![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Dat is wat onze klassieke politici het eerst zelf doen. Q ging bijvoorbeeld koste wat koste burgemeester worden van Kortrijk enz... !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Juist ja tegenwoordig is het beter zoon of dochter te zijn van een gepensioeneerde of dode politicus om als bewindsvoerder verkozen te kunnen worden in de een of andere regering.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() als het geld constructief en met begeleiding gebruikt wordt ben ik 100 procent pro.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als men al begint met het doel dat men wil bereiken duidelijk vooropstelt, dan kunnen we daar over oordelen.
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar zit hier de scheiding der machten, scheiding van kerk en staat????? AFVOEREN DIE TROEP!!!! Beter misschien hieromtrent eens een nieuwe draad te openen en dat gaan we dan ook meteen maar doen. Laatst gewijzigd door Garry : 16 augustus 2013 om 13:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal zelf een stok smijten: we hebben het toch over de uitroeiing van de zigeunerleefwijze?
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister-President
|
![]() Dat stokje kennen we al te lang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En inhoudelijk niets? Hoe zou dat nu komen?
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister-President
|
![]() Jammer voor u, en vergeef mijn arrogantie maar er wordt niet veel moeite meer gestoken als reactie op Vlaams Blok praat. Jullie gaan eindelijk de dieperik in electoraal gezien. Xenofobe praat negeren kan soms heerlijk zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heel geloofwaardig.
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Voor het Moederland!
![]() |
![]() |
#54 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is er?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Bwa , ik lust genne shokolat , zowel brojne , a's de witte , ik kreeg er ok noa eun taad taandpijn van ![]() Die eerste , die koeke lust ik wel ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 17 augustus 2013 om 00:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die Eurocraten komen tenminste niet stelen en inbreken, laten zich niet neerploffen om het even waar plaats is om het achter te laten als een stort enz enz We zijn nog altijd beter met een dure school voor Eurocraten dan met het vullen van het landschap met rondtrekkende Roma. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Wedden dat bijna iedereen er tegen is maar toch weer voor dezelfden zal stemmen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze kiezen ervoor om als Roma door het leven te gaan, ze weten welk leven hen te wachten staat, en ze moeten dus maar hun plan trekken. Ons belastingsgeld moet daarvoor toch niet dienen! Maar bon, samen met de duizenden andere "verrijkers" die we verplicht worden te slikken en te kweken... Het zal "onze tijd" nog wel meegaan, maar de volgende generaties: drama! En voor onze politiekers "van nu" moet dat niet meer zijn, blijkbaar. Laatst gewijzigd door andev : 17 augustus 2013 om 11:03. |
|
![]() |
![]() |