![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog een laatste opmerking Rafke. Jij discussieerd niet meer met mij maar gaat enkel nog doen aan forum vervuiling awel ik ga net het omgekeerde doen. Ik ga enkel nog discussieren met jou wat de bedoeling is van dit forum. Ik ga niet meer reageren op jou waardeloze persoonlijke aanvallen en off-topic postings, enkel nog ingaan op discussies, on-topic en alle dingen die met het forum te maken hebben.
Ik heb geen zin meer om na enkele dagen de schuld te krijgen van jou vriendjes of alternatieve logins van jou. Daarmee kun je mij van dergelijke dingen niet meer beschuldigen en kan iedereen het ook makelijker zien, indien je mijn ongelijk wil aantonen zul je uiteindelijk toch moeten discussieren want met onzin en leugens zul je dus niet verder geraken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
omwille van allerlei redenen is hij daarvoor niet zwaar gesraft geweest door het gerecht,en het is ook gewoon in de doofpot gestoken blanke vlaamse criminelen komen er gewoon goed van af en meestal hoor je er ook niet alles van.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken geen van beiden persoonlijk maar waarom Van san niet ernstig nemen en Verschueren wel? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
ik ken hem trouwens ook |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Gouverneur
|
![]() Steek 1 geit tussen 100 schapen,leer de geit blaten,laat de veearts een papiertje tekenen dat er 101 schapen zijn.Sorry meneer de veearts maar een geit kan geen schaap worden!
Een nationaliteit zou een etnish gegeven moeten zijn!Moet ik nu naar de gevangenis? ![]()
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Elke bezwaar tegen een multi-raciale maatschappij legt de nadruk op biologische afstamming en is dus in de volle zin van het woord racistisch en daarom op ethische en juridische gronden onduldbaar (bron: http://users.pandora.be/amarcord/selys/vermee01.html) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() iedereen en dan vooral de linkse mensen hier zouden eens alle pvs van een doorsnee antwerpse wijk gedurende een maand moeten kunnen lezen dan zouden ze zien dat er in meer dan de helft (2/3?) de daders van noordafrikaanse afkomst zijn
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze zouden eens de moeite moeten doen om te gaan praten met de laatste Vlamingen die er nog overleven. Oudjes die geen kant meer op kunnen en voortdurend in angst leven. In bepaalde wijken is inbreken in volle dag, voor het zicht van iedereen geen uitzondering. Ze breken gewoon de deur open. Niemand reageert! Niemand durft nog reageren! Bij het begin van elke maand doorstaan die hoogbejaarden doodsangsten, vrezend dat nog maar eens hun pensioentje zal worden opgeëist door de lokale Marokkaanse mafia. De politie komt niet meer tussen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kan het niet laten hé. Smoorverliefd op een ouwe bok! Hoe bestaat het! Lang geleden nog zo gelachen hier. Niet ophouden jong, doorgaan. 't Is hilarisch! ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Druk nu maar weer snel op het blauwe knopje ![]()
||
![]() |
![]() |