Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 april 2012, 11:29   #41
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Het is hier nog aanvaardbaar hoor , In zuid amerika en in arme aziatische landen of zelfs in Hongarije en Romenia staat de tv al aan van 7 uur smorgens de hele dag door .

In de Zuid Vietnam, in de Mecong delta zag ik midden in de kokos bossen , huisjes , wat zeg ik, barakken , die bestaan uit 2 of 3 wanden die op 40 cm van de grond staan omdat het een paar keer per maand het terein gewoon onder staat en het water dan gewoon door het huis stroomt , en verder hebben ze niets dan een oude brommer , maar op een verrotte kast die op 4 stenen staat staat wel een moderne kleuren TV , te spelen van 6 uur smorgens tot 11 uur s'avonds . Je ziet de TV gewoon staan van op de straat .
De vlucht uit de werkelijkheid en de illuzie dat een droom doel kan bereikt worden via chaotische beelden en berichten die geen logische samenhang vertonen. De soaps zorgen voor identificatie. Op welke manier, dat blijft een grote vraag.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2012, 20:44   #42
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

De Vlaamse StaatsTV heeft weer eens een bok geschoten.
Ik blijf mij er telkens weer over verbazen dat die multikullers zo weinig kennis hebben van culturen. Maar misschien komt dat omdat ze vinden dat alle kulturen gelijk zijn dus is kennis ervan overbodig.
Hoe dan ook: ik keek naar ‘Danni Lowinski’ en daar sprak de Turkse fietsenmaker de woorden "De Koran schrijft dat alleenstaanden moeten trouwen."
En dat is hardstikke fout. Dat staat niet in de Koran.
Nu val ik niet zo over die foute voorlichting (immers veel Mohammedanen geloven hetzelfde) maar er zijn wel Boze Moslims .
Citaat:
Bahattin Kocak. "Het staat niet in de Koran! Het gaat dan wel om fictie maar ik vind het jammer dat zoiets als een waarheid verkondigd wordt. Een miljoen kijkers, van wie slechts een kleine minderheid de Koran kent, krijgen zo een negatief beeld over de inhoud ervan."
http://www.hbvl.be/nieuws/media-en-c...n-moslims.aspx
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be