
je bent dus geen vrouw , knappe manier om stereotiep denken aan te kaarten. 8)
Zoals ik reeds tegen Luc Broes zei : ik blijf beschaafd ALS men tegen mij beschaafd blijft. en dat doen veel blokkers niet reeds vanaf het eerste posten
als men verbaal/fysiek aggressief doet, krijgt men het tienvoudige terug.
Dat recht heb ik ook. wat het verbale hier betreft , kan ik hard zijn maar wel ondersteunt met feiten.
dat sommigen hun ego gekwetst raakt nadat ze zelf begonnen , lig ik niet bepaald wakker van.
bruut geweld is offline  
Oud 24 juni 2004, 23:31   #54
TC
Provinciaal Gedeputeerde

TC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Zoals ik reeds tegen Luc Broes zei : ik blijf beschaafd ALS men tegen mij beschaafd blijft. en dat doen veel blokkers niet reeds vanaf het eerste posten
Dat recht heb ik ook. wat het verbale hier betreft , kan ik hard zijn maar wel ondersteunt met feiten.
dat sommigen hun ego gekwetst raakt nadat ze zelf begonnen , lig ik niet bepaald wakker van.
je bent gewoon een hypocriet van de ergste soort ! ik zou de posts van jou die vol staan met laster en haat tegen het blok niet willen herposten want dan gaat de server plat !!! en ja hoor.... ze zijn allemaal zelf begonnen hé. zielig, zielig, zielig ben je.

En die one-liner van je
Citaat:
tssss.. een echte held ben je !
Oud 24 juni 2004, 23:32   #55
doornroosje
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Citaat:

doornroosje

Voila,ge zegt het zelf,nu de anderen nog.

vriendelijke groeten
doornroosje is offline  
Oud 24 juni 2004, 23:35   #56
bruut geweld
Minister-President

Standaard

je ego moet er wel echt erg aan toe zijn he ? ik zal er toch wat te hard op ingebeukt hebben dat je me zo blijft achtervolgen met je kinderlijkheden

post maar gerust, behalve het verbale spelletje met jan Hyoens zal alles ondersteund zijn .
bruut geweld is offline  
Oud 25 juni 2004, 00:57   #57
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TC
Citaat:
Hier heb je uw "neutraal" arrest

Onnozelaar... hoeveel keer gade gij nog met uw bakkes tegen de grond gaan ??? ge blijft maar vallen, en vallen, en vallen.......
onnozelaar, is dat uw "verweer": een mooi
propagandafilmke van het Vlaams Blok?
gewoon grappig hoe dat filmpke bulkt van de halve waarheden, pure insinuaties die door en door herhaald worden in de hoop dat er iets blijft hangen bij de mensen maar die nooit aangetoond worden, de oproep van VanHecke nog geen 2 minuten na het arrest (of het was zelfs misschien voor de uitspraak) om op het Vlaams Blok te stemmen, ook diegenen die niet akkoord gaan met het programma

u geeft dus duidelijk geen antwoord op dat bewuste fragment met die Marrokaanse flik jongen, het stond er nochthans zwart op wit.
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline  
Oud 25 juni 2004, 06:20   #58
tiberius
Vreemdeling

Standaard

Er zijn ook kleine mensen,grote mensen ,dikke mensen,dunne mensen..Zijn dat ook rassen?Een mens met bruin haar en een andere met ros,dat zijn twee rassen,twee verschillende menselijke soorten?
Maar nee,dat is enkel het pigment die zich aan de klimatologische omstandigheden heeft aangepast....Als ik besluit dagen in de zon te liggen tot ik bruin ben,ben ik dan plotseling een ander ras?Michael Jackson die is ook van "ras" veranderd...Die heeft nu een andere genetische code!En welk "ras" is een mulat?Zelfs een Jood is van geen ander ras..Judaisme is een religie..Er is maar één ras op de wereld,het menselijk ras,allemaal afkomstig van dezelfde Afrikaanse ouders,dezelfde oorspronkelijke stam,die de wereld bevolkte:...De homo sapiens sapiens.Of is een zwarte geen homo sapiens??
Maar nogmaals:mensen die het Keltisch kruis meezeulen,als symbool voor een blank Europa kunnen me echt niet overtuigen van diens "goede" bedoelingen..Ook al probeer je zo hard...En mensen met honden vergelijken,dat kan ook alleen maar van een Blokker komen..
(Al gemerkt hoe het Vlaams Blok-logo sterk gelijkt op de twee bliksemschichten die SS voorstelden ?)
Het feit dat het Blok gaat "moderniseren" zich AANPASSEN aan de (universele)geest van de tijd,geeft mij eigenlijk al gelijk...
Ze weten best dat ze met hun oudbollig volksnationalistisch programma volkomen achter de wereldfeiten aanlopen..En dat ze met zulke discriminerende en extremistische ideologie altijd in de marge van het politiek gebeuren blijven staan omdat geen zinnig en verstandig mens er ook maar iets mee kan doen...
tiberius is offline  
Oud 25 juni 2004, 06:28   #59
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psychodad
Citaat:
Effe off-topic: die Koen Bultinck woont in dezelfde stad als ik (Diksmuide); en dat die over sociaal zijn durft spreken vind ik wat raar. Da's dus echt wel een arrogante zak hoor
omdat die ook uit Diksmuide komt zijn ze daar zo allemaal dan
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 25 juni 2004, 06:39   #60
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

bedankt seba... die had ik nog niet
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be