Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 juni 2012, 14:07   #41
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Voor de misdaad: "kleinburgerlijke onzin posten op discussiefora".
Hopelijk komen er geen straffen voor mensen die artikels fout lezen en er dan threads over starten: http://forum.politics.be/showthread.php?t=171748 Om van de taalfouten nog maar te zwijgen.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2012, 14:07   #42
Восход-1
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Munglik Bekijk bericht
Gelijkheid.
Dit impliceert bij links niet dat misdadigers of vijanden van de vooruitgang niet aangepakt moeten worden, en dat de klassestrijd met grafitti en sandalen gevoerd moet worden.

Meer zelfs: in tijden wanneer de revolutie bedreigd wordt, zijn harde maatregelen toegelaten om de dreiging te neutraliseren.
Восход-1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2012, 14:08   #43
Восход-1
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Simpel in de VS worden misdadigers wel aangepakt en gestraft voor hun misdaden, hier in Europa niet.
Beste,

Ik stelde je twee vragen, waarbij ik denk dat dit het antwoord kan zijn op mijn eerste vraag. En de tweede vraag?
Oud 2 juni 2012, 14:08   #44
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik zie niet echt in hoe je de doodstraf kan rijmen met het het linkse gedachtengoed.
De meeste linkse dictators rijmden het nochtans vlotjes met hun politiek. Interessant leesmateriaal: http://en.wikipedia.org/wiki/Mass_ki...munist_regimes
Oud 2 juni 2012, 14:09   #45
NoTuma
Provinciaal Statenlid

NoTuma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat had ik niet echt verwacht van een linksen.
Iemand die bijvoorbeeld op een gruwelijke manier 5 mensen afgeslacht heeft verdient de doodstraf, ik denk dat deze keuze niet veel te maken heeft met links of rechts, maar met rechtvaardigheid.
NoTuma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2012, 14:10   #46
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 Bekijk bericht
Beste,

Ik stelde je twee vragen, waarbij ik denk dat dit het antwoord kan zijn op mijn eerste vraag. En de tweede vraag?
http://en.wikipedia.org/wiki/United_...risonment_rate
Oud 2 juni 2012, 14:11   #47
Munglik
Minister-President

Munglik's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De meeste linkse dictators rijmden het nochtans vlotjes met hun politiek. Interessant leesmateriaal: http://en.wikipedia.org/wiki/Mass_ki...munist_regimes
Dat was dan niet echt 'links' volgens mij.

-H. Marcuse
Munglik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2012, 14:11   #48
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat was dan niet echt 'links' volgens mij.
Communisme is niet links dan?
Oud 2 juni 2012, 14:12   #49
Восход-1
Banneling

Standaard

Citaat:
Beste,

Dit is geen antwoord op mijn vraag.
Oud 2 juni 2012, 14:13   #50
Munglik
Minister-President

Standaard

Citaat:
Dit impliceert bij links niet dat misdadigers of vijanden van de vooruitgang niet aangepakt moeten worden, en dat de klassestrijd met grafitti en sandalen gevoerd moet worden.

Meer zelfs: in tijden wanneer de revolutie bedreigd wordt, zijn harde maatregelen toegelaten om de dreiging te neutraliseren.
Ik hanteer hier waarschijnlijk een eigen definitie van links aangezien ik me er nog niet echt in verdiept heb.

-H. Marcuse
Oud 2 juni 2012, 14:13   #51
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2012, 14:14   #52
Munglik
Minister-President

Standaard

Citaat:
Communisme is niet links dan?
Communisme is links maar dat betekend nog niet dat alles wat er mee te maken heeft 'links' is.

-H. Marcuse
Oud 2 juni 2012, 14:15   #53
Munglik
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
Het is niet te verwonderen dat de VS diep in de schulden zit.
En de gewone burgers hebben niets aan die schepen.

-H. Marcuse
Oud 2 juni 2012, 14:17   #54
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het is er gelukkig nog niet zo erg als hier in België met de schulden: http://en.wikipedia.org/wiki/Public_debt#By_country
Oud 2 juni 2012, 14:21   #55
Munglik
Minister-President

Standaard

Citaat:
Het is er gelukkig nog niet zo erg als hier in België met de schulden: http://en.wikipedia.org/wiki/Public_debt#By_country
Belgie is inderdaad niet het beloofde land. Het geeft gelukkig dan ook niet zoveel uit aan defensie.

-H. Marcuse
Oud 2 juni 2012, 14:22   #56
Восход-1
Banneling

Standaard

Citaat:
Daarnet een vriendin uit de VS gesproken die nu als farmaceutisch medewerkster in een ziekenhuis werkt.

