![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat toont maar aan hoeveel jij werkelijk begrijpt van dat 'hippiegelul'.
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Als je een rationeel mens bent, kan je aangeven hoe deze richting van praten het onderwerp dient, namelijk een assimilatiecontract allen voor bruine, zwarte en moslim burgers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
|
![]() Als iemand mij wat vraagt over een onderwerp dat mij interesseert, antwoord ik. Ik denk namelijk dat mensen oprechte interesse tonen en willen leren over politieke filosofieën en ideologieën, maar dat is duidelijk niet het geval in deze draad. Aan allen: als je toch al gedacht hebt gevormd (zoals dat anarchisten niets meer dan stonede hippies zijn), vraag dan ook niet hoe ik anarchisme zie.
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Denk je nu echt dat overheden de moeite gaat doen om duizenden immigranten naar hier te halen, onderdak te geven en allerlei sociale hulp en later hen gaat uitroeien? No offense, maar heb jij Afrika en het Midden-Oosten al eens bekeken? Regeringen moeten maar gewoon wapens leveren (zoals ze al jaren doen) en men vermoordt elkaar daar gewoon uit.
![]() |
![]() |
#45 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als ik het goed begrijp is de stelling
"in een sociale woning in Nederland mag je niet langer dan 21 dagen afwezig zijn, behalve als je een blanke autochtoon bent" maw : de situatie in Nederland is er één van geïnstitutionalizeerde discriminatie. De rest van de draad doet deze discussie verwateren tot een verhaal over godsdienstdiscriminatie met als veronderstelling dat "gekleurde mensen" altijd moslim zijn en blanke autochtonen slechts "soms". Ik kan slechts melden dat ten minste in Antwerpen moslims gewoonlijk zéér blank zijn,maar soms mannen met baarden en vrouwen met hoofddoekjes. In ieder geval mag men in België zijn sociale woning langer dan 3 weken laten leegstaan,dus kan je gerust naar België verhuizen waarin vele marokkanen en nederlanders met marokkaanse roots en surinamers je reeds in voorgingen.
Tempo toleras sed vero aperas Laatst gewijzigd door roger verhiest : 7 mei 2012 om 14:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Pak je gat onder je arm Zoek een job Teer niet langer op de maatschappij Huur op de privémarkt Ga en sta waar u wil Indien u dit niet wenst te doen, dan blijft u wonen waar u woont, blijft uneten ut de hand van de 'handenafhakkers' en dan neemt u uw verantwoordelijkheid en aanvaardt u dat er beperkingen zijn. Niemand verplicht u een sociale woning te huren, u hebt dat zelf aangevraagd. You can't have your cake and eat it too. Indien dit alles een beetje veel is: www.ggz.nl |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Europees Commissaris
|
![]() Maori haalt een goed punt aan. Je ligt te zuigen aan de 'overheidstiet'. Ga zelfstandig op eigen benen staan, dan kan je vrijer zijn.
![]() |
#49 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Europees Commissaris
|
![]() Je moet dat maar kunnen, zoals Codfried, in een woning wonen die een overheid voor jou beschikbaar stelt (waar er velen op ellenlange wachtlijsten staan) en als men daar regelingen aan vast hecht, beweren dat die overheid een holocaust plant tegen jou... Volgens mij bestaan daar pillen voor.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 7 mei 2012 om 19:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Iets krijgen en dan nog eisen stellen, ik blijf het een vreemde combinatie vinden. ![]() Ik heb al een paar keer de link voor de geestelijke gezondheidszorg doorgegeven maar de interesse ontbreekt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister-President
|
![]() Trouwens, EC, jij hebt helemaal geen reisverbod, jij hebt een reistijdbeperking en uw luiaardij is de reden ervan.
Never let the truth get in the way of a good story! |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Een handtekening is snel gezet , en hoe gaat men dit controleren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Neen , hoe gaat men controleren of allochtonen zich aan dit assimilatiecontract houden.
Laatst gewijzigd door Charlie don't Surf : 7 mei 2012 om 21:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En ge moet ze regelmatig aan het frietkot tegenkomen. Met de obligatoire curryworst in de hand, ermee zwaaiend al ware het een toverstok. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Je toon is aanmatigend. Ben je door beesten grootgebracht? Bepaal jij wie hier mag posten en waarover zij mogen praten? Is dit you fokking forum? Uit welk gesticht ben jij ontsnapt? Men heeft in de periode 1933-1945 miljoenen joden vermoord en kraamt nu dezelfde moordzuchtige taal uit. Ik merk, ik schrijf in Nederland, dat er ook een halal of koosjer slacht verbod was in deze periode, net als Partij van de dieren dat vorig jaar introduceerde. Voor de rest heb ik al vastgesteld dat al welke politieke richting jullie beweren te zijn, wanneer het om haat tegen zwarten en moslim gaat jullie als één bloeddorstig monster spreken. De doelgroep waarvoor ik schrijf, en waar jij niet toe behoort, weet precies waar ik het over heb en wie en welke haatzaaiers ze niet moeten geloven. Verder doe ik jou onder de negeerknop zodat ik jou niet meer hoef te lezen. Mijn draden zou je liever kunnen vermijden, want ik stel geen verder contact met jouw soort op prijs. Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 8 mei 2012 om 15:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De overstromingen in mijn woning, waaraan ik een draad besteedde, houden verband met de terreur die ik al een poosje onderga. Het enige wat ik doe is schrijven en publiceren. Nederlanders hebben massaal toegezien op het feit dat 90% van hun joden werden uitgemoord, door hulp te verlenen aan de bezetter. Dit feit moet toch iets zeggen over hun bloeddorstige en moordzuchtige aard? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De handenafhakkers zijn de Belgen, Nederlanders hebben meer talent voor het vermoorden van joden. En er is weer volop slavernij in de Nederlanden en vrouwenhandel is er nog steeds als vanouds, en groeiende. Het Parool zou een bordeelhouder in dienst hebben gehad. De vrouwenhandelaars zitten overal. Als ik geld steel zullen ze mij moeten vervolgen voor diefstal. Ik zie niet in hoe men met een reisverbod deze soort wandaad beteugelt. Dan zou half Nederland en heel België een reisverbod moeten krijgen. En al die politici op wachtgeld. Miljoenen krijgen zij. In Nederland krijgen mensen huizen toegewezen: slimme mensen die daarvoor hebben gestudeerd zorgen voor de woningtoewijzing. Helaas houdt men blijkbaar geen rekening met groei, dus bouwt men geen huizen en moet men tien jaar wachten op een woning. Huisbazen vragen verklaring van inkomsten en dure huizen zijn voor mensen met hoge inkomens. Ze willen garantie dat men de huur ook kan betalen. De doelgroep tot wie ik mij richt begrijpt het probleem en ziet dat ik in handen van de ergste soort fascisten ben gevallen. Verder heb ik een heerlijk leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Gefinancierd door de handenafhakkers. Tip: een hond bijt nooit in de hand die hem voedt. Nooit. Getekend: de halfgedroogde hondendrol. www.ggz.nl |
|
![]() |
![]() |