![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit artikel is niet noodzakelijk van de hand van doctor Yammine. Er zijn in de B.U.B. minstens twéé leden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik veronderstelde zelfs niet dat Yaminne dat geschreven had, ik veronderstelde dat "de" B.U.B. over een B.U.B.-lid sprak alsof het personen debatterend "in mootjes had gehakt".
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle partijen en organisaties spreken zo lovend over hun leden, in officiële communicatie. Al is de term "in mootjes hakken" niet gebruikt in het originele artikel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had het ook niet over het originele artikel maar over de gebruiker "Patrice".
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat geen flamingant die de plezante wil uithangen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar surrealisme is dan ook typisch belgisch...
![]() |
![]() |
#49 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Een probleem bij het updaten vermoed ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Natuurlijk. Iedereen die in een koninklijk bed geboren wordt, is per definitie wijs, dapper en eervol.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |