Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 mei 2012, 17:09   #41
Dazi Martina
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Ge wilt terug wat oorlogje spelen in Europa zoals in het verleden?
Onze (groot-)ouders hebben gevochten voor nooit meer oorlog. Europa is een kind van die gedachte en jij wil dat afbreken?.
De NATO heeft de oorlogsstoker Duitsland reeds meer dan 60 jaar terecht onder de knoet. Dat er geen oorlog is heb je te danken aan Albion en Yankeeland die namelijk ervoor gezorgd hebben dat men hier vrede en welvaart heeft. Sebrenica, Kosovo....de eurofielen stonden erbij en keken ernaar Good old USA moest het weer eens oplossen of ze hadden elkaar gewoon leegverkracht of doodgeschoten. Dus stop svp om vrede en welvaart te linken aan de EGKS, de EEG of de EU.

Citaat:
Ik steun liever mijn buren, mijn streekgenoten, dan ze te bestrijden..
Niemand moet bestreden worden enkel een niet verkozen dictatoriaal instrument als de EU. Een Duitser of een Belg blijft een mens maar Nederland staat niet te wachten dat deze volkeren zich met de binnenlandse zaken van een ander land gaan bemoeien. De Britten zijn ook zeer eurosceptisch dus een duidelijke bondgenoot in geostrategische en geopolitieke verhoudingen. Dat u dat niet zint is mijn probleem niet.

Citaat:
Neen ik vier carnaval. Ik moet niks hebben van die over de top getilde Angelsaxische cultuur. Ik moet niks hebben van die cultuur die andere culturen letterlijk en figuurlijk leegzuigt. AL eens bij stilgestaan hoeveel geld er via auteursrechten naar Amerika vloeit? Mensen zoals gij zijn de oorzaak dat wij het in Europa economisch niet zo goed hebben dan eigenlijk mogelijk is.
Toevallig ook vergeten dat de bankencrisis waaronder wij gebukt gaan er gekomen is door stommiteiten in Amerika?.
Ik ben van niets de oorzaak. Ik gebruik men grijze massa iets wat u beter ook eens zou doen. En als er een cultuur is die Duitse en Nederlandse eigenheid wegzuigt is het wel die totaal over de kop getilde EU.

Citaat:
Ik reken er op dat het gemiddelde verstandelijke vermogen van de Europeanen ver boven dat van u uitsteekt. Anders staat ons een donkere toekomst te wachten.
Als gij zo hoog oploopt met Amerika: pak uw valieske en ga daar naartoe. Ik hoop wel dat ge dan in goede gezondheid blijft. Want zonder werk of ziek ziet her er daar iets wat minder rooskleuring uit dan in het door u zo verfoeide Europa.
.
Het zelfde hopeloze eurofiele klaagzangetje. "'Wee u gebeente als u anti-EuropeeSSch durft te zijn"'. We gaan allemaal knollen vreten en ons wassen in vuil water als de EU ophoudt te bestaan. Ga spelen jongen....
Dazi Martina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2012, 17:10   #42
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dazi Martina Bekijk bericht
Nogmaals de vijand van mijn vijand is mijn vriend. Om het EU monster te vernietigen heb je bondgenoten nodig. Net zoals in 1945 zullen de Yanks en de Britten Nederland bevrijden van de dictatuur van Europa-Duitsland...
2!

Ik dat geval, WE NEED YOU. (hopelijk deze keer zonder Yanks noch Britten echter)

Zou trouwens zeer beschamend zijn (noch oplossing).
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2012, 17:14   #43
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Mag ik aannemen dat de huidige voorstanders van een verenigd Europa een team is met heel veel voorstanders en geen moorden of geweld in peto heeft .

De vergelijking met Hitler is toch wel 8 bruggen te ver .
Oja... zeker van je stuk ?
HIER
Oud 3 mei 2012, 17:18   #44
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als eurofiele jodenhatende propagandist zal het nog lang duren voor uw enigsinds schrijfsels kan posten die kunnen aanzien worden als " inhoud". Waar het hart van vol is loopt de mond of liever het schuim van over niet waar Zeikie??
Zie hier, een Zionistische anti-EU-draad, 'k begin al te schuimbekken.

Maar zeer benieuwd naar Uw denkpad. Laat maar komen, zonder twijfel ben ik niet de enige die met veel aandacht Uw voorstellen wil kennen, als anti-EU-worst.
HIER
Oud 3 mei 2012, 17:20   #45
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kasumi Bekijk bericht
Er valt geen inhoud te bespeuren. Enkel wat gezwets van een pro Amerika-Israel propagandistje en calvinistje van het 7de knoopsgat.

Kom eerst met inhoud en dan zal ik bekijken of het de moeite is om op te reageren. Ik daag u bij deze uit, dat voor elkaar te brengen.
Give him a chance please...

Let's see...
HIER
Oud 3 mei 2012, 17:42   #46
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door speurneus Bekijk bericht
Jij wil blijkbaar Europa bestrijden door de plaatselijke, landelijke en de Europese economie onder uit te halen.
Dus liever honger dan een verenigd Europa.
Hoe dom sommigen toch kunnen zijn!!
Zeg me eens, had jij voor Europa honger? Nu zijn er veel meer die honger hebben dan voordien hoor. Voordien behoorde we decennia lang tot de meest rijke landen. Dank u Europa, nu behoren we mee tot de armste. Hoe dom kunnen sommige toch zijn? Zeer dom klaarblijkelijk en blind bovendien.

Laatst gewijzigd door Garry : 3 mei 2012 om 17:43.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2012, 17:42   #47
captain jack
Gouverneur

captain jack's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De NATO heeft de oorlogsstoker Duitsland reeds meer dan 60 jaar terecht onder de knoet. Dat er geen oorlog is heb je te danken aan Albion en Yankeeland die namelijk ervoor gezorgd hebben dat men hier vrede en welvaart heeft. Sebrenica, Kosovo....de eurofielen stonden erbij en keken ernaar Good old USA moest het weer eens oplossen of ze hadden elkaar gewoon leegverkracht of doodgeschoten. Dus stop svp om vrede en welvaart te linken aan de EGKS, de EEG of de EU.
Die liggen toch niet in de EU?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Zeg me eens, had jij voor Europa honger? Nu zij er veel meer die honger hebben dan voordien hoor. Voordien behoorde we decennia lang tot de meest rijke landen. Dank u Europa, nu behoren mee tot de armste. Hoe dom kunnen sommige toch zijn? Zeer dom klaarblijkelijk en blind bovendien.
Had gij voor de opkomst van de Ipod honger? Ik dacht het niet! Dank u Apple, nu behoren we mee tot de armste. Hoe dom kunnen sommige toch zijn? Zeer dom klaarblijkelijk en blind bovendien.

Laatst gewijzigd door captain jack : 3 mei 2012 om 17:44.
captain jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2012, 17:47   #48
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Niet wat Europa nodig heeft, of je nu tegen de EU bent of niet. Buiteneuropese belangen worden hier gediend. Verdeel en heers.
Ge vergeet nog '" Brood en spelen".

2000 jaar na datum hebben ze nog niets geleerd. Waar Romen over viel zal Europa ook over vallen. Het zal ons spijtig genoeg, tegen dan, armoede gebracht hebben.

Waar meer dan een eeuw aan gewerkt en voor gestreden is wordt nu zienderogen aan brokken gesmeten.

Laatst gewijzigd door Garry : 3 mei 2012 om 17:53.
Oud 3 mei 2012, 17:51   #49
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er valt geen inhoud te bespeuren. Enkel wat gezwets van een pro Amerika-Israel propagandistje en calvinistje van het 7de knoopsgat.

Kom eerst met inhoud en dan zal ik bekijken of het de moeite is om op te reageren. Ik daag u bij deze uit, dat voor elkaar te brengen.
Gij reageert dus, volgens uw uitleg hier, liever op inhoudsloze teksten. Of heb ik iets gemist?
Oud 3 mei 2012, 18:02   #50
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Oja... zeker van je stuk ?
Klare. Ge weet schijnbaar zo veel over Hitler. Vertel me dan eens. Al eens over nagedacht hoe het mogelijk was dat een gewone huisschilder het heeft kunnen brengen tot een positie als die van Hitler?

Men verwijt de Duitse bevolking dat ze beweerden er niets van geweten te hebben dat er zoveel Joden afgeslacht werden in die kampen. De Amerikanen, welke voor een groot deel Joden waren, (geallieerden) hebben VIJF jaar nodig gehad om te komen bevrijden. Ga je nu beweren dat die ook niets wisten van wat er met de joden gebeurden? Inlichtingen dienst, iets onbekend voor u? Of stond hun wapenindustrie, die ook veelal in joodse handen was, op het voorplan.

Vergeet niet dat Amerika altijd ergens een oorlog nodig heeft.

Ze hadden volgens hun zeggen geen schepen om eerder te komen bevrijden . Bij de uiteindelijke bevrijding waren er HONDERDEN schepen, 't zag zwart van de schepen . Wanneer hebben ze die dan allemaal gemaakt? Al eens over nagedacht?

Laatst gewijzigd door Garry : 3 mei 2012 om 18:14.
Oud 3 mei 2012, 18:17   #51
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ge vergeet nog '" Brood en spelen".

2000 jaar na datum hebben ze nog niets geleerd. Waar Romen over viel zal Europa ook over vallen. Het zal ons spijtig genoeg, tegen dan, armoede gebracht hebben.

Waar meer dan een eeuw aan gewerkt en voor gestreden is wordt nu zienderogen aan brokken gesmeten.
Spoedig nabij,... Hunger Games.
HIER
Oud 3 mei 2012, 18:26   #52
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Klare. Ge weet schijnbaar zo veel over Hitler. Vertel me dan eens. Al eens over nagedacht hoe het mogelijk was dat een gewone huisschilder het heeft kunnen brengen tot een positie als die van Hitler?

Men verwijt de Duitse bevolking dat ze beweerden er niets van geweten te hebben dat er zoveel Joden afgeslacht werden in die kampen. De Amerikanen, welke voor een groot deel Joden waren, (geallieerden) hebben VIJF jaar nodig gehad om te komen bevrijden. Ga je nu beweren dat die ook niets wisten van wat er met de joden gebeurden? Inlichtingen dienst, iets onbekend voor u? Of stond hun wapenindustrie, die ook veelal in joodse handen was, op het voorplan.

Vergeet niet dat Amerika altijd ergens een oorlog nodig heeft.

Ze hadden volgens hun zeggen geen schepen om eerder te komen bevrijden . Bij de uiteindelijke bevrijding waren er HONDERDEN schepen, 't zag zwart van de schepen . Wanneer hebben ze die dan allemaal gemaakt? Al eens over nagedacht?
Deze ook niet vergeten...

HIER
Oud 3 mei 2012, 18:28   #53
Kasumi
Banneling

Standaard

Citaat:
Gij reageert dus, volgens uw uitleg hier, liever op inhoudsloze teksten. Of heb ik iets gemist?
Neen, ik had liever een inhoudsvolle tekst aangetroffen.
Kasumi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2012, 18:35   #54
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Die krijgen we vast en zeker nog.

Ook werd er gevraagd naar bepaalde voorstellen, laat ons dat niet vergeten.
Dat zou trouwens meer on topic zijn.

Als @Dazi meer verklarend kan zijn aangaande zijn standpunt zou dat idd zeer interessant zijn.

Laat ons even wachten.
HIER
Oud 3 mei 2012, 18:38   #55
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Goed, dat versta ik, alleen op die, volgens u inhoudsloze tekst, gaf je wel reactie, en naar uw eigen zeggen, zou je in het geval van een inhoudsvolle tekst eerst even aanzien of je er op gaat reageren.
Oud 3 mei 2012, 19:02   #56
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Hoe het verenigde Europa stokken in de wielen steken ???... Reageer op discussie ...

Praat, schrijf en lees over de EUSSR, kijk tevens even in de geschiedenisboeken...

Vele Europeanen zijn tegen de eenheidsworst EUSSR, maar duidelijke acties tegen het apparaat zullen pas starten als er honger en leed bestaat.

Maar tegen dan is Europa reeds helemaal verloren en zal het lang duren om terug uit de armoede te komen.

Hoe het VSE verhinderen ???

Moeilijk, waarschijnlijk weerom met oorlog.
HIER
Oud 3 mei 2012, 19:33   #57
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja dat kan , als u nog 100 jaar mensen hersenpoelt met Uw onzin en haat zaaid op het niveau van de extremistische moslims . dan zou dat kunnen .
maar dan ligt dat aan haatcampagne en niet aan mensen die vrede willen binnen Europa . Ik heb vrienden binnen diverse landen van Europa en ook daar buiten en als U denkt dat ik in Uw oorlag ga stappen dan ben je heel naif .
Vrede is een utopie. Wacht tot morgen , of overmorgen, of de dag daarna.... wanneer een groot deel van de bevolking zijn hypotheek niet meer betalen kan, geen brood meer op de plank krijgt, zijn kinderen niet meer kan geven wat ze nodig hebben, we zullen dan eens zien hoe het met uw vrede gesteld is.

Laatst gewijzigd door Garry : 3 mei 2012 om 19:33.
Oud 3 mei 2012, 19:40   #58
Dazi Martina
Banneling

Standaard

Precies, collectieve armoede is het ordewoord van de Ellende Unie. Als de hel eenmaal losbreekt zullen de tanden van Verhofstadt in het rond vliegen. Een spleetcorrectie aan zijn gebit zal dan overbodig zijn.

Laatst gewijzigd door Dazi Martina : 3 mei 2012 om 19:41.
Dazi Martina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2012, 21:16   #59
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

AnarchoChristophe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vrede is een utopie. Wacht tot morgen , of overmorgen, of de dag daarna.... wanneer een groot deel van de bevolking zijn hypotheek niet meer betalen kan, geen brood meer op de plank krijgt, zijn kinderen niet meer kan geven wat ze nodig hebben, we zullen dan eens zien hoe het met uw vrede gesteld is.
Iedereen die dit als argument gebruikt en vindt dat het voldoende is om pacifisten of anderen die vrede verdedigen af te wimpelen moet naar oorlogsgebied gestuurd worden. Gewoon voor de lol.
Oud 3 mei 2012, 21:21   #60
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

AnarchoChristophe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja dat kan , als u nog 100 jaar mensen hersenpoelt met Uw onzin en haat zaaid op het niveau van de extremistische moslims . dan zou dat kunnen .
maar dan ligt dat aan haatcampagne en niet aan mensen die vrede willen binnen Europa . Ik heb vrienden binnen diverse landen van Europa en ook daar buiten en als U denkt dat ik in Uw oorlag ga stappen dan ben je heel naif .
Interne vrede door een superstaat, waarvan je het bestaan dan verdedigt als opboksen tegen andere superstaten of groepen?

Heb jij ooit 1984 gelezen? Ik ben er zeker van dat de burgers van Oceanië heel blij waren met hun interne vrede...

Er is overigens maar één manier om op te boksen tegen superstaten en vrede te behouden, kleine regionale zelfbesturing.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be