Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 5 mei 2012, 16:31   #41
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Als ze relevant zijn, zal ik ze beantwoorden.
Neen. Als je over zo'n geval van straatcriminaliteit überhaupt iets zinnigs kan zeggen, doe dat dan in het passend subforum.
Drosootje, je bent duidelijk zéér gepikeerd omdat dit incident zo klaar en ondubbelzinnig wijst om de volstrekte onverenigbaarheid van de filosofie welke dat Marokkaans Quintet erop nahoudt en de Westerse samenleving waarin wij hen (volkomen ten onrechte) hebben toegelaten.

Meer nog, het betrokken incident is in eerste instantie een zware misdaad tegenover de betrokken weerloze baby én tegenover die jonge moeder. Verder is het al evenzeer een zwaar misdrijf op het vlak van maatschappelijk fatsoenlijk gedrag. Het is immers een blatante vorm van afschuwelijk racisme die uitgaat van een groep die de gewoonte heeft om bij de minste verantwoorde aanmerking hun stekels recht te zetten en "racist" te schreeuwen naar de autochtonen. Ze zijn erger dan racisten, het zijn fascisten. En hun methode om een weerloos slachtoffer "aan te pakken" roept herinneringen op aan de methodiek die in de vorige eeuw werd toegepast door de kornuiten van de SS.
Oud 5 mei 2012, 16:35   #42
HRobin
Minister

HRobin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Kunt u even antwoorden op de vraag die ik u stelde?
Wat bedoel je met cultuur heeft er " een beetje" mee te maken?
Hoe weet u of er anderen in de omgeving waren?
Zullen we even focussen op het gedrag tegenover die mevrouw? Daar gaat het namelijk over!
Ik had toch de indruk dat ik eerst een vraag had gesteld

Heel die eer-van-de-familie-cultuur (of hoe moet ik het anders noemen) zit zo ingebakken dat het reflexmatig begint te worden. Dat stoort me ook, en enorm hoor.

En in AD kun je dan weer lezen dat na controle de baby blijkbaar niets mankeerde.

Baby mishandelde zwangere vrouw overleden

Laatst gewijzigd door HRobin : 5 mei 2012 om 16:35.
HRobin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2012, 16:40   #43
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HRobin Bekijk bericht
Ik had toch de indruk dat ik eerst een vraag had gesteld

Heel die eer-van-de-familie-cultuur (of hoe moet ik het anders noemen) zit zo ingebakken dat het reflexmatig begint te worden. Dat stoort me ook, en enorm hoor.

En in AD kun je dan weer lezen dat na controle de baby blijkbaar niets mankeerde.

Baby mishandelde zwangere vrouw overleden
Dat lijkt me dan geen " beetje" maar regelrecht ingebakken en achterlijk machogedrag waarbij een jonge vrouw hoe dan ook slachtoffer werd.
Heeft u mij een vraag gesteld?
Waar dan? Ze moet me ontgaan zijn, natuurlijk wil ik ze beantwoorden indien ze aan mij werd gesteld.
Kunt u even zeggen waar ik ze vind?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2012, 16:43   #44
Liederik
Staatssecretaris

Liederik's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
als je in mekaar en vast in de buik wordt geschopt en het kind wordt dan acht dagen later te vroeg geboren, dan zie jij géén causaal verband? wanneer zie jij dat wel? als het eruitvalt als je erop schopt of zo?
Kijk, dat is het net. Ik weet het niet. Maar jij ook niet. Hoever was ze ? Twee maand? 8 maand? Waar is ze geslagen of geschopt? Recht in haar buik? Op haar gezicht? Tegen haar kont? Hoe hard, hoeveel?

Het verschil is dat jij wat je niet weet invult naar goeddunken en van maakt; 5 marrokanen slaan een hoogzwangere vrouw in elkaar, schoppen haar in de buik, en veroorzaken de miskraam.
Die vrouw had evengoed 2 maand ver kunnen zijn, een voorgeschiedenis van miskramen hebben, op 3 april een marathon gaan lopen zijn of een veld omgeploegd hebben dan gaan benjispringen.
Dat zal wel niet, maar ik zeg er tenminste bij dat we niet alles weten? jij denkt dat je het hele verhaal kent.

En vooraleer je denkt dat ik het goedspreek; nee; dat is niet goed te spreken. Maar dan heb ik het over de agressie en lastigvallen. De miskraam is, omwille van het tijdsverschil, waarschijnlijk niet gerelateerd.
Liederik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2012, 16:43   #45
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Drosootje, je bent duidelijk zéér gepikeerd omdat dit incident zo klaar en ondubbelzinnig wijst om de volstrekte onverenigbaarheid van de filosofie welke dat Marokkaans Quintet erop nahoudt en de Westerse samenleving waarin wij hen (volkomen ten onrechte) hebben toegelaten.

Meer nog, het betrokken incident is in eerste instantie een zware misdaad tegenover de betrokken weerloze baby én tegenover die jonge moeder. Verder is het al evenzeer een zwaar misdrijf op het vlak van maatschappelijk fatsoenlijk gedrag. Het is immers een blatante vorm van afschuwelijk racisme die uitgaat van een groep die de gewoonte heeft om bij de minste verantwoorde aanmerking hun stekels recht te zetten en "racist" te schreeuwen naar de autochtonen. Ze zijn erger dan racisten, het zijn fascisten. En hun methode om een weerloos slachtoffer "aan te pakken" roept herinneringen op aan de methodiek die in de vorige eeuw werd toegepast door de kornuiten van de SS.
Met vrees in het hart kan ik u niet anders dan overschot van gelijk geven; Hoe langer hoe meer mensen in mijn omgeving (oud en jong, gekleurd en niet gekleurd) vinden hetzelfde en voelen zich helemaal niet meer op hun gemak. Het probleem is dat de mensen waar ik het over heb NERGENS anders een heimweeland hebben zoals de kolonisten. Me dunkt waren de nazi's met minder manschappen dan wat er nu in Europa rondzwalpt aan hun fascistoide broertjes.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2012, 16:45   #46
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
het mankeerde niks. het was gewoon deaud.
Oud 5 mei 2012, 16:46   #47
Liederik
Staatssecretaris

Liederik's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoe weet u dat? Het is niet omdat een ziekenhuis alle middelen inzet waardoor een baby nog 8 dagen in leven werd gehouden, dat u kunt inschatten of fysiek geweld wel of niet de oorzaak was.
Dus de hele medische geschiedenis moet er voor u bij? Denk het niet .
Lees het artikel opnieuw. Na onderzoek is ze naar huis gegaan, omdat er niks aan de hand bleek. Ze is daar niet gebleven.
Dus de medische geschiedenis is wel degelijk van belang; voor wat betreft het toereken van de miskraam.
Liederik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2012, 16:53   #48
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liederik Bekijk bericht
Kijk, dat is het net. Ik weet het niet. Maar jij ook niet. Hoever was ze ? Twee maand? 8 maand? Waar is ze geslagen of geschopt? Recht in haar buik? Op haar gezicht? Tegen haar kont? Hoe hard, hoeveel?
Als men spreekt over een KIND dat te vroeg werd geboren was ze hoogzwanger. Indien het over een foetus gaat spreekt men over miskraam.

Citaat:
En vooraleer je denkt dat ik het goedspreek; nee; dat is niet goed te spreken. Maar dan heb ik het over de agressie en lastigvallen. De miskraam is, omwille van het tijdsverschil, waarschijnlijk niet gerelateerd.
Men spreekt niet over miskraam maar over een KIND dat te vroeg geboren werd, acht dagen nadat die troep marokkanen de zwangere vrouw "lastigvielen" zeg ik het goed zo? (in de krant staat: duwen schoppen, trappen en slaan: lastigvallen dus?)
Als een kind acht dagen na een trauma geboren wordt heeft dat niks met het trauma te maken? alles goed ginds? ook al diploma behaald? ook al zwanger geweest zeker?

Citaat:
Een miskraam is een spontane afbreking van een zwangerschap tot 20 weken (door de Wereldgezondheidsorganisatie gedefinieerd; in Nederland wordt gesproken van een miskraam tot 16 weken.)
Citaat:
Een doodgeboren baby is een baby die na de eerste 20 (of ander aantal, definities variëren) weken van de zwangerschap geboren wordt, maar al voor de geboorte overleden is (intra-uteriene vruchtdood) of bij de geboorte overlijdt. De Wet op de lijkbezorging definieert een doodgeborene als de na een zwangerschapsduur van ten minste 24 weken levenloos ter wereld gekomen menselijke vrucht

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 5 mei 2012 om 17:00.
Oud 5 mei 2012, 16:55   #49
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
erg hé!
waarom krijg ik nu ineens het vermoeden dat er hier een alter ego van Artisjok is komen opdagen?

oops... moet weg, mijn buren zijn hun zwangere dochter aan het stenigen. Gebeurt maandelijks op eerste zaterdag en nadien volgt een korte receptie die ik niet kan missen! Onderwijl wordt het lijk op de brandstapel opgestookt, is gewoon kleine autochtone toets die we eraan geven.

volgende maand is het aan de volgende straat waar de hoeren zwanger zijn van niet-moslims.
Zal een distelvlieg zijn.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2012, 17:00   #50
HRobin
Minister

HRobin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat lijkt me dan geen " beetje" maar regelrecht ingebakken en achterlijk machogedrag waarbij een jonge vrouw hoe dan ook slachtoffer werd.
Heeft u mij een vraag gesteld?
Waar dan? Ze moet me ontgaan zijn, natuurlijk wil ik ze beantwoorden indien ze aan mij werd gesteld.
Kunt u even zeggen waar ik ze vind?
Op de vorige pagina, maar mijn vraag was eerder aan Cynara gericht, maar jij reageerde op mijn vraag.
Dus je moet niet antwoorden, maar je mag wel
HRobin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2012, 18:31   #51
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Het verschil is dat jij wat je niet weet invult naar goeddunken en van maakt; 5 marrokanen slaan een hoogzwangere vrouw in elkaar, schoppen haar in de buik, en veroorzaken de miskraam.
Die vrouw had evengoed 2 maand ver kunnen zijn, een voorgeschiedenis van miskramen hebben, op 3 april een marathon gaan lopen zijn of een veld omgeploegd hebben dan gaan benjispringen.
Dat zal wel niet, maar ik zeg er tenminste bij dat we niet alles weten? jij denkt dat je het hele verhaal kent.

Uw "waarschijnlijk" is puur giswerk, net wat u dan anderen verwijt...fysieke agressie tegenover een zwangere vrouw die 8 dagen later een miskraam heeft! Een miskraam ten gevolge van geweld, kan zeker wanneer er medische zorg is, best enkele dagen later gebeuren hoor.
En waarom die fysieke aanval? Omdat ze over straat loopt met een Surinamer?

Krankzinnig!
Oud 5 mei 2012, 18:34   #52
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Op de vorige pagina, maar mijn vraag was eerder aan Cynara gericht, maar jij reageerde op mijn vraag.
Dus je moet niet antwoorden, maar je mag wel
Of dit onder het juiste subforum zit? Bedoel je dat? Zal de moderatie wel uitmaken, niet?
Oud 5 mei 2012, 18:37   #53
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Lees het artikel opnieuw. Na onderzoek is ze naar huis gegaan, omdat er niks aan de hand bleek. Ze is daar niet gebleven.
Dus de medische geschiedenis is wel degelijk van belang; voor wat betreft het toereken van de miskraam.
Dat vindt u maar ik niet. Ik ben dan ook een vrouw, mij lijkt een baby die na een fysieke aanval te vroeg geboren wordt, wel in verband te staan met fysiek geweld, of die mevrouw eerder een miskraam had is niet relevant.
Oud 5 mei 2012, 18:40   #54
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Mochten het 5 blanke mannen geweest zijn dan had je nu een mediastorm die erover berichtte. Maar nu blijft het stil.
Hoera! Een nieuw gevalletje waar we met z'n allen onze racistische tanden kunnen inzetten!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2012, 18:43   #55
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Hoera! Een nieuw gevalletje waar we met z'n allen onze racistische tanden kunnen inzetten!
Wie van uw medeforummers heeft er hier volgens u "racistische tanden"? De daders of mensen die commentaar hebben op dat gedrag?
Of wil je enkel provoceren om te provoceren?
Wat is je doelstelling eigenlijk met het beledigen van medeforummers?
Oud 5 mei 2012, 18:48   #56
F.B.
Parlementslid

Standaard

Citaat:
NEGERHOER! inderdaad ja, racisme... Of wil je zeggen dat je geen negers hoeft?
F.B. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2012, 18:54   #57
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Niks te maken met integratie, noch immigratie. Slot erop.
Heeft zeker te maken met integratie.
Ook Marokkanen dienen zich te houden aan art.1 van de Nederlandse grondwet.
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2012, 18:57   #58
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
We moeten dat tuig zijn gang laten gaan ?
Overgens is dit het zoveelse racistische incident met Marokkanen.

http://www.youtube.com/watch?v=Ac_AXVq3qVk
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2012, 19:00   #59
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Een Marokkaanse vrouw en een Surinaamse man werden het slachtoffer van een racistische aanval. Dit toont aan dat we strenger moeten optreden tegen diegenen, zoals Wilders, die het racistische gedachtegoed in onze samenleving verspreiden.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2012, 19:06   #60
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Een Marokkaanse vrouw en een Surinaamse man werden het slachtoffer van een racistische aanval. Dit toont aan dat we strenger moeten optreden tegen diegenen, zoals Wilders, die het racistische gedachtegoed in onze samenleving verspreiden.
Ja hoor, wanneer Marokkaanse mannen zich misdragen ligt dit vast aan Wilders!
Ik vind uw mening een miskleun van jewelste en zelfs van weinig intelligentie blijkgeven, wanneer uw mening bedoeld is om Wilders ter discussie te stellen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be