Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 juni 2012, 00:01   #41
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Dat geld is natuurlijk nog de vraag. Denkt Somers nu echt dat zijn Mechelse "jongeren" de GAS-boetes gaan betalen? Goed zot zeg ik dan.
Inderdaad. Inplaats van zo een stomme boete, beter effectieve gevangenisstraf. Binnen de twee uur na de arrestatie voor de rechter, en standaard zes maanden ( voor het stalken & beledigen en/of sexueel intimideren van vrouwen).
En heropvoeding in het gevang, om te leren wat hier mag en niet mag. Indien de psychologische evaluatie op het einde van de straf uitwijst dat de gevangene geen vooruitgang geboekt heeft, kan de rechter beslissen deze door te wijzen naar een psychiatrische instelling voor een langere therapie.
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2012, 00:06   #42
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aligator Bekijk bericht
Inderdaad. Inplaats van zo een stomme boete, beter effectieve gevangenisstraf. Binnen de twee uur na de arrestatie voor de rechter, en standaard zes maanden ( voor het stalken & beledigen en/of sexueel intimideren van vrouwen).
En heropvoeding in het gevang, om te leren wat hier mag en niet mag. Indien de psychologische evaluatie op het einde van de straf uitwijst dat de gevangene geen vooruitgang geboekt heeft, kan de rechter beslissen deze door te wijzen naar een psychiatrische instelling voor een langere therapie.
Dit gaat nergens over.
Die jongeren kan je niet veranderen.

De enige logische oplossing is remigratie of een beenharde aanpak.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2012, 00:21   #43
Gwylan
Minister-President

Gwylan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een GAS boete tegen allochtonen?

Stel je eens voor dat het Vlaams Belang zoiets zou zeggen.... Patrick Dewael dronk 3 flessen wijn ad fundum leeg en begon als een razende gek al spuwend te brallen.
Geruchten doen de ronde dat Patrick Dewael niet op dergelijke uitspraak van het Vlaams Belang heeft gewacht om de door u bedoelde actie te ondernemen.

Laatst gewijzigd door Gwylan : 17 juni 2012 om 00:22.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2012, 01:03   #44
Liederik
Staatssecretaris

Liederik's schermafbeelding

Standaard

Ik vraag mij nu wel af of Mechelen genoeg schoon vrouwvolk in het politiekorps zitten heeft.

Zo'n dikke pad of een klein lelijk sloreke gaat niet veel aanlokken vrees ik. En de knappe lok-agentes zullen al rap gekend zijn.

[/sexist mode]

Laatst gewijzigd door Liederik : 17 juni 2012 om 01:04.
Liederik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2012, 04:50   #45
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Goed initiatief. Proficiat Bart.

Paulus.
yup !!

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2012, 06:35   #46
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Neen, inbreken en zo, het mijn stijl niet.
Ja maar vriend, als ge mij 'beschuldigt' van 'iedereen' in den bak te willen steken,
begin dan met jezelf te veranderen en vertoon een beetje karakter.
Overstijg je zelf !

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2012, 06:54   #47
andy666
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Typisch voor een liberaal. Aan de ene kant de vrijheid van meningsuiting voorstaan, en ze aan de andere kant willen onderdrukken en er geld uit slaan.
Dit heeft niets meer met vrije meningsuiting te maken. vrije meningsuiting stopt waaar de vrijheid van anderen begint of wanneer je andere mensen beledigt.
andy666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2012, 08:38   #48
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Goed plan... het slaat ook aan bij de vrouwen als ik zo wat rond luister.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2012, 09:36   #49
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

roger verhiest's schermafbeelding

Standaard

Iemand die zich "normaal" kleedt doet niet aan "uitlokking", evenmin als een in hoofddoek
gehulde moslima. Een school overvallen daarentegen is een terroristische daad.

Ik zou de daders van verbale argessiviteit alle dagen naar een moskee sturen om het hoofdstuk over "gehoorzaamheid aan de wetten" en "verdraagzaamheid" eens goed te leren.

Diegenen die in theocratisch geïnspireerde staat willen leven moeten we behulpzaam zijn om er verblijfsvergunnig te bekomen er is keuze te over : Saoedi Arabië, Iran, Israël...

Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2012, 10:24   #50
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Dit gaat nergens over.
Die jongeren kan je niet veranderen.

De enige logische oplossing is remigratie of een beenharde aanpak.
Mijn voorstel is voor een eerste misdrijf . Bij recidive kan men dan jouw oplossing toepassen : remigratie, of een zeer zware gevangenisstraf indien het onmogelijk is de Belgische nationaliteit af te pakken.
Met zeer zwaar bedoel ik dat bij elke recidive de straf tien maal zwaarder is dan de vorige.( eerste maal zes maanden, tweedde maal zestig maanden, derde maal zeshonderd maanden...)
Oud 17 juni 2012, 10:27   #51
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liederik Bekijk bericht
Ik vraag mij nu wel af of Mechelen genoeg schoon vrouwvolk in het politiekorps zitten heeft.

Zo'n dikke pad of een klein lelijk sloreke gaat niet veel aanlokken vrees ik. En de knappe lok-agentes zullen al rap gekend zijn.

