![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Burgemeester
|
![]() Over het bericht van AEL ben ik het wel min of meer eens... Pas op! Ik praat AEL niet goed he!! Maar als ik objectief dat bericht lees ben ik het wel eens...
De heisa rond het anti-semitisme van de jongste weken is nogal overroepen... Als het eerste ernstige feit er niet was geweest, dan zouden die anderen nooit in de media gekomen zijn... Dus uiteindelijk waren er slechts twee ernstige gevallen,... Die andere zouden in gewone omstandigheden niet behandeld worden... En je zal mij ook nooit horen zeggen dat daar niks aan moet gedaan worden! In tegendeel! Aan ALLE racisme en rassenhaat moet streng worden opgetreden. Dat zijn immers dingen die NIET door de beugel kunnen. Of het nu gaat om racisme door allochtonen t.o.v. Joden, of van autochtonen t.o.v. allochtonen, of van AEL t.o.v. autochtonen,... maakt allemaal geen verschil! |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Externe conflicten misbruiken om daarbij die haat bij anderen op te hitsen is nu ook een middel geworden dat sommigen door hun oogkleppen niet (willen) zien. En dat sommigen van extreem-links tot en met extreem rechts zich daar aan schuldig maken is Guyken gisteren niet ontgaan ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stel wel vast dat een bepaalde groep - de zogenaamde "jongeren" - niet alleen jodenhaat verspreidt in woorden maar ook in daden. Dat is wel antisemitisch, van het hoogste niveau dan nog wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() UITERAARD dat ze met elkaar jiddisch spreken ![]() ![]() Dan gebeurt het dus vaak in het frans... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Voltaire: Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
wat het daderschap van anti semitisme betrft , geef ik je dus gelijk. Met een stand van 4-2 , en die hoeft echt niet meer uitgebreid voor geen enkele kant.. Maar de jodenhaat groeit overal .... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Belgie is officieel drietalig, en Frans is één van die talen |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
OOK vandaag op het nieuws werden joden geintervieuwd. ook jongeren ; luister maar aandachtig WELKE taal er bijzit... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het Jiddisch zullen ze geen interview afnemen, daar er nauwelijks een reporter is die die taal beheerst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Minister-President
|
![]() uitvindsel zeg je ?
Citaat:
Ik heb dat probleem niet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
[size=7]nee, F R A N S [/size] ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet iedere jood spreekt Frans in Antwerpen. Er zijn er ook heel wat die het Nederlands beheersen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Minister-President
|
![]() en wederom heeft jan niet goed gelezen wat ik zeg...
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En indien sommigen Frans spreken is het misschien omdat ze Antwerps dialect niet goed verstaan... een vriend, franstalig, moest in Canada engels spreken want geen gesprek mogelijk in het frans met sommige locale "franstalingen". Vlamingen die goed frans beheersen zullen ook wel een probleem hebben in Marseille hé |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
en nu bewijs je maar al te goed dat je geen flauw benul hebt waarover je spreekt (logisch gezien je in Waregem woont en gratuite uitspraken doet over antwerpen) de chassidische joden zijn echt niet de enige joden in antwerpen hoor ! ![]() |
||
![]() |
![]() |