![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Uit uw redenering zou dan blijken, ze moeten zelf financieel verantwoordelijk moeten gesteld worden en dus ook voor de huisvesting. Moesten ze dus zo redeneren, is het OCMW bijna voor niets nog nodig en om het nog verder door te drijven, u vindt dan de hele sociale voorziening overbodig in ons land. Let wel: ik zeg niet dat vreemdelingen hier voor gans hun leven, met heel hun familie "gratis" mogen komen wonen. Ze moeten ook werken, daarom niet meteen, want zoals ik al aangaf met het voorbeeld van de kosovaar, dat is gewoonweg onmogelijk. Ik zeg enkel: geef ze de kans, de tijd en de mogelijkheid om zich aan te passen en dan op zoek te gaan naar werk en dan hun belastingen te betalen. En dan, pas dan, moet men dezelfde controles toepassen als bij de Belg.
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dat u mensen verdedigd siert u,maar u beantwoord een vraag gewoon terug met een vraag,met andere woorden u weet met u houding zelf geen weg. Dit gegeven is moeilijk,maar op een bepaalde ogenblik is het geld op mede door de uitgaven die de staat heeft met de zorg voor illegalen en niet belgen waar het zorg voor moet dragen. Er zal dan niets meer zijn om te verdelen en zal dan iedereen tevreden zijn. vandaag in de krant :Meer bedrijven failliet dan ooit,in 6 maanden maar liefts 4283 bedrijven,moet ik er een tekeninkske bijmaken. Denkt gij dat de allochtonen met Belgisch paspoort tevreden zullen blijven als er niks meer te verdelen valt,mede door het feit dat de vreemdelingen problematiek en de illegalen vertroeteling handenvol geld gekost heeft,neen natuurlijk niet ze zullen hun rechten opeisen zoals de andere Belgen. Wanneer gaan uw ogen is opengaan,en gaat u eens beseffen dat wij het ocmw van de wereld niet zijn,er is momenteel geen werk,en als er werk is dan moet dat in de eerste plaats gaan naar Belgen! En meneer bakkebaard het ocmw was oorspronkelijk bedoeld voor onze mensen,terwijl het nu voor een groot deel gebruikt word voor onze ingehaalde uitheemse vrienden,het gaat zelfs zo ver dat Belgen geweigerd worden en buitenlanders niet,vind u dat normaal. ik heb mijn buik vol van mensen die voortdurend op anderen hun nek zitten en het altijd beter weten,5 jaar regeren? en onze welvaart naar de maan helpen. Zolang er geld is meneer bakkebaard kan er verdeeld worden,als het op is is het gedaan,en moet er in de eerste plaats voor de Belgen gezorgd worden,en neem van mij aan daar zijn we niet ver meer vanaf. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Ofwel ben jij gewoon een hopeloos geval of je zit stoned achter uwe pc. Wat is het? Hopelijk niet de combinatie van de twee...
![]() |
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De sociale zekerheid staat reeds onder te hoge druk en is amper houdbaar zonder steeds verdere besparingen. Ik vermoed dat u zelf niet werkt of anders een gemakkelijk jobke heeft als sociaal werker. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Topictitel: "Allochtonen voelen zich onveilig"
Misschien toch al een begin van de integratie? Zou het niet moeten zijn "Allochtonen voelen zich OOK onveilig"
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik geef u eens gelijk en toch bent u niet tevreden. Wie is er dan het hopeloos geval?
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik zei niet 3de wereld, maar 4de wereld.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Denk eens na: we zitten constant te pochen dat we 1 van de best welvarende regio´s zijn in Europa, sommigen beweren zelfs in de hele wereld. Is het dan niet normaal dat wij dan ook het meeste uitgeven. Of gaat u nu beweren dat landen als Bangladesh, Ethiopïe, Soedan,... de allochtonen moeten opvangen en zorgen dat de allochtonen kunnen overleven.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Onze maatschappij is aan het afglijden,naar een bedenkelijk niveau ,en de vraag is of alles betaalbaar zal blijven. Als u dan weet dat wij kampioen zijn in belastingen betalen en in betalen voor allerlei sociale diensten,dan wil ik ook van die diensten kunnen blijven genieten,en dan wil ik niet dat het geld voorzien voor die mensen die jaren inspanningen gedaan hebben zo maar door deuren en vensters gesmeten word. Door slecht beleid in de landen van afkomst,door conflicten,door oorlogen,door slechte economische toestanden,door politieke instabiliteit enz... komen al die mensen naar West -europa afgezakt,met hun eigen cultuur en vizie,en toegegeven sommige van deze mensen hebben onze hulp nodig,en krijgen die ook. Als men dan toch deze mensen wil helpen volstaat het niet om ze maandelijks uit te betalen,maar te investeren in de landen van herkomst,zodat deze mensen in eigen land kunnen opgevangen worden,met hulp van Europa en de VN. Hierin Belgie deelt men kwistig het Belgisch paspoort uit,aan mensen die geen enkele investering in ons land gedaan hebben,maar volop mee profiteren van onze sociale zekerheid en gezondheidszorg. Ook de allochtone Belg die hier geboren is of hier al jaren verblijft en werkt is niet gediend met dit systeem,en zal dit terzijner tijd ook wel laten merken. Dat de Belgen opkomen tegen profitariaat als blijkt dat grote delen van ons belastingsgeld nu al naar werkelozen en overheid gaat tot daar toe,maar als ze merken dat de rest allemaal gaat naar vreemdelingen of illegalenwerking en dat voor onze mensen de broekzak steeds leger word dan krijgt men gegarandeerd problemen. Als zoals de titel van dit topic stelt,de buitenlanders er hier niet meer gerust in zijn,dan zal het inderdaad ook veel met hunne portemonnee te maken hebben. Sociaal zijn is goed,maar moedig het profetariaat niet aan aub. De landen die u opnoemt zijn de armste landen ter wereld,er zijn veel meer landen die een goede levensstandaard hebben, maar die niet zo vrijgevig zijn als ons landje,en daar blijven ze dus meestal weg. Ik geef u op een briefje,meer dan de helft komt naar hier om onze sociale kassen aan te spreken,en als ze leeg zijn is het maar de vraag of er voor onze eigen mensen evenveel solidariteit zal zijn. vriendelijke groeten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is dus voor niets nodig om die nog aan te vullen met de bewoners van andere landen. Ik neem aan dat niet alleen in ons land een 4de wereld bestaat. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#52 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Allah zal wel in hun levensbehoeften voorzien. En bovendien komen ze zo in hun natuurlijk islamitisch biotoop terecht alwaar ze het best en gelukkigst kunnen gedijen. Heerlijk toch die landen als Soedan en Ethiopie : de moslims kunnen er zich ongehinderd (door de Westerse principes) in hun beschavingsachterstand nestelen en verder genieten. Wat kunnen ze zich nog meer wensen? Oh ja ... OCMW's, leeflonen, kindergeld, sociale huisvesting, dopgeld etc. Dat Allah daar in Marokko nog niet aangedacht heeft. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Laten we iedereen opvangen, iedereen gratis een huisje en een loon geven. Op den duur is het hier dan even goed als in de landen die je opnoemt, en zo is iedereen gelijk (even arm). Leuk toch ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#56 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Een Marokkaan kan hier geen honderd meter lopen, of hij wordt beledigd of zelfs afgeklopt door autochtonen... Vooral oudere autochtonen gaan daarin zeer ver; men zegt wel eens dat Marokkanen dikwijls handtassen afpakken van oudere dames, maar in werkelijkheid zijn het die ouwe wijven die het maar niet kunnen laten om op Marokkanen te kloppen met hun handtas... Zo gaat dat in mijn buurt, jaja,... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() Kom zopas terug van een bezoek aan Yvonneke in Stuivenberg.
Haar gezicht is nu wat ontzwollen, maar heeft nog alle kleuren van de regenboog. Haar schouder, arm en pols zijn nog altijd gefixeerd. 86 is ze. Haar benen zijn al jaren door oedeem gezwollen. Ze schuivelde meer dan ze stapte. De buit: haar papieren en 5 euro. Ja, Bakke, ze had een groepje allochtone prepubertjes aangevallen........ 't Stond niet in de gazet, kwam niet op TV. Ze heeft gewoon veel pijn. Danke Bakke! |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Allochtonen voelen zich onveilig.
Ik kan't geloven ... ![]() 10/07 Grootscheepse politieactie in Brusselse agglomeratie Tijdens een grootscheepse politieactie, met codenaam FIPA 11 (Full Integrated Police Action), werden in de nacht van vrijdag op zaterdag in de Brusselse agglomeratie 180 agenten van de zes Brusselse politiezones en federale politie ingezet. Ze bemanden een twaalftal controleposten, patrouilleerden met een tiental bijkomende teams op het grondgebied en zetten een vijftigtal agenten speciaal in de metro- en treinstations in. Operatie FIPA 11 had als voornaamste doel de strijd tegen autodiefstal en -inbraak (en in het bijzonder car- en homejackings) en op de tweede plaats de strijd tegen criminaliteit op de weg en criminaliteit in het algemeen, zo meldt een communiqué van de politie. Meer dan 300 voertuigen en 468 personen werden gecontroleerd. Daarbij werden negen gerechtelijke arrestaties gemaakt, van wie vijf personen voor gewelddadige diefstal, een voor auto-inbraak en twee voor inbraak en diefstal in een woning, deze laatste drie op heterdaad, werden 18 geseinde personen ingerekend, zes administratieve pv's opgesteld, waarvan vier voor illegalen, 36 gerechtelijke pv's en 29 pv' voor verkeersinbreuken opgesteld en werden negen rijbewijzen wegens dronkenschap achter het stuur ingetrokken. De komende maanden zullen nog meer FIPA-acties volgen, teneinde de strijd tegen de criminaliteit in de hoofdstad op te voeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bakkebaard schreef:
Citaat:
De landen waarover U het hierboven hebt moeten maar eens beginnen met op een beschaafde manier met hun eigen bevolking om te gaan!!! Nu komen ze vooral in aanmerking voor oorlog voeren tegen elkaar, waarbij pakken geld vergooid worden aan wapens, terwijl hun bevolking een eind verder ligt te creperen van honger en miserie! Die "welvarende regio's" in Europa zijn blijkbaar wat slimmer geworden dan dat, gelukkig maar! Om op uw vraag te antwoorden: jazeker ze moeten hun eigen mensen (voor ons "allochtonen") opvangen, of liever: ze moeten zorgen dat er weinig of geen mensen moeten opgevangen worden door een verstandig beleid te voeren! Ze kunnen zich hier laten helpen door "welvarende regio's" die technisch als een eindje verder staan dan hen. Het probleem is dat diegenen die het daar voor het zeggen hebben meestal zo corrupt zijn als wat en vooral uit op het vullen van hun eigen zakken. Veel "ontwikkelingshulp" is compleet weggegooid geld in een bodemloze put. Wat ze nodig hebben van de Westerse wereld is wellicht een nieuwe, goed georganiseerde en gecontroleerde" kolonisatie" die hun land in korte tijd een paar eeuwen vooruit helpt. Wanneer de "kolonisator" dan verdwijnt moeten ze het natuurlijk weer niet in de korste tijd doen zoals vroeger en alles weer naar de verdoemenis laten gaan. Een beetje zoals ons "Belgisch Congo" dat het nu al met meer dan 40 jaar "indépendance" zo goed doet... En ja, ik weet het, daar zijn ook heel wat minder fraaie facetten aan verbonden geweest, maar ik meen dat dit grotendeels het probleem en het blijven duren van het probleem beschrijft. Er staat hierboven dan ook "goed georganiseerde en gecontroleerde" kolonisatie. Ik zou alvast liever een deel van mijn belastingen daarvoor betalen dan voor het oeverloos geprofiteer dat we hier terplaatse van velen meemaken. Misschien een "vies woord" voor sommigen maar is wat er nu in sommige van die landen gebeurt dat dan niet? |
|
![]() |
![]() |