![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Gouverneur
|
![]() Hoe is het eigenlijk mogelijk dat een aantal spelers de kans krijgen om één persoon in elkaar te slagen? Waar zaten de medespelers van het slachtoffer?
Citaat:
![]() |
![]() |
#42 | ||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Gele kaarten: http://www.footbel.com/nl/clubs_spel...epassing_.html Ploeg van de OP ==> Black Star Een aantal reacties: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waarom schenkt onze media aan deze zaken zo weinig aandacht?
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ze zouden inderdaad beter de competitie splitsen zodat men enkel tegen andere Vlaams-Brabantse ploegen moet spelen. Brusselse ploegen kunnen dan eventueel kiezen of ze zich hierbij aansluiten. Voor basketbalploegen is dit het huidige systeem en het lijkt te werken. Een aantal vrienden van mij heeft hun eigen ploegje opgericht, ze spelen nu in 2de Provinciale en er hebben zich voor zover ik weet nog nooit gewelddadige incidenten voorgedaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als Nederlandstalige moeder van 3 voetballende zonen in het Brusselse, wil ik er graag op wijzen dat heel veel van die ploegen uit het Pajottenland bijna uitsluitend uit Franstaligen bestaan. Die uitspraak over communautaire problemen klopt dus niet. Het Vlaamse karakter is daar soms ook ver te zoeken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister
|
![]() Watje.
![]() Omdat er meer kinderen van buitenlandse origine in zitten en omdat kinderen ALGEMEEN vandaag de dag ook geen enkele moraal meer meekrijgen, van geen enkel kanaal. Enigste wat ze zien en leren in die oh zo "beschaafde" wereld is een competitief gedrag, (vaakst zinloos)geweld, oorlog, conflicten en een groter wordende kloof tussen arm en rijk. Als volwassenen al geen voorbeeld meer kunnen zijn wat verwacht je dan van kinderen?!
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein Laatst gewijzigd door AsGardSGO : 15 april 2012 om 14:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb 'mijn' ploeg nog nooit tegen een verbrusselde ploeg zien spelen. Bijna de enigen met een Frans accent waren enkele van de scheidsrechters. Maar volwassen basketbalspelers zijn natuurlijk een pak ouder en van een ander slag dan die voetbalspelertjes. Hoe dan ook, het lijkt me logisch dat de competitie gewoon gesplitst wordt.
|
![]() |
![]() |