Zij zei dat sommige dokters in de VS vrijwillig hun licensie om bepaalde pijnstillers voor te schrijven opgeven, omdat zij bang zijn dat zij vervolgd zullen worden als iemand voorschriften op hun naam vervalst.
Op mijn vraag waarom dit een zo groot probleem is, antwoordde zij dat geneesmiddelenmisbruik in de Staten een enorm groot probleem is, en toen ik de weinige gevallen hier uitlegde zei ze dat het daar totaal niet te vergelijken valt.
De mensen daar zijn vaak zo wanhopig door werkloosheid en uitzichtsloosheid, maar zo entitled op een luxebestaan met glamour en consumptie, dat zij de shock van de crisis simpelweg niet aankunnen zonder drugs.

Ook de drugsepidemie daar is veel erger dan hier. Hier is er geen drugsepidemie. Daar sprak dezelfde vrouw over methamphetamine (crystal meth), dat echt een groot en vooral groeiend probleem is, erger dan de crack ooit was (zij werkte hiervoor in een afkickcliniek, ook als farmaceute).

Dat is vrij opmerkelijk, dat drugs waarvoor zelfs de schraalste gabber hier bij ons te goed voelt, daar zo'n opmars kennen. Dat betekent dat het land ziek is.

Om over de straatbendes (hier onbekend!, behalve misschien de negers in Brussel, maar ook dat is enorm beperkt) niet te spreken.
Oud 2 juni 2012, 14:23   #57
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NoTuma Bekijk bericht
Je hebt gelijk, hongerdood is mensonwaardig, ik stel voor dat we in die kamer ook sprinklers met ijskoud water, een ijzige wind en helse hoogst-irritante geluiden voorzien om de terdoodveroordeelde te motiveren om sneller een beslissing te nemen. Eventueel enkele tv-schermen waar de gruwelijkheid van zijn misdaden op vertoond worden, opdat hij niet vergeet waarom hij daar is...
Ge wilt hem dus doodmartelen?

Terug naar de Middeleeuwen. Maar ge zijt tenminste eerlijk.
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2012, 14:26   #58
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Daarnet een vriendin uit de VS gesproken die nu als farmaceutisch medewerkster in een ziekenhuis werkt.

Zij zei dat sommige dokters in de VS vrijwillig hun licensie om bepaalde pijnstillers voor te schrijven opgeven, omdat zij bang zijn dat zij vervolgd zullen worden als iemand voorschriften op hun naam vervalst.
Op mijn vraag waarom dit een zo groot probleem is, antwoordde zij dat geneesmiddelenmisbruik in de Staten een enorm groot probleem is, en toen ik de weinige gevallen hier uitlegde zei ze dat het daar totaal niet te vergelijken valt.
De mensen daar zijn vaak zo wanhopig door werkloosheid en uitzichtsloosheid, maar zo entitled op een luxebestaan met glamour en consumptie, dat zij de shock van de crisis simpelweg niet aankunnen zonder drugs.

Ook de drugsepidemie daar is veel erger dan hier. Hier is er geen drugsepidemie. Daar sprak dezelfde vrouw over methamphetamine (crystal meth), dat echt een groot en vooral groeiend probleem is, erger dan de crack ooit was (zij werkte hiervoor in een afkickcliniek, ook als farmaceute).

Dat is vrij opmerkelijk, dat drugs waarvoor zelfs de schraalste gabber hier bij ons te goed voelt, daar zo'n opmars kennen. Dat betekent dat het land ziek is.

Om over de straatbendes (hier onbekend!, behalve misschien de negers in Brussel, maar ook dat is enorm beperkt) niet te spreken.
En zelfs onze negers zijn beter dan die in Amerika!!!
Oud 2 juni 2012, 14:28   #59
Восход-1
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
En zelfs onze negers zijn beter dan die in Amerika!!!

Dat is dan niet moeilijk. De slimme neger (genre Tippu Tip) sloeg tijdens de slavenhandel geld uit het verkopen van de domme en sterke neger aan de blanke en Arabische slavenhandelaars.
Oud 2 juni 2012, 14:31   #60
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dat is dan niet moeilijk. De slimme neger (genre Tippu Tip) sloeg tijdens de slavenhandel geld uit het verkopen van de domme en sterke neger aan de blanke en Arabische slavenhandelaars.
Slimme zwarte negers domineerden dus de slavenhandel, en hadden de volledige controle over blanke handelaars, araben, en ondernegers.

Slimme zwarte negers met een donkere huidskleur zijn dus eigenlijk de échte voorlopers van liberale kapitalistische bankiers? Ik dacht dat dat de Joden waren.

Zo had ik het nog niet bekeken. Interessant!

Laatst gewijzigd door C2C : 2 juni 2012 om 14:32.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be