![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer nog, het betrokken incident is in eerste instantie een zware misdaad tegenover de betrokken weerloze baby én tegenover die jonge moeder. Verder is het al evenzeer een zwaar misdrijf op het vlak van maatschappelijk fatsoenlijk gedrag. Het is immers een blatante vorm van afschuwelijk racisme die uitgaat van een groep die de gewoonte heeft om bij de minste verantwoorde aanmerking hun stekels recht te zetten en "racist" te schreeuwen naar de autochtonen. Ze zijn erger dan racisten, het zijn fascisten. En hun methode om een weerloos slachtoffer "aan te pakken" roept herinneringen op aan de methodiek die in de vorige eeuw werd toegepast door de kornuiten van de SS.
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Heel die eer-van-de-familie-cultuur (of hoe moet ik het anders noemen) zit zo ingebakken dat het reflexmatig begint te worden. Dat stoort me ook, en enorm hoor. En in AD kun je dan weer lezen dat na controle de baby blijkbaar niets mankeerde. Baby mishandelde zwangere vrouw overleden Laatst gewijzigd door HRobin : 5 mei 2012 om 16:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heeft u mij een vraag gesteld? Waar dan? Ze moet me ontgaan zijn, natuurlijk wil ik ze beantwoorden indien ze aan mij werd gesteld. Kunt u even zeggen waar ik ze vind? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het verschil is dat jij wat je niet weet invult naar goeddunken en van maakt; 5 marrokanen slaan een hoogzwangere vrouw in elkaar, schoppen haar in de buik, en veroorzaken de miskraam. Die vrouw had evengoed 2 maand ver kunnen zijn, een voorgeschiedenis van miskramen hebben, op 3 april een marathon gaan lopen zijn of een veld omgeploegd hebben dan gaan benjispringen. Dat zal wel niet, maar ik zeg er tenminste bij dat we niet alles weten? jij denkt dat je het hele verhaal kent. En vooraleer je denkt dat ik het goedspreek; nee; dat is niet goed te spreken. Maar dan heb ik het over de agressie en lastigvallen. De miskraam is, omwille van het tijdsverschil, waarschijnlijk niet gerelateerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dus de medische geschiedenis is wel degelijk van belang; voor wat betreft het toereken van de miskraam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als een kind acht dagen na een trauma geboren wordt heeft dat niks met het trauma te maken? alles goed ginds? ook al diploma behaald? ook al zwanger geweest zeker? Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 5 mei 2012 om 17:00. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dus je moet niet antwoorden, maar je mag wel ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En waarom die fysieke aanval? Omdat ze over straat loopt met een Surinamer? Krankzinnig! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat vindt u maar ik niet. Ik ben dan ook een vrouw, mij lijkt een baby die na een fysieke aanval te vroeg geboren wordt, wel in verband te staan met fysiek geweld, of die mevrouw eerder een miskraam had is niet relevant.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of wil je enkel provoceren om te provoceren? Wat is je doelstelling eigenlijk met het beledigen van medeforummers? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overgens is dit het zoveelse racistische incident met Marokkanen. http://www.youtube.com/watch?v=Ac_AXVq3qVk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een Marokkaanse vrouw en een Surinaamse man werden het slachtoffer van een racistische aanval. Dit toont aan dat we strenger moeten optreden tegen diegenen, zoals Wilders, die het racistische gedachtegoed in onze samenleving verspreiden.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik vind uw mening een miskleun van jewelste en zelfs van weinig intelligentie blijkgeven, wanneer uw mening bedoeld is om Wilders ter discussie te stellen. |
|
![]() |
![]() |