Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 mei 2012, 09:49   #41
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Wat is er mis met mijn echtgenote ? wij zijn gehuwd . zij is op een legale manier naar België gekomen en heeft een verblijfsvergunning en is officieel aan het werk . ze spreekt Nederlands , woont, leeft , werkt en gaat om met Belgische mensen en trekt zich van geen enkele religie , protest , geweld of opschepperij iets aan .

Wat is er mis met haar ?
Ik ken haar niet. Het feit alleen al dat jij er hier zo over begint en jij openlijk dergelijke vragen stelt duidt er op dat je hunkert naar bevestiging dat je "goed bezig" bent.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2012, 09:55   #42
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat heeft dat er mee te maken , ik ben ten minste niet schijnheilig om persoonlijke ervaringen als voorbeeld te stellen , ik weet dat dat kwetsbaar opstellen is , maar ik heb niets te verbergen , in tegenstelling tot een bende kakkers die zelf geen enkel idee hebben maar als kemphaantjes hier iedereen belachelijk willen maken omdat ze in hun eigen echte leven NUL , Nul niets te betekenen hebben ?
Als je al beseft dat je jezelf hiermee kwetsbaar opstelt dan is het reeds een grote stap naar het antwoord op de vragen die je stelt over je relatie en je eigen levenswandel. Dat zijn levensgrote vragen waar je weinig antwoorden op gaat vinden op een publiek politiek forum waar men anoniem op kan registreren.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2012, 10:10   #43
Another Jack
Banneling

Standaard

Alleen vrouwelijke vreemdelingen die vuile sokken wassen op een deemoedige manier zijn hier welkom, is dat de bottomline, klarekijk?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2012, 10:21   #44
Effect
Minister-President

Standaard

Citaat:
Mijn vrouw is buitenlandse , was 3 weken in België ( legaal aangekomen om duidelijk te zijn ) ze zou onmiddelijk in de carrefour hebben mogen beginnen . MAAR HOOOOOOOOOO dat mag niet . De wet zegt dat ge nen imburgeringscursus moet volgen eerst . Mijn vrouw is na den eerste avond naar huis gekomen en heeft gezegt , Ik ben de enige in de inburgeringscursus met een diploma en die engels spreekt , van de 27 ben ik de enige die geen moslim is , ik kan met niemand daar ook maar één woord spreken , en al zeker geen woord Nederlands opsteken .

Ze is nooit meer terug geaan , maar wel avondschool Nederland gaan volgen , na een paar maanden hebben we dan toch een oplossing gevonden om alsnog te mogen werken officieel , ze is 2.5 jaar hier , spreekt heel behoorlijk nederlands en haar 30 colega's en de bazen mogen haar allemaal even graag . Weet je wat integratie is ? WILLEN .

Naar hier komen om te bereiken wat je in je eigen land ook graag zou willen doen , vrienden hebben , nieuwe dingen doen , en een job en een inkomen
hebben , leren en mentaal sterker worden .
Ik vind het frappant dat gij enerzijds dergelijke domme posts kunt maken als in het kapitalisme topic, terwijl deze post nagels met koppen slaat. Ik ben 3 maanden geleden in Duitsland begonnen, sprak nauwelijks duits. Momenteel spreek ik vrijwel geen engels meer en kan vlot klanten telefonisch bedienen in het Duits.

Willen is het codewoord bij integratie, dat is juist.
Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2012, 10:32   #45
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door december Bekijk bericht
Wat n-va'er Bracke op ONZE feestdag (niet de zijne) uitbraakt op HLN overschrijdt weer flink alle grenzen van goed fatsoen.

Lees het zelf:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...nd-beter.dhtml

Blijkbaar zijn er voor dit volksverradend heerschap nog niet genoeg vreemdelingen. Er moeten er zelfs meer naar België komen, als het van bandiet bracke afhangt!!! Ditmaal geen vreemdelingen meer die wegen op de SZ, maar vreemdelingen die willen werken en dus u en mijn job komen afpakken.

Gewoon tergend dat sommige nationalisten daar nog maar aan denken om op die volksverlakkende n-va troep te stemmen.....
Wat heb jij tegen vreemdelingen die hier belastingen komen betalen?
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2012, 10:35   #46
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Er staat wel degelijk :
Waar worden we volgens Bracke wel beter van: meer, maar andere migratie en eenvoudigere belastingen

Zijn wij Vlamingen hier eigenlijk nog voor iets nodig in dit land???
Heb jij eigenlijk wel de tekst gelezen? Met migratie bedoeld hij wel degelijk het systeem van Canada.
Oud 2 mei 2012, 10:39   #47
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Als men geen personeel vindt, dan kan men beter de deuren sluiten he. Het zal niet lang duren alvorens dat marktsegment door anderen wordt opgevuld.

Immigratie is een misdaad tegen het volk !!!
Achterlijkheid ook.
Oud 2 mei 2012, 13:35   #48
Boa
Burgemeester

Standaard

http://www.hln.be/hln/nl/943/Consume...gen-2020.dhtml

En Bracke wilt er nog meer binnenhalen?
Boa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2012, 14:01   #49
Effect
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Achterlijkheid ook.
Akkoord. Weg met VB, PS en BUB.
Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2012, 08:09   #50
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
De boodschap van het Vlaams Belang slaat toch een stuk meer aan vind ik. De partij is zich aan het herpakken.
Nieuwe hoop voor de "echte" vlaming ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2012, 08:10   #51
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ja, 't is nu al drie keren dat ik je probeer uit te leggen dat er niets mis is met haar, juist integendeel. Juist integendeel, dat betekent 'net het omgekeerde'.

Maar je schijnt het niet te snappen.
Is er misschien een cultuurverschil tussen jullie beiden ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2012, 08:18   #52
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat n-va'er Bracke op ONZE feestdag (niet de zijne) uitbraakt op HLN overschrijdt weer flink alle grenzen van goed fatsoen.

Lees het zelf:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...nd-beter.dhtml

Blijkbaar zijn er voor dit volksverradend heerschap nog niet genoeg vreemdelingen. Er moeten er zelfs meer naar België komen, als het van bandiet bracke afhangt!!! Ditmaal geen vreemdelingen meer die wegen op de SZ, maar vreemdelingen die willen werken en dus u en mijn job komen afpakken.

Gewoon tergend dat sommige nationalisten daar nog maar aan denken om op die volksverlakkende n-va troep te stemmen.....
Nochtans is dit de standaard richtlijn van de niet democratisch verkozenen uit het Europese parlement.

Rap gaan doppen is de boodschap! Laat de immigranten de sociale zekerheid maar opvullen, en wij gaan op ons gat zitten!
Blijkbaar is dat wat men in Europa wil!
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2012, 08:52   #53
OilOnFire
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
WIL die agent die jou aanspreekt als je fout parkeert ook niet intergeren?
Wie van beiden is gewapend? Geintegreerde Migrant/Autochtoon
Wie van beiden heeft het voor het zeggen? Idem

Het antwoord op deze vragen is de samenvatting van de essentie van het probleem.

Wij worden door de 'Moslim' bezetters in een wurggreep gehouden welke wijzelf sytématisch en geleidelijk dichtschroeven.
OilOnFire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2012, 08:53   #54
OilOnFire
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
Nochtans is dit de standaard richtlijn van de niet democratisch verkozenen uit het Europese parlement.

Rap gaan doppen is de boodschap! Laat de immigranten de sociale zekerheid maar opvullen, en wij gaan op ons gat zitten!
Blijkbaar is dat wat men in Europa wil!
2
Oud 5 mei 2012, 09:30   #55
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Ik ken haar niet. Het feit alleen al dat jij er hier zo over begint en jij openlijk dergelijke vragen stelt duidt er op dat je hunkert naar bevestiging dat je "goed bezig" bent.
En waarom zou dat niet mogen? Mensen hebben bevestiging nodig in hun leven.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2012, 09:43   #56
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

De kwestie van immigratie moet een win-winsituatie zijn. Zodra slechts één partij er de vruchten van plukt, ontstaat er ontevredenheid en dat is juist het eerste wat men in een immigratiedossier zou moeten vermijden;

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2012, 09:55   #57
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
De kwestie van immigratie moet een win-winsituatie zijn. Zodra slechts één partij er de vruchten van plukt, ontstaat er ontevredenheid en dat is juist het eerste wat men in een immigratiedossier zou moeten vermijden;
Wat tegenwoordig in Europa gebeurt is niet onder de term "immigratie" te plaatsen. Als op twee generaties heelder steden worden overspoeld, waarbij de autochtone bevolking in de minderheid geraakt, dan spreekt men niet over immigratie maar over invasie en kolonisatie.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2012, 05:28   #58
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Daar zijn drie soorten vreemdelingen:

- zij die uw en mijn job komen afpakken;
- zij die uw en mijn sociale zekerheid komen afpakken;
- zij die uw en mijn actueel niet in te vullen vacatures in knelpuntberoepen komen afpakken.
Dat ze de loon en/of arbeidsvoorwaarden verbeteren ipv ze te verslechteren om dan naar het buitenland te kijken of daar geen mensen ondermarktconform hier willen komen werken.
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2012, 09:15   #59
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Is er misschien een cultuurverschil tussen jullie beiden ?
Iemand wijzen op een vergissing, is dat bij jullie een cultuurverschil ?
Zelfs van mening verschillen, is dat bij jullie een cultuurverschil ?

Populairder gezegd: ge zijt aan het zeveren.

Erfopvolging voor openbare ambten, dat is een cultuurverschil waar ik niet bij kan. Om maar een voorbeeld te geven.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2012, 09:21   #60
OilOnFire
Gouverneur

Standaard

Eigenlijk geen vuiltje aan de lucht. Dit noemen ze gewoon: Markteconomie.

Mooi woord hé maar; het werkt niet. Althans voor de werkende klasse, de 'basis' genoemd.

Het enig antwoord dat kan geboden worden is: pakken /rapen waar er te rapen valt!! Liefst bij de 'super-rijken' want daar is het leed het laagst!.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be