[/sexist mode]
Het slimste zou zijn dat de overheid ( knappe ) prostituées in dienst neemt. Deze kleden zich dan op normale wijze, en gaan in de stad rondslenteren, op afstand gevolgd door politie in burger. Zo gauw men hen lastig valt, worden de daders opgepakt.
Oud 17 juni 2012, 11:14   #52
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andy666 Bekijk bericht
persoonlijk vind ik dat een goed en nuttig voorstel maar de vraag is of dit niet onder uitlokking valt want dat is verboden in België...
Gewoon op straat rond lopen in luchtige kledij is geen uitlokking.
Wat wél uitlokking is is nepsolicitanten inzetten bij interimbureaus.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2012, 11:20   #53
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
!..dus maar wat vanuit hun berber of arabische cultuur vrouwen beginnen te behandelen zoals aan daar gebruikelijk is...
Indien dit inderdaad de reden is van het ontstaan en bestaan van de islamitische fashion police, waarom was van dit gedrag dan vroeger helemaal geen sprake? Zelfs onder elkaar was de peer pressure zo goed als onbestaande, net zoals de hoofddoeken en de traditionele woestijnkledij (enkel voor de ouderen) toen.
Dit is gewoon nog een teken van de versmachtende wurggreep waarin de islam (en moslims) België houdt, van de inspijpeling van islamitische 'waarden' en normen (waarden in aanhalingstekens vermits ik hun 'waarden' niet als waarden beschouw) in ons dagelijkse leven.
De scheiding tussen kerk (moskee) en staat wordt gevaarlijk dun. Héél gevaarlijk dun en elke poging moet, zoals jij aangaf, met open armen ontvangen worden. Het wordt tijd dat onze democratische wetten weer terrein winnen op deze fascistische ideologie.
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2012, 12:15   #54
giserke
Banneling

Standaard

Als we nu eens RAF zouden inzetten?
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2012, 12:28   #55
MaGNiFiCaT

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Somers stelt voor om 'lokdames' in te zetten tegen jongeren die bepaalde vrouwen lastig vallen. Dit wilt dus zeggen dat die jongeren vrouwen aan vallen die hoerig gekleed zijn waardoor ze dergelijke reactie's oproepen.

Dan vind ik dat het vooral de dames zijn die verantwoordelijkheid op zich moeten nemen met zich niet te hoerig te kleden.
Hoeveel keer ik tot mezelf denk van: 'hoe hoerig en sletterig is de deze nu 'gekleed''? En dan zullen ze verwonderd zijn dat ze reactie's krijgen.
Oud 17 juni 2012, 12:31   #56
Bokkenreyder

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Somers stelt voor om 'lokdames' in te zetten tegen jongeren die bepaalde vrouwen lastig vallen. Dit wilt dus zeggen dat die jongeren vrouwen aan vallen die hoerig gekleed zijn waardoor ze dergelijke reactie's oproepen.

Dan vind ik dat het vooral de dames zijn die verantwoordelijkheid op zich moeten nemen met zich niet te hoerig te kleden.
Hoeveel keer ik tot mezelf denk van: 'hoe hoerig en sletterig is de deze nu 'gekleed''? En dan zullen ze verwonderd zijn dat ze reactie's krijgen.
De middeleeuwen zijn al lang voorbij, Magnificat! Welkom in de 21 ste eeuw.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2012, 12:47   #57
MaGNiFiCaT

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
De middeleeuwen zijn al lang voorbij, Magnificat! Welkom in de 21 ste eeuw.
Vrouwen mogen mooi en aantrekkelijk gekleed lopen, maar sommige vrouwen lopen er bij als echte goedkope sletten. Een broekje uit een lichte stof, die heel nauw aansluit/spant aan de dijen en zo de vormen zo natuurlijk mogelijk weergeeft. Had die broek een vleeskleur dan denk je dat ze naakt lopen.

Sletterigheid is nooit waardig. Sletterigheid en waardigheid schreeuwen tegen elkaar, zijn elkaars uiterste tegenpolen. Dus sletterige vrouwen moeten niet verwachten als waardige 'dame' bejegend te worden.
Oud 17 juni 2012, 12:54   #58
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een broekje uit een lichte stof, die heel nauw aansluit/spant aan de dijen en zo de vormen zo natuurlijk mogelijk weergeeft. Had die broek een vleeskleur dan denk je dat ze naakt lopen.
lekker!
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2012, 13:40   #59
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:

Gewoon meisjes of vrouwen die een rok aanhebben, waarvan men een stuk been kan zien, en een topje met een décolleté worden al lastiggevallen. Of vrouwen met hun lange haren los op hun schouders. Dat is dus niet " hoerig gekleed gaan ". Trouwens, zelfs al liepen ze in bikini op straat, dan nog mogen ze niet beledigd of betast worden, wat is me dat nu ? Waar denk jij dat je leeft ? In de middeleeuwen, of in een religieus waanzinnig Zandbakland ?
Als ik jou bezig hoor, lijkt het wel één of andere fanatieke moslim, of dwaze pastoor.
Oud 17 juni 2012, 13:44   #60
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
Vrouwen mogen mooi en aantrekkelijk gekleed lopen, maar sommige vrouwen lopen er bij als echte goedkope sletten. Een broekje uit een lichte stof, die heel nauw aansluit/spant aan de dijen en zo de vormen zo natuurlijk mogelijk weergeeft. Had die broek een vleeskleur dan denk je dat ze naakt lopen.

Sletterigheid is nooit waardig. Sletterigheid en waardigheid schreeuwen tegen elkaar, zijn elkaars uiterste tegenpolen. Dus sletterige vrouwen moeten niet verwachten als waardige 'dame' bejegend te worden.
Wat is een " waardige dame " voor jou ? Een botoxwijf dat rondloopt in het peperdure bont van een doodgemarteld beest ? Zoiets ? Want DIE vrouwen zijn de echte sletten volgens mij. Niet degenen die een nauwaansluitend broekje dragen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be