![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zouden ze gewoon moeten 't land uit wijzen, en familiehereniging geldt voor beide richtingen hé. Zij buiten, haar ganse kroost buiten. Er zullen er dan niet veel meer zijn die, zogezegd voor hun geloof, met zo'n tent rondlopen.
Laatst gewijzigd door Garry : 3 juni 2012 om 00:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als we het er dan toch over de joden en de joden vervolging hebben. De Duitsers zeiden nadien dat ze het niet geweten hadden, en de Amerikanen, die voor een groot deel uit joden bestaan, wisten die er ook niets van? Nog nooit van geheime inlichtingendienst en spionage gehoord? Waar waren die dan gedurende gans de oorlog toen dat ze die joden aan't vergassen waren? Of kwam het goed draaien van hun wapenindustrie op de eerste plaats? Ach nee, wat was het ook weer waarom ze niet eerder dan pas na 5 jaar konden ter hulp komen? Juist, ze hadden geen schepen, dat was het. Maar toen dat de geallieerde zijn tussen beide gekomen, kwamen ze met honderden schepen, 't zag zwart van de schepen. Wanneer hebben ze die dan allemaal gemaakt? Ik heb al meermaals die vraag gesteld, maar ik wacht nog altijd op een antwoord op die vraag. Kennelijk hebben ze dat vergeten in de boekjes te vermelden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 3 juni 2012 om 00:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 3 juni 2012 om 01:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat is onder andere ik, ja.
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() Verhuisd tussen de radicale moslims, xeno?
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is meer figuurlijk van aard, ik bedoelde eigenlijk te zeggen, "horen op dit forum."
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister
|
![]() Of jij ? Wiens ordeel is het meeste waard ?
![]() |
#50 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Bij ons loopt men met open en bloot gezicht over straat. Wie daar niet mee kan leven, kunnen wij niet tegenhouden te vertrekken naar andere landen, meer in harmonie met hun levensopvattingen & culturele gewoontes.
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het heeft een psychologisch effect. het menselijke brein is toegespitst op het herkennen van onze soortgenoten: er wordt onmiddellijk een soort blauwdruk gemaakt zodat men tussen al die honderden gezichten de verschillende individuen onmiddellijk kan herkennen. Vergelijk met een kudde schapen en je ziet snel dat er een groot herkenningsverschil zit in het herkennen van een aantal schapen in die kudde en het herkennen van een aantal personen in een even grote groep. Dit is zuivere psychologische techniek. Er zijn zelfs mensen bij wie die specifieke element ontbreekt en die kunnen wel perfect zien, maar herkennen totaal geen mensen.
Door ervoor te zorgen dat men iemand gezicht niet mag zien, creëert men een soort kortsluiting: het sujet wordt niet als mens herkend. Het is ook niet aanspreekbaar (je gaat evenmin tegen een boom staan praten, tenzij je tot de bomenknuffelaars hoort). Kortom: door het aangezicht volledig uit het beeld te halen, ontmenselijkt het sujet. Ik spreek daarom zo weinig mogelijk over "vrouw (???) onder burka", maar gewoon over burka/niqaab want d�*t is het enige wat mijn hersenen kunnen registreren. Als ik diezelfde burka/niqaab later terug tegenkom weet ik geeneens of er hetzelfde sujet onder zit.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
3 4 5 1000 10000000 1000000000000000000000 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wij weten wel waar het echt om gaat. weten of het om een man of vrouw gaat... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hebben die mensen echt niks beter te doen, daar in Brussel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als we "maar moeten leven" volgens de wet, zaten we hier nog in het feodaal systeem van 1000 jaar terug. We moeten helemaal niet volgens de wetten leven. We moeten die wetten verbeteren. Ten tweede, die wetten zijn niet de onze. Niemand heeft me ooit gevraagd of zo'n sluier verboden moet zijn of niet? Net zoals niemand ooit mij gevraagd heeft hoeveel belastingen ik wil betalen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
Zij moesten zich niet integreren. Maar intussen is duidelijk geworden dat: - hun waarden en normen onverenigbaar zijn met de westerse cultuur. Zij zelfs EXPLICIET tégen de verdraagzaamheid zijn die onze westerse cultuur zo behartigt. Desondanks zij net op basis van deze verdraagzaamheid hier gratis mogen leven en niet gediscrimineerd worden! - zij menen dat niet-integreren betekent dat zij hun visie aan iedereen mogen opleggen en zich niet moeten houden aan enig fatsoen en respect voor alles wat leeft en is, neen, zij menen zich zelfs niet te moeten houden aan de regels van de rechtstaat daar zij deze rechtstaat niet onderschrijven noch erkentelijk zijn, zij menen zelfs te staan boven het wetboek en politiebevelen!! Inmiddels heeft zowat half politiek correct Europa al erkend dat we daardoor een zeer grote fout hebben gemaakt die Europa op termijn de kop zal kosten. Nu kunnen we het gevaar nog enigszins indijken, in die mate dat het nog te redden is. Binnen enkele jaren hebben we die keuze absoluut niet meer...
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Tja, wat wilt ge, komedie maken is niet voor iedereen weggelegd. ![]() Komedie maken is het moeilijkste wat er is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
Over discussie-vervalsing gesproken. Laten we hopen dat je lichamelijke integriteit of die van de mensen waarvan je houdt niet beschadigd wordt door zo'n verstopte mens. Overigens, voor jou hetzelfde. Je mag eens met me meekomen door Molenbeek op een warme dag, of enig andere wijk als jij dat wenst. Kijk eens naar de reacties van uw lieve knuffelpubliek? Iemand met rust laten en in vrijheid laten aandoen wat hij of zij wil?? Zelfs de niet-Moslim vrouwen krijgen niet de vrijheid om te dragen wat ze willen!!!
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 3 juni 2012 om 15:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Amai. mooie rechtstaat. Snap je? |
|
![]() |