Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 14 mei 2012, 18:59   #41
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.B. Bekijk bericht
Je moet er ook wel bij vertellen waarom die dan een hond hebben hé. Het gaat dan over heel agressieve honden met bijhorend agressief baasje.

Maat toch hebben moslims doorgaans veel schrik van honden. Wij hadden vroeger thuis ook een hond (Deense dog, komen heel gevaarlijk over, maar zijn heel lieve honden.) Toen die stierf, hebben we er een nieuwe gehaald, omdat die de marokkanen en ratten weghouden (hoewel ik van die ratten nooit last had).
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2012, 02:39   #42
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Iedereen die hier zielig loopt te doen over dat moslims slecht met dieren omgaan, maar ondertussen zelf wel vlees eten. Zijn smerige hypocrieten, kan er niet meer of minder van maken.
Laat me het zo stellen als threadstarter. Ik eet veel veel minder minder vlees dan de doorsnee moslim. Misschien 1x/dag op 2 tot 3 dagen in de week, en zeker geen rood vlees of burgers e.d. en met vlees daar reken ik ook kip en vis bij.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2012, 02:52   #43
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee, dat verband zie je niet? Jij vindt dat de dieren goed behandeld worden als ze naar de slacht gaan?
Nee, vind ik niet. Laat me zeggen dat ik nooit iets gekocht heb in een charcuterie of bij een beenhouwer. Het enigste vlees dat ik eet is dat dat in diepvries of voorbereide maaltijden zit. Ik ga trouwens meestal buitenshuis eten. Nochtans ben ik geen vegetarier.

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 15 mei 2012 om 02:54.
Oud 15 mei 2012, 03:28   #44
POAForm
Vreemdeling

Standaard english

does anyone from your country like obama?
POAForm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2012, 05:49   #45
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
En als niet-westerse toerist?
Voor 50$?

Voor een bad of een kip.
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2012, 08:56   #46
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Opgelet spammer invasie op #44
Oud 15 mei 2012, 09:36   #47
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Laat me het zo stellen als threadstarter. Ik eet veel veel minder minder vlees dan de doorsnee moslim. Misschien 1x/dag op 2 tot 3 dagen in de week, en zeker geen rood vlees of burgers e.d. en met vlees daar reken ik ook kip en vis bij.
Dat is allemaal niet relevant, als je werkelijk geeft om dieren. Dan wordt je vegetariër of nog beter veganist.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2012, 09:58   #48
Koenraad Noël
Europees Commissaris

Koenraad Noël's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is allemaal niet relevant, als je werkelijk geeft om dieren. Dan wordt je vegetariër of nog beter veganist.
Een no true scotsman?
Koenraad Noël is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2012, 14:40   #49
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Aha zeer interessante redenering. Dus enkel vegetariers of veganisten zijn mensen die werkelijk iets geven om dieren. Hoe durft U nu zoiets beweren ?
Oud 15 mei 2012, 17:03   #50
parsprototem
Banneling

Standaard

Ik vind dat de mensheid in zijn geheel abominabel met dieren omgaat.

De enige mensen die iets of wat op een correcte manier met dieren omgaan zijn mensen die van de natuur leven zonder die te beschadigen, zoals bv indianenstammen in Zuid-Amerika, mensen in berggebieden in Azië.

Er is niets mis met het doden van een dier om het op te eten. In de natuur zijn er ook roofdieren. De mens kan ageren als een roofdier.

Toen ik muizen had in mijn volière heb ik ze met de hand gepakt en aan de hond gegeven. Een beet en ze waren dood. Neen, ik heb ze niet opgegeten. De hond graaft ook nesten op aan de buitenkant en ik pak ze dan aan de binnenkant. We zijn een team.
Een muis verdrinken doe ik niet, dat is nodeloos lijden.

En ik heb ook eens twee hanen geslacht met een hakbijl. De kop eraf. Maar ik sla niet goed, en nadien heb ik een Afrikaan gevraagd om het te komen doen.
Hij zet de kip ondersteboven knel tussen zijn benen en met een scherp mesje snijdt hij de keelslagader over. De kip geeft bij deze methode geen kik. Proper gedaan. Beter dan ik, in elk geval.

Mijn moslimachterburen tolereren een kat die niet van hen is. Het beest zit regelmatig op hun vensterbank.
Een andere moslimgebuur kan geen kikkers verdragen en gooide ze begin maart opgesloten in een chocopot in mijn tuin.
Hij had ook een parkietje maar dat zal nu wel dood zijn want parkieten gaan vlug dood als ze alleen zitten. Het zijn zeer sociale vogels die in kolonies van honderden exemplaren in het wild leven.

Idem voor papegaaien. Een papegaai alleen in een kooi zetten is één van de toppunten van psychische dierenmishandeling. Vooral omdat het beest zo'n lange levensduurte heeft.

En een konijn in een hok op poten is nog zoiets. Een konijn is een dier dat de grond nodig heeft.
En we zullen maar zwijgen van kapotgefokte hondenrassen, en vissen met uitpuilende ogen (Japan). En beren die in kooien zitten waar ze zich niet eens kunnen omdraaien om gal af te melken (China) en... en...

En onze veetransporten.

Moslims gaan doorgaans heel weinig met dieren om. Eigenlijk is dat nog zo slecht niet.

Een autochtone man die graag pintjes drinkt in mijn buurt heeft een kat die af en toe eten krijgt en niet gesteriliseerd is. Hij heeft de zoveelste nest door het toilet willen sluizen maar dat is niet helemaal gelukt.

Een mens en een dier in zijn/haar waarde laten, daar heeft de mens niet veel kaas van gegeten is mijn conclusie.

En wat de rituele slachting van een schaap betreft. Op de boerderij van mijn tante werden vroeger de varkens op het erf geslacht. Als kind heb ik dat gezien. Is het nu beter? Ik denk het niet.

Ik zie allochtonen liever gaan dan komen. Laat dat duidelijk wezen. Maar om nu om het even wat (relatie met dieren) hersenloos aan te grijpen om mensen te demoniseren, gaat me veel te ver. En dat laatste is een eufemisme.

Laatst gewijzigd door parsprototem : 15 mei 2012 om 17:09.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2012, 23:00   #51
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Iedereen die hier zielig loopt te doen over dat moslims slecht met dieren omgaan, maar ondertussen zelf wel vlees eten.

Zijn smerige hypocrieten, kan er niet meer of minder van maken.
En diere die andere diere n opeten ??

Waarom de mohameddanen niet bepaald dierenvrienden zijn
watmet diere (eeenderwelk) die mensne redden ??

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be