![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Burger
|
![]() Citaat:
(Is racisme hier toegelaten?) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
O, u bedoelde het forum? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs indien één miljoen vlamingen ondertussen ROEPT om acties, luisteren ze nog niet. Hoeveel mensen moeten er nog vermoord, neergestoken, verkracht, bestolen, belaagd, beledigd worden alvorens men een duidelijk NJET gaat zeggen? Het beste dat we kunnen doen is de joodse bevolking 100% te steunen in hun strijd! en hopen dat wat ZIJ hebben meegemaakt nooit meer zal komen. Want DEZE KEER zullen we zelf aan het kortste eindje trekken. Hebben jullie dat nu nog altijd niet door?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik ga alvast mijn gasverwarming laten overschakelen op mazout anders verdenkt men mijn nog van anti-semitisme.
![]() |
![]() |
#46 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Volgens wat ik hoor zijn het deze keer blanke jongemannen geweest, die de getroffen Joden als een makkelijk doelwit zagen voor een stomme grap. Dat één zo'n daad al onmiddellijk aanleiding geeft aan anderen om verder dat pad te bewandelen is wat me nog het meest verontrust. Blijkbaar is het voldoende dat één crimineel/gek een "grens verlegt" voor anderen om dat op te volgen (ik denk hierbij ook aan Nederland en het bedreigen van politici e.d.).
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Vlaams Blokkers die haat en onrust willen zaaien om de Marokkaanse
gemeenschap te beschadigen. Stoken en ze zijn net begonnen.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() De politie is nog op zoek, heeft eigenlijk geen enkel spoor, maar verdraagzaam black girlke, aka madame Blanche komt al met de ware toedracht op de proppen!!! ![]() ![]() ![]() Wees gerust, de Marokkaanse gemeenschap heeft geen hulp nodig om zichzelf in een slecht daglicht te stellen. Ze zijn daar zelf de beste in. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Toegegeven, objectief is ze niet ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Burger
|
![]() black girlke schreef: .. Stoken en ze zijn net begonnen...
en een beetje erboven schrijft black girlke: al dat spel voor die achterlijke Joden zijn ze zo speciaal misschien en het zijn leugenaars op de koop toe. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Dat belooft voor de toekomst.
Regenbuien schrobben straten, spoelen land en steden nat. 't Vuil en stof der democraten heeft zijn laatste kans gehad. Tot de misten weer verdwijnen, uit het Dietse vergezicht. Tot de zon ook hier zal schijnen, en ons land weer straalt in 't licht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Zal je even helpen want je hebt het nodig. Kom me eens de cijfers geven van het aantal kerken, katholieke scholen, priesters enz die specifiek aangerand werden in België. Je opmerking over je gasleiding laat duidelijk zien wat voort soort jezelf bent. Sta jij ook te roepen mat dat crapuul "joden aan het gas" of zo of ben je maar een gewone neonazi? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch raar dat ze dan zo snel een twintigtal noordafrikaanse broeders gevonden hebben om die joodse jongen neer te steken.
Zijn die mohamedanen dan zo snel om mee te heulen met de gemeenschappelijke vijand? Of dachten ze dat ze daarmee ook al in het paradijs zouden komen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() En hun huisdieren zijn ook racist zeker eh? ![]() ![]() Dat die Joden zich net zoals de andere allochtonen wat zouden mogen integreren, daar ga ik volledig mee akkoord, want die vader van die neergestoken jongen sprak geen woord Nederlands. Dat wil echter niet zeggen dat je ze zomaar mag aanvallen of neerschieten, ze hebben net zoals de andere allochtonen dezelfde rechten en plichten als wij, vind ik. Eigenlijk vraag ik mij af waarom jij die eerst de allochtonen komt verdedigen met artikels als "blokhond valt allochtoonse bejaarde aan" het niet kunt vinden met een andere groep allochtonen, alleen maar omwille van het feit dat ze Joods zijn. Dat is net zo racistisch als sommige Vlaams Blokkers die alle allochtonen (van die eerste categorie) weg willen.
